Bekijk onze laatste succesverhaal
Succesvolle funding campagne
Fastned
Fastned is Europa’s grootste snellaadbedrijf, met snellaadpalen op de gunstigste plekken Europa. Om deze duurzame snellaadstations te kunnen bouwen geeft Fastned obligaties uit. De taak aan Whello om potentiële investeerders te vertellen over deze mooie kans. Het doel? €15 miljoen voor Fastned. Het resultaat? €30 miljoen.
Andere online marketing voorbeelden
filter op een specifiek vakgebied
Employer branding strategie voor Visma | Youserve
Branding, Content, Recruitment marketing
Hoe kom je aan een constante stroom van nieuwe collega’s? Visma | YouServe schakelde ons in. Met een team van specialisten, creëerden we de fundering voor een volledig employer brand.
Meer detailsROAS van +400% voor Humble Lights
Ecommerce, SEA, Social media
Humble Lights wilde hun B2C webshop een boost geven met een nieuwe marketingstrategie. Met een verbeterde website en succesvolle ads werd meer omzet en een hogere ROAS gerealiseerd.
Meer details10k+ downloads voor parkeerapp Vicky
App marketing, Website
Vicky is een nieuwe generatie parkeerapp. We hebben dit merk helpen opzetten en laten groeien met alles wat je kunt bedenken. Van branding en website tot rendabele app download campagnes.
Meer detailsCampagne ‘Zorg goed voor elkaar’ voor het BovenIJ
Branding, Content, Design, Social media
Hoe kun je als kleinschalig en persoonlijk ziekenhuis je 35-jarig bestaan vieren? Door je verhaal te vertellen via je eigen patiënten en medewerkers. Het werd uiteindelijk een krachtige lokale campagne.
Meer detailsAwareness campagne voor Jumbo Hockey
Branding, Content, Ecommerce, Social media
Jumbo is natuurlijk bekend van hun supermarkten. Daarnaast was de Jumbo Golf tak ook flink gegroeid. Tijd om Jumbo Hockey net zo groot te maken. Dat deden we met brand awareness campagnes.
Meer detailsx4 jaaromzet voor SaaS bedrijf Mobietrain
B2B marketing, Marketing automation, SEA
MobieTrain is een microlearning app om je werknemers snel en eenvoudig te trainen. Whello heeft dit ambitieuze SaaS bedrijf geholpen met een internationale marketing strategie.
Meer detailsVan merkverhaal naar campagnes voor Muné
Branding, Content, Design, Ecommerce, Social media, Webshop
Wat als je iedere week opnieuw tijd en frustraties kunt besparen dankzij één slim luxeproduct? Muné brengt vernieuwing op de markt met een dekbedovertrek met rits.
Meer details+180% SEO traffic voor goede doel AFIP
Branding, Design, SEO, Website
Stichting AFIP verbindt onderzoekers en patiënten met de hartritmestoornis boezemfibrilleren. Aan Whello de opdracht dit door te vertalen naar passende branding en een interactieve website.
Meer detailsJongeren werven voor L1NDA
Content, Design, Recruitment marketing, Social media
Jongeren werven voor een horecaplatform? Dat deden we door in te spelen op de belangrijkste drijfveren; vrijheid, zelfstandigheid, gezelligheid en een goed salaris. Een combinatie van video, banners en social campagnes.
Meer details+28% organische bezoekers voor Maandag
Content, Recruitment marketing, SEO
Shinen in de zoekmachines voor detacheringsbureau Maandag. Dit mooie merk detacheert professionals in het onderwijs, de zorg en bij de overheid. In 12 maanden steeg het aantal organische bezoekers met 28%.
Meer detailsInternationale expansie voor CowManager
B2B marketing, SEA, SEO, Social media
Met de software en sensoren van CowManager kunnen melkveehouders hun koeien 24/7 monitoren. De sensor en bijbehorende app wordt door de media zelfs neergezet als de Fitbit voor koeien.
Meer details+600% ROAS voor Daily Style’s webshop
Ecommerce, SEA, SEO
Daily Style is een webshop met feestartikelen. Een webshop migratie leidde tot een flinke drop in het verkeer en de omzet. Ons SEA- en SEO-team kwam meteen in actie en verbrak records.
Meer details