Ontdek de laatste online marketing tips

Onze marketing professionals delen regelmatig hun marketing tips en tricks. De blog staat vol artikelen over marketingstrategieën, SEO, Social, content en website best practices. Zo blijf jij als marketeer altijd op de hoogte van de nieuwste online ontwikkelingen!

Filter op een specifiek vakgebied

Categories:
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
loader

Online marketing in de toekomst: de 6 meest opvallende voorspellingen

3 min / ,

Online marketing verandert met de dag en wat vandaag ‘hot’ is, is morgen alweer uit de mode. Alles dat online is, evolueert en dat geldt ook zeker voor online marketing. Hoe ziet online marketing er in de toekomst dan uit?…

Meer details
404 afbeelding met verdrietige smiley

Wat is een redirect en wanneer pas je deze toe?

3 min /

Iedereen heeft wel eens de bekende 404 foutmelding op het scherm gezien. Vaak klik je dan geïrriteerd de website weg en ga je terug naar de zoekresultaten. Voor jou als website beheerder erg zonde natuurlijk. Maar wist je dat er…

Meer details

Waarom heb ik een online marketingstrategie nodig? 10 redenen!

3 min /

Hoe ziet jouw online plan eruit? Is dat een rechte lijn die doelgericht naar voren werkt? Of is het meer een kronkelige lijn die voor een hoop vraagtekens zorgt? Voor een groot aantal bedrijven die online actief zijn, zal het…

Meer details

5 redenen waarom online marketing zo belangrijk is geworden voor bedrijven

3 min /

Met allerlei veranderingen en evoluties van moderne technologieën doen bedrijven werkelijk alles wat ze kunnen om bij te blijven. Bedrijven van de oude stempel veranderen hun stugge bedrijfsmodel in een online model. De ouderwetse marketinginspanningen worden nu aangevuld met allerlei…

Meer details

De ultieme AVG checklist in 10 praktische stappen

6 min / ,

Implementatie AVG – jouw to-do list In een eerdere blog hebben we de basis van de nieuwe privacy wet, de AVG/GDPR, al uitgelegd. Ben je hier nog niet bekend mee? Lees onze wat is AVG blog dan eerst. Dit…

Meer details

Wat is AVG en wat betekent het voor jou?

2 min / ,

De nieuwe privacy wet Op 25 mei 2018 zal de huidige Wet Bescherming Persoonsgegevens (WBP) vervangen worden door nieuwe privacy wet: de AVG (Algemene Verordening Gegevensbescherming), ook wel GDPR (General Data Protection Regulation) genoemd. Alle bedrijven die persoonsgegevens verwerken van…

Meer details
Fysiotherapie marketing

3 fysiotherapie marketing tips die elke praktijk zou moeten weten

3 min / ,

De ontwikkelingen in de fysiotherapie gaan hard, heel hard. Met een toename van fysiotherapeuten, is het eigenlijk vanzelfsprekend dat je extra moet werken aan je onderscheidende vermogen. Als ervaringsdeskundige van marketing in de zorg, kijken wij in dit artikel hoe…

Meer details

Waarom de canonical tag superbelangrijk is?

3 min /

Duplicate content is altijd een hot topic. Niet voor niets, want het komt op veel websites voor. Veel mensen weten namelijk niet, dat dit fenomeen schadelijk is voor je posities in Google. Zoekmachines weten niet wie de credits zou moeten…

Meer details

Onze klanten beoordelen Whello met een:

4.8 / 5

Mooie merken aan het woord

Wij hebben een hele fijne samenwerking met Whello. De lijntjes zijn kort, waardoor je soepel en snel kan handelen. En niet geheel onbelangrijk, de resultaten zijn ook goed 😉

Kitty - Scienta

Overperformen, dat is wat Whello het liefst doet...Whello heeft een website gebouwd voor 50|50 Amsterdam, onderdeel van het Leger des Heils. Tijdens onze eerste afspraak was al snel duidelijk dat Whello een partij is die zijn zaakjes op orde heeft. De communicatie is snel, duidelijk en professioneel. Thanks voor de fijne samenwerking!

Marijn - Leger des Heils

Positief: Kwaliteit, Professionaliteit, Responsiviteit Geweldige en goed meedenkende marketing partij die voorziet in alle facetten van de online marketing. Absolute aanrader.

Sander Kok - Vicky

Positief: Professionaliteit, Responsiviteit Het was een absoluut genoegen om met het Whello-team te werken! Ze hebben de verschillende fasen doorlopen, van branding en conceptontwerp tot de lancering van een geweldige nieuwe website! Het was leuk om met zulke professionals te werken. De Whello's zijn stuk voor stuk professionals binnen hun eigen vakgebied, vriendelijk en flexibel en er wordt kwalitatief hoogstaand werk verricht binnen het afgesproken tijdsbestek.

Daniel - Keesing Technologies

Whello is een prettig bedrijf om mee samen te werken. Bij Arend Auto ben ik verantwoordelijk voor de marketing en besteed veel online marketing uit bij Whello. Serge en Nasser zijn vakbekwaam en recht door zee. Ze voeren niet alleen uit maar komen ook zelf met adviezen en ideeën om meer resultaat te halen uit onze online campagnes.

Ruud Weekers - Arend Auto

Het fijne van Whello t.o.v. veel andere partijen is dat ze met je meedenken en zelf met goede suggesties komen. Ze zijn persoonlijk en hebben alle verschillende expertises in huis zodat iedereen doet waar hij/zij goed in is. Houd deadlines goed in de gaten maar twijfel niet om met ze in zee te gaan, het resultaat is top!

Robin - Antenna Groep

Sinds wij samenwerken met Whello, hebben wij een enorme groei doorgemaakt. De medewerkers van Whello weten als geen ander marketingbureau hoe je 'de expat' moet benaderen. Ze werken persoonlijk, enthousiast en effectief. Ik beveel ze van harte aan!

Koen Gijzel - Koentact

Whello staat altijd open voor nieuwe inzichten en ze denken graag mee over hoe we samen tot het juiste resultaat kunnen komen.

Rosa - OCEANDIVA Unique Event Locations

Bedankt voor de fijne samenwerking Whello! Door het betrokken team zijn we nóg enthousiaster over onze dienst dan dat we al waren, dat wil wat zeggen!

Hakima El Allaoui - Staxi Taxi

Wij werken nu al zeker 2 jaar met Whello samen op het gebied van onze online marketing. De samenwerking is zo fijn omdat we snel kunnen schakelen met elkaar en er echt wordt meegedacht in het verbeteren van onze zichtbaarheid en het verhogen van het aantal leads. Experts die de juiste snaar weten te raken, keer op keer.

Mirco Pruyser - BP College

Experienced people who are able to deliver great quality. Very pleased to be working with whello.

Maaike - Tandarts Jordaan

Working together with Whello to achieve our digital and automation goals is a great thing - dedicated, knowledgable, professional and up-to-date to the digital best practices.

Daniela Fantaziu - Top Employers Institute