Google Ads uitbesteden aan Whello?
Alles onder één dak

Creativiteit speelt een cruciale rol in succesvolle Google Ads campagnes. Daarom werken we met verschillende specialisten aan een Google Ads campagne.

Onze merkstrateeg, creatieve copywriter en designer werken eerst samen aan mooie content. Vervolgens test onze datagedreven Google Ads specialist al dat moois in de campagne. Welke content slaat aan bij welke doelgroep-targeting?

Niks motiverender dan opdrachtgevers laten groeien door creativiteit en data.

Meer halen uit Google Ads?
Inzetten op een funnel-strategie

De tijden dat je succes kon boeken met simpelweg alleen Google Search Ads zijn voorbij. Tegenwoordig gaat een klant gemiddeld pas na 7 touchpoints over tot actie. Daarom is het belangrijk dat je rekening houdt met de verschillende fasen van het beslissingsproces van de klant.

Met een funnel-strategie, ook wel bekend als een trechterstrategie, bereiken we je klant op de verschillende momenten. Van oriëntatie tot overweging en uiteindelijk aankoop. Daarbij maken we gebruik van alle platformen binnen Google Ads, zoals Youtube Ads, Discovery Ads en remarkting ads.

whello contact serge de sousa
Serge de Sousa


    Meer leadsMeer webshop salesMeer merkbekendheidSterke contentNieuwe brandingNieuwe website


    In de ochtendBegin van de middagEind van de middag

    Samenwerken met Whello

    Als full service marketing bureau werken verschillende specialisten samen voor meer rendement uit je Google Ads campagnes. Strategen, creatieven en data-gedreven performance marketeers werken samen aan een beter resultaat. We zetten de marketeers in die je op dat moment nodig hebt.

    Google Ads uitbesteden aan Whello

    • Je krijgt je eigen marketingstrateeg
    • Samen bepalen jullie welke specialisten je nodig hebt
    • Met een flexibel team spelen we sneller in op Google Ads kansen

    Wanneeer je besluit om je Google Ads campagnes uit te besteden, zorg er dan altijd voor dat tenminste iemand binnen de organisatie beschikbaar blijft, feedback geeft en evalueert. Enkele argumenten om je campagnes uit te besteden:

    • Je haalt bewezen kennis en ervaring in huis.
    • Je bespaart kostbare uren die je kan inzetten in andere onderdelen van je organisatie.
    • Je kan je toeleggen op een sturende rol i.p.v. een uitvoerende rol.

    Een succesvolle Google Ads campagne is altijd een combinatie van creativiteit en data. Aantrekkelijke spot-on advertentieteksten, banners en video’s maken het verschil in een campagne. Dit koppelen we aan een data-gedreven mindset. We maken elke actie meetbaar, sturen op data en evalueren dit continu.

    • We voeren doorlopend A/B-tests uit.
    • Welke advertentie levert de meeste conversies op?
    • Welke landingspagina converteert het beste?
    • Welke zoekwoorden genereren relevante bezoekers?

    Whello biedt bedrijven de voordelen van alle online marketingdiensten onder één dak. We geloven namelijk in de synergie van alle specialismen.

    Onze Google Ads specialist komt bijvoorbeeld tot een beter presterende campagne door de samenwerking met onze copywriter en designer. En we halen meer uit landingspagina’s omdat ook onze CRO specialist en webbouwer betrokken zijn.

    Bekijk hier welke specialisten we allemaal in huis hebben.

    We werken op uurbasis aan de Google Ads campagnes van onze opdrachtgevers. Onze specialisten werken gemiddeld 8 tot 16 uur per maand aan een Google Ads account.

    Het aantal uren hangt af van de grootte en moeilijkheidsgraad van je account. Meertalige campagnes bijvoorbeeld, vereisen logischerwijs meer optimalisatie uren.

    Daarnaast creëren we binnen een bepaald aantal uren aantrekkelijke content. Deze uren worden verdeeld onder onze creatieven. Samen werken zij aan het succes van je campagnes.

     

    Je verwacht initiatief en regie van je marketingpartner. Dat begrijpen wij als geen ander. Werken in vaste routines is dan ook de basis van onze werkwijze.

    Reken op wekelijkse updates, maandelijkse rapportagemeetings en elk kwartaal een evaluatie in de vorm van een strategiesessie. Hierdoor blijft iedereen up-to-date en wordt er op tijd bijgestuurd.

    Google Ads & SEO strategie
    Daily Style

    Daily Style is een keten van 5 winkels en een webshop met feestartikelen. Samen met Daily Style zorgden we voor een enorme omzetstijging en is de ROAS omhoog geschoten naar meer dan 600%.

    Bekijk de hele case
    +600% ROAS

    Onze klanten beoordelen Whello met een:

    4.8 / 5

    Mooie merken aan het woord

    Wij hebben een hele fijne samenwerking met Whello. De lijntjes zijn kort, waardoor je soepel en snel kan handelen. En niet geheel onbelangrijk, de resultaten zijn ook goed 😉

    Kitty - Scienta

    Overperformen, dat is wat Whello het liefst doet...Whello heeft een website gebouwd voor 50|50 Amsterdam, onderdeel van het Leger des Heils. Tijdens onze eerste afspraak was al snel duidelijk dat Whello een partij is die zijn zaakjes op orde heeft. De communicatie is snel, duidelijk en professioneel. Thanks voor de fijne samenwerking!

    Marijn - Leger des Heils

    Positief: Kwaliteit, Professionaliteit, Responsiviteit Geweldige en goed meedenkende marketing partij die voorziet in alle facetten van de online marketing. Absolute aanrader.

    Sander Kok - Vicky

    Positief: Professionaliteit, Responsiviteit Het was een absoluut genoegen om met het Whello-team te werken! Ze hebben de verschillende fasen doorlopen, van branding en conceptontwerp tot de lancering van een geweldige nieuwe website! Het was leuk om met zulke professionals te werken. De Whello's zijn stuk voor stuk professionals binnen hun eigen vakgebied, vriendelijk en flexibel en er wordt kwalitatief hoogstaand werk verricht binnen het afgesproken tijdsbestek.

    Daniel - Keesing Technologies

    Whello is een prettig bedrijf om mee samen te werken. Bij Arend Auto ben ik verantwoordelijk voor de marketing en besteed veel online marketing uit bij Whello. Serge en Nasser zijn vakbekwaam en recht door zee. Ze voeren niet alleen uit maar komen ook zelf met adviezen en ideeën om meer resultaat te halen uit onze online campagnes.

    Ruud Weekers - Arend Auto

    Het fijne van Whello t.o.v. veel andere partijen is dat ze met je meedenken en zelf met goede suggesties komen. Ze zijn persoonlijk en hebben alle verschillende expertises in huis zodat iedereen doet waar hij/zij goed in is. Houd deadlines goed in de gaten maar twijfel niet om met ze in zee te gaan, het resultaat is top!

    Robin - Antenna Groep

    Sinds wij samenwerken met Whello, hebben wij een enorme groei doorgemaakt. De medewerkers van Whello weten als geen ander marketingbureau hoe je 'de expat' moet benaderen. Ze werken persoonlijk, enthousiast en effectief. Ik beveel ze van harte aan!

    Koen Gijzel - Koentact

    Whello staat altijd open voor nieuwe inzichten en ze denken graag mee over hoe we samen tot het juiste resultaat kunnen komen.

    Rosa - OCEANDIVA Unique Event Locations

    Bedankt voor de fijne samenwerking Whello! Door het betrokken team zijn we nóg enthousiaster over onze dienst dan dat we al waren, dat wil wat zeggen!

    Hakima El Allaoui - Staxi Taxi

    Wij werken nu al zeker 2 jaar met Whello samen op het gebied van onze online marketing. De samenwerking is zo fijn omdat we snel kunnen schakelen met elkaar en er echt wordt meegedacht in het verbeteren van onze zichtbaarheid en het verhogen van het aantal leads. Experts die de juiste snaar weten te raken, keer op keer.

    Mirco Pruyser - BP College

    Experienced people who are able to deliver great quality. Very pleased to be working with whello.

    Maaike - Tandarts Jordaan

    Working together with Whello to achieve our digital and automation goals is a great thing - dedicated, knowledgable, professional and up-to-date to the digital best practices.

    Daniela Fantaziu - Top Employers Institute