Ontdek de laatste online marketing tips

Onze marketing professionals delen regelmatig hun marketing tips en tricks. De blog staat vol artikelen over marketingstrategieën, SEO, Social, content en website best practices. Zo blijf jij als marketeer altijd op de hoogte van de nieuwste online ontwikkelingen!

Filter op een specifiek vakgebied

Categories:
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
loader
wat is google shopping

Wat is Google Shopping?

2 min /

Je kunt er eigenlijk niet meer omheen, want bij zo’n beetje bij elk zoekopdracht verschijnen ze: de Google Shopping-resultaten. Sterker nog, ze staan zelfs boven de normale zoekresultaten geplaatst en zijn geheel voorzien van een afbeelding, titel en de naam…

Meer details

Top 5 fouten die worden gemaakt bij het uitbesteden van SEO

3 min /

Uitbesteden van je marketing, en in het bijzonder je SEO: iets wat steeds meer bedrijven doen. Wij verwelkomen regelmatig bedrijven als nieuwe klanten. Bedrijven die al verschillende ervaringen hebben opgedaan met andere SEO bureau’s. Je hoort dan vaak verhalen over…

Meer details

De 8 fases van een website project

4 min /

Nog voordat een website project van start gaat, hebben we allerlei grootse ideeën over hoe alle website-elementen met elkaar moeten samenhangen. We brainstormen over termen als wireframes, content management en lastige API-koppelingen die haarfijn op elkaar moeten zijn afgestemd. Graphics…

Meer details
JFK en TopGear kiezen voor Whello

TopGear en JFK kiezen voor Whello

1 min /

Het bekende en beruchte TopGear brengt alle activiteiten op het gebied van SEO en Webdevelopment onder bij Whello. Daarnaast worden ook alle online marketing activiteiten van het zusterbedrijf JFK ondergebracht bij Whello. [vc_single_image image=”16891″ img_size=”large”…

Meer details

Branding vs. Marketing: succesvolle marketing dankzij branding

3 min / ,

Waarom denk je bij IKEA aan goedkope meubelen en woondecoratie, terwijl je onderaan de streep méér uitgeeft dan dat je bij een andere meubelboulevard had gedaan? En waarom heeft merendeel een merkvoorkeur voor Coca Cola, terwijl bij een blinde smaaktest…

Meer details

Meer inzicht in het gedrag van de bezoeker door de conversiepaden van Google Analytics

3 min / ,

Tegenwoordig zijn er weinig websites die nog niet Google Analytics gebruiken om het gedrag van hun bezoekers in kaart te brengen. Hierbij wordt er echter nog vaak alleen gekeken naar het aantal bezoekers en conversies op de website. Analytics heeft…

Meer details

Persuasive design; hoe beïnvloed je het gedrag van je online bezoeker?

4 min / ,

Illusionisten. Al eeuwen lang meesters in de kunst om te zorgen dat jij niet ziet wat je niet mág zien. Al deze trucs zijn over het algemeen gebaseerd op het manipuleren van mensen hun verwachtingen, het misleiden van hun aandacht…

Meer details

De principes van Cialdini die jouw conversie kunnen verhogen

4 min /

Als je werkt of studeert in de marketingbranche dan is de kans groot dat je de naam Cialdini wel eens voorbij hebt horen komen. Robert Cialdini is de schrijver van het beroemde boek Influence: The Psychology of Persuasion. In dit…

Meer details

Onze klanten beoordelen Whello met een:

4.8 / 5

Mooie merken aan het woord

Wij hebben een hele fijne samenwerking met Whello. De lijntjes zijn kort, waardoor je soepel en snel kan handelen. En niet geheel onbelangrijk, de resultaten zijn ook goed 😉

Kitty - Scienta

Overperformen, dat is wat Whello het liefst doet...Whello heeft een website gebouwd voor 50|50 Amsterdam, onderdeel van het Leger des Heils. Tijdens onze eerste afspraak was al snel duidelijk dat Whello een partij is die zijn zaakjes op orde heeft. De communicatie is snel, duidelijk en professioneel. Thanks voor de fijne samenwerking!

Marijn - Leger des Heils

Positief: Kwaliteit, Professionaliteit, Responsiviteit Geweldige en goed meedenkende marketing partij die voorziet in alle facetten van de online marketing. Absolute aanrader.

Sander Kok - Vicky

Positief: Professionaliteit, Responsiviteit Het was een absoluut genoegen om met het Whello-team te werken! Ze hebben de verschillende fasen doorlopen, van branding en conceptontwerp tot de lancering van een geweldige nieuwe website! Het was leuk om met zulke professionals te werken. De Whello's zijn stuk voor stuk professionals binnen hun eigen vakgebied, vriendelijk en flexibel en er wordt kwalitatief hoogstaand werk verricht binnen het afgesproken tijdsbestek.

Daniel - Keesing Technologies

Whello is een prettig bedrijf om mee samen te werken. Bij Arend Auto ben ik verantwoordelijk voor de marketing en besteed veel online marketing uit bij Whello. Serge en Nasser zijn vakbekwaam en recht door zee. Ze voeren niet alleen uit maar komen ook zelf met adviezen en ideeën om meer resultaat te halen uit onze online campagnes.

Ruud Weekers - Arend Auto

Het fijne van Whello t.o.v. veel andere partijen is dat ze met je meedenken en zelf met goede suggesties komen. Ze zijn persoonlijk en hebben alle verschillende expertises in huis zodat iedereen doet waar hij/zij goed in is. Houd deadlines goed in de gaten maar twijfel niet om met ze in zee te gaan, het resultaat is top!

Robin - Antenna Groep

Sinds wij samenwerken met Whello, hebben wij een enorme groei doorgemaakt. De medewerkers van Whello weten als geen ander marketingbureau hoe je 'de expat' moet benaderen. Ze werken persoonlijk, enthousiast en effectief. Ik beveel ze van harte aan!

Koen Gijzel - Koentact

Whello staat altijd open voor nieuwe inzichten en ze denken graag mee over hoe we samen tot het juiste resultaat kunnen komen.

Rosa - OCEANDIVA Unique Event Locations

Bedankt voor de fijne samenwerking Whello! Door het betrokken team zijn we nóg enthousiaster over onze dienst dan dat we al waren, dat wil wat zeggen!

Hakima El Allaoui - Staxi Taxi

Wij werken nu al zeker 2 jaar met Whello samen op het gebied van onze online marketing. De samenwerking is zo fijn omdat we snel kunnen schakelen met elkaar en er echt wordt meegedacht in het verbeteren van onze zichtbaarheid en het verhogen van het aantal leads. Experts die de juiste snaar weten te raken, keer op keer.

Mirco Pruyser - BP College

Experienced people who are able to deliver great quality. Very pleased to be working with whello.

Maaike - Tandarts Jordaan

Working together with Whello to achieve our digital and automation goals is a great thing - dedicated, knowledgable, professional and up-to-date to the digital best practices.

Daniela Fantaziu - Top Employers Institute