Met veel verbazing lazen wij de reactie van Martijn op het verzoek van Souad. Bij ons op kantoor lopen namelijk genoeg ‘niet-normale’ namen rond. Wat is anno 2016 nog een ‘normale’ naam? En hoe kan je nu iemand beoordelen op een ‘niet-normale’ naam?

Whello gelooft in talent ongeacht achtergrond, gender, leeftijd, seksuele voorkeur en mogelijke beperkingen. Daarom bestaat het Whello team uit professionals met ‘normale’ en ‘niet-normale’ namen. We zijn er juist van overtuigd dat diversiteit een belangrijke bijdrage levert aan de identiteit, talenten en ambities van onze organisatie.

Needless to say, werken we voor opdrachtgevers op basis van vertrouwen en gezamenlijke ambities, ongeacht hun achtergrond.

Een niet-normale website

Een website daarentegen mag best niet-normaal zijn. Een ‘niet-normale’ website is onderscheidend en valt op tussen de menigte. Websites zijn de laatste jaren namelijk steeds meer op elkaar gaan lijken. Bij Whello ontwerpen we unieke websites met een eigen identiteit. Maar ook herkenbaar en vertrouwd, wat het gebruikersgemak ten goede komt.

Website laten maken

Iedere onderneming is uniek. Daarom maken wij een nieuwe website volledig naar jouw wens. Wij zorgen ervoor dat jij wordt gevonden door de doelgroep. Zodra de doelgroep jouw website heeft gevonden, moet je de bezoekers vasthouden. De eerste indruk telt en lijkt belangrijker dan ooit. Jouw doelgroep wordt steeds kritischer, heeft minder tijd en klikt sneller weg. De eerste indruk betekent het verschil tussen nieuwsgierig verder kijken of onherroepelijk wegklikken. Nader contact of een vroegtijdig afscheid. Een grote bestelling of een definitief gemiste kans. Een goede website is daarom van levensbelang. Dat betekent een website die er mooi uitziet, maar ook functioneel is.

Vind jij het niet erg om geadviseerd te worden door mensen met ‘niet-normale’ namen? Spreek ons dan aan!

    Challenge us


    Meer leadsMeer merkbekendheidMeer inzicht in dataNieuwe brandingNieuwe website
    Wil je direct contact met ons?

    Wat is je website adres?
    Dan nemen we alvast een kijkje

    Ik heb nog geen website

    Volgende

    Ok nice!
    Laat je gegevens achter en we bellen je!


    In de ochtendIn de middagIn de avond

    Wil je  onze webdesign specialisten ontmoeten? Of neem een kijkje bij alle webdesign diensten van Whello!

    Kun jij wel wat hulp gebruiken bij de
    marketing van jouw bedrijf?

    Bel ons, of gebruik het onderstaande formulier om ons een mailtje te sturen.


      Meer leadsMeer webshop salesMeer merkbekendheidSterke contentNieuwe brandingNieuwe website


      In de ochtendBegin van de middagEind van de middag

      whello contact serge de sousa whello contact serge de sousa
      Serge de Sousa

      Bekijk onze laatste case

      Onze klanten beoordelen Whello met een:

      4.8 / 5

      Mooie merken aan het woord

      Wij hebben een hele fijne samenwerking met Whello. De lijntjes zijn kort, waardoor je soepel en snel kan handelen. En niet geheel onbelangrijk, de resultaten zijn ook goed 😉

      Kitty - Scienta

      Overperformen, dat is wat Whello het liefst doet...Whello heeft een website gebouwd voor 50|50 Amsterdam, onderdeel van het Leger des Heils. Tijdens onze eerste afspraak was al snel duidelijk dat Whello een partij is die zijn zaakjes op orde heeft. De communicatie is snel, duidelijk en professioneel. Thanks voor de fijne samenwerking!

      Marijn - Leger des Heils

      Positief: Kwaliteit, Professionaliteit, Responsiviteit Geweldige en goed meedenkende marketing partij die voorziet in alle facetten van de online marketing. Absolute aanrader.

      Sander Kok - Vicky

      Positief: Professionaliteit, Responsiviteit Het was een absoluut genoegen om met het Whello-team te werken! Ze hebben de verschillende fasen doorlopen, van branding en conceptontwerp tot de lancering van een geweldige nieuwe website! Het was leuk om met zulke professionals te werken. De Whello's zijn stuk voor stuk professionals binnen hun eigen vakgebied, vriendelijk en flexibel en er wordt kwalitatief hoogstaand werk verricht binnen het afgesproken tijdsbestek.

      Daniel - Keesing Technologies

      Whello is een prettig bedrijf om mee samen te werken. Bij Arend Auto ben ik verantwoordelijk voor de marketing en besteed veel online marketing uit bij Whello. Serge en Nasser zijn vakbekwaam en recht door zee. Ze voeren niet alleen uit maar komen ook zelf met adviezen en ideeën om meer resultaat te halen uit onze online campagnes.

      Ruud Weekers - Arend Auto

      Het fijne van Whello t.o.v. veel andere partijen is dat ze met je meedenken en zelf met goede suggesties komen. Ze zijn persoonlijk en hebben alle verschillende expertises in huis zodat iedereen doet waar hij/zij goed in is. Houd deadlines goed in de gaten maar twijfel niet om met ze in zee te gaan, het resultaat is top!

      Robin - Antenna Groep

      Sinds wij samenwerken met Whello, hebben wij een enorme groei doorgemaakt. De medewerkers van Whello weten als geen ander marketingbureau hoe je 'de expat' moet benaderen. Ze werken persoonlijk, enthousiast en effectief. Ik beveel ze van harte aan!

      Koen Gijzel - Koentact

      Whello staat altijd open voor nieuwe inzichten en ze denken graag mee over hoe we samen tot het juiste resultaat kunnen komen.

      Rosa - OCEANDIVA Unique Event Locations

      Bedankt voor de fijne samenwerking Whello! Door het betrokken team zijn we nóg enthousiaster over onze dienst dan dat we al waren, dat wil wat zeggen!

      Hakima El Allaoui - Staxi Taxi

      Wij werken nu al zeker 2 jaar met Whello samen op het gebied van onze online marketing. De samenwerking is zo fijn omdat we snel kunnen schakelen met elkaar en er echt wordt meegedacht in het verbeteren van onze zichtbaarheid en het verhogen van het aantal leads. Experts die de juiste snaar weten te raken, keer op keer.

      Mirco Pruyser - BP College

      Experienced people who are able to deliver great quality. Very pleased to be working with whello.

      Maaike - Tandarts Jordaan

      Working together with Whello to achieve our digital and automation goals is a great thing - dedicated, knowledgable, professional and up-to-date to the digital best practices.

      Daniela Fantaziu - Top Employers Institute