In 10 vragen aan… laten we Whello’ers aan het woord. Over belangrijke dingen. Een snelle manier om al onze marketeers te leren kennen. Spaar ze allemaal!
Vandaag stellen we 10 vragen aan: Jelle.
1. Omschrijf wat je doet bij Whello alsof je het uitlegt aan je moeder.
Ken je Google? Weet je wat Facebook & Instagram zijn? En je kent toch tv-reclames? Wij maken die reclames niet voor tv, maar voor het internet. We verspreiden ze over alle kanalen en zorgen ervoor dat ze bij de juiste personen getoond worden.
2. Wat wilde je vroeger worden?
Dierenarts.
3. Noem iets wat jij hebt gedaan bij Whello waar je supertrots op bent.
Het van de grond krijgen van Marketing Automation als een dienst van Whello. Nu kan ik terugblikken op de implementatie ervan bij meerdere klanten én doen we het ook voor Whello zelf.
4. Wat zijn jouw beste kwaliteiten als online marketeer?
Analytisch, kritisch, het doorgronden van verschillende businessfacetten en mijn inlevingsvermogen in de klant.
5. Waar kunnen we je ‘s nachts voor wakker maken?
Als het je lukt om me wakker te krijgen… Ben & Jerry’s in een schaal met volle melk. ?
6. Wat vind je het leukste aan jouw rol binnen Whello?
De diversiteit van klanten & werkzaamheden. Hierdoor blijft het telkens uitdagend om de beste resultaten te halen en krijg je veel mee van alle business-aspecten van de klant.
7. Favoriete nummer om te luisteren tijdens het werk?
Afhankelijk van de playlist:
The Black Keys – Loneley Boy
Watchin Out – Dirty Channels, Danny Russel
8. Omschrijf Whello in een gifje.
9. Voor wat voor klanten wil je graag nog werken bij Whello?
Een eerste CrossFit-gerelateerde campagne zou tof zijn. Kom maar door Nike, Reebok of Rogue! ?
10. Wat is je allerbeste tip voor andere online marketeers?
Wanneer je verantwoordelijk bent voor campagnes, dan wel intern of aan bureauzijde, duik niet direct in je campagne modus. Analyseer eerst de propositie van het product of de service, wees kritisch en zorg dat deze ijzersterk is. Dit zal jou sowieso helpen met het bepalen van de insteek van de campagne, maar het voorkomt ook dat een goed opgezette campagne faalt door een zwakke propositie.