Ontdek de laatste online marketing tips

Onze marketing professionals delen regelmatig hun marketing tips en tricks. De blog staat vol artikelen over marketingstrategieën, SEO, Social, content en website best practices. Zo blijf jij als marketeer altijd op de hoogte van de nieuwste online ontwikkelingen!

Filter op een specifiek vakgebied

Categories:
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
loader
Google_Voice_search_Whello

Wat is Google Ads?

3 min /

Google Ads (of Adwords) is een advertentieprogramma gemaakt door Google. Het biedt bedrijven de mogelijkheid om gebruikers van de zoekmachine te bereiken met ‘search ads’. Adwords biedt adverteerders ook de mogelijkheid om onderzoek te doen naar de meest interessante…

Meer details

Zijn Nofollow Links nutteloos?

3 min /

Een veelbesproken onderwerp binnen SEO zijn de nofollow links. Linkbuilden heeft als doel de SEO waarde van je pagina te verhogen en een hogere ranking in Google te halen, door op andere sites meer backlinks te plaatsen. Echter betekent dit niet dat…

Meer details
Wat zijn breadcrumbs en waarom zijn ze goed voor SEO

Wat zijn breadcrumbs en waarom zijn ze belangrijk voor SEO?

3 min /

Wat is een breadcrumb?  Breadcrumbs, of broodkruimels in het Nederlands, is een type navigatie op websites. Voor de website bezoeker is het een eenvoudige manier om te navigeren over verschillende pagina’s. Ze worden vaak weergeven links boven in het scherm…

Meer details

Hoe lanceer je een nieuwe bedrijfsnaam?

3 min / ,

Het veranderen van bedrijfsnaam is een onderdeel van rebranding. Dit houdt in dat een huidig merk omgezet wordt naar een nieuw merk, met nieuwe waarden. Whello is ook het resultaat van een naamsverandering, voorheen bekend als IntroMarketeers. Dit merk is…

Meer details

In 7 stappen naar een succesvolle Adwords campagne!

3 min /

Bij vrijwel elke zoekopdracht in Google zal je advertenties zien staan. Toch vallen deze vaak niet erg op. Dat is niet gek gezien Google probeert de advertenties zo onopvallend mogelijk te maken. Het visuele verschil tussen ‘betaalde’ en ‘organische’ resultaten zoekresultaten…

Meer details
Adverteren via social media kanalen

Social media advertenties meten? Je meet het met deze 8 metrics

3 min /

Het meten van de ROI van social media inspanningen is altijd een discussiepunt. Oftewel, hoe meet je de tijd en geld die aan sociale media uitingen zijn besteed? Doe je dat door het meten van de ‘likes’ of het aantal…

Meer details

Top 10 grootste klanten van Google Adwords

4 min /

Google Adwords is inmiddels een wereldwijd fenomeen. Met de komst van het internet en de onverslaanbare marktpositie van Google is dit dé meest effectieve manier van online adverteren. Wanneer je echter altijd bovenaan Google wil staan met je advertentie, is…

Meer details

4 redenen om je Adwords campagne uit te besteden

3 min /

Als je het over online marketing hebt, dan kom je al snel uit bij Google AdWords. Marketing is tegenwoordig steeds meer naar het internet verplaatst en Adwords neemt daarbij de voorste rij in. Google AdWords maakt het immers mogelijk om…

Meer details

Onze klanten beoordelen Whello met een:

4.8 / 5

Mooie merken aan het woord

Wij hebben een hele fijne samenwerking met Whello. De lijntjes zijn kort, waardoor je soepel en snel kan handelen. En niet geheel onbelangrijk, de resultaten zijn ook goed 😉

Kitty - Scienta

Overperformen, dat is wat Whello het liefst doet...Whello heeft een website gebouwd voor 50|50 Amsterdam, onderdeel van het Leger des Heils. Tijdens onze eerste afspraak was al snel duidelijk dat Whello een partij is die zijn zaakjes op orde heeft. De communicatie is snel, duidelijk en professioneel. Thanks voor de fijne samenwerking!

Marijn - Leger des Heils

Positief: Kwaliteit, Professionaliteit, Responsiviteit Geweldige en goed meedenkende marketing partij die voorziet in alle facetten van de online marketing. Absolute aanrader.

Sander Kok - Vicky

Positief: Professionaliteit, Responsiviteit Het was een absoluut genoegen om met het Whello-team te werken! Ze hebben de verschillende fasen doorlopen, van branding en conceptontwerp tot de lancering van een geweldige nieuwe website! Het was leuk om met zulke professionals te werken. De Whello's zijn stuk voor stuk professionals binnen hun eigen vakgebied, vriendelijk en flexibel en er wordt kwalitatief hoogstaand werk verricht binnen het afgesproken tijdsbestek.

Daniel - Keesing Technologies

Whello is een prettig bedrijf om mee samen te werken. Bij Arend Auto ben ik verantwoordelijk voor de marketing en besteed veel online marketing uit bij Whello. Serge en Nasser zijn vakbekwaam en recht door zee. Ze voeren niet alleen uit maar komen ook zelf met adviezen en ideeën om meer resultaat te halen uit onze online campagnes.

Ruud Weekers - Arend Auto

Het fijne van Whello t.o.v. veel andere partijen is dat ze met je meedenken en zelf met goede suggesties komen. Ze zijn persoonlijk en hebben alle verschillende expertises in huis zodat iedereen doet waar hij/zij goed in is. Houd deadlines goed in de gaten maar twijfel niet om met ze in zee te gaan, het resultaat is top!

Robin - Antenna Groep

Sinds wij samenwerken met Whello, hebben wij een enorme groei doorgemaakt. De medewerkers van Whello weten als geen ander marketingbureau hoe je 'de expat' moet benaderen. Ze werken persoonlijk, enthousiast en effectief. Ik beveel ze van harte aan!

Koen Gijzel - Koentact

Whello staat altijd open voor nieuwe inzichten en ze denken graag mee over hoe we samen tot het juiste resultaat kunnen komen.

Rosa - OCEANDIVA Unique Event Locations

Bedankt voor de fijne samenwerking Whello! Door het betrokken team zijn we nóg enthousiaster over onze dienst dan dat we al waren, dat wil wat zeggen!

Hakima El Allaoui - Staxi Taxi

Wij werken nu al zeker 2 jaar met Whello samen op het gebied van onze online marketing. De samenwerking is zo fijn omdat we snel kunnen schakelen met elkaar en er echt wordt meegedacht in het verbeteren van onze zichtbaarheid en het verhogen van het aantal leads. Experts die de juiste snaar weten te raken, keer op keer.

Mirco Pruyser - BP College

Experienced people who are able to deliver great quality. Very pleased to be working with whello.

Maaike - Tandarts Jordaan

Working together with Whello to achieve our digital and automation goals is a great thing - dedicated, knowledgable, professional and up-to-date to the digital best practices.

Daniela Fantaziu - Top Employers Institute