In 4 stappen naar een effectieve Facebook campagne

2 min / / Nasser Al Kamouchi

Veel adverteerders gebruiken Facebook als ‘modder kanon’. Gewoon wat advertenties de wereld in schieten en maar zien wat converteert. Voor

Lees meer
Fysiotherapie marketing

3 fysiotherapie marketing tips die elke praktijk zou moeten weten

3 min / , / Nasser Al Kamouchi

De ontwikkelingen in de fysiotherapie gaan hard, heel hard. Met een toename van fysiotherapeuten, is het eigenlijk vanzelfsprekend dat je

Lees meer
Adverteren via social media kanalen

Social media advertenties meten? Je meet het met deze 8 metrics

3 min / / Nasser Al Kamouchi

Het meten van de ROI van social media inspanningen is altijd een discussiepunt. Oftewel, hoe meet je de tijd en

Lees meer
Permormance marketing

De kracht van herhaling: 5 tips voor jouw remarketing campagne

3 min / , / Nasser Al Kamouchi

De kracht van marketing is herhaling. Mensen beslissen immers niet altijd in één keer. Pas je dit begrip toe in

Lees meer

5 tips voor jou en je organisatie voor een effectieve Instagram Strategie

3 min / / Nasser Al Kamouchi

Een effectieve Instagram strategie is voor veel organisaties een uitdaging. Vorige week vond het ‘Grow With HubSpot’ evenement plaats in

Lees meer

De ultieme social media strategie in de zorg

4 min / / Nasser Al Kamouchi

Begin mei was ik te vinden op het grootste congres voor cardiologen en andere hartonderzoekers over de hele wereld, namelijk:

Lees meer

Workshop Succesvol adverteren op social media

2 min / / Nasser Al Kamouchi

Voor veel bedrijven behoren Facebookadvertenties tot hun standaard marketingkanalen. En terecht, want potentiële klanten besteden uren per dag op social

Lees meer

Hoe wij succesvol adverteren op Facebook

2 min / / Nasser Al Kamouchi

Elke organisatie is inmiddels wel vertrouwd met het Facebook fenomeen. Elke zelf respecterende organisatie heeft dan ook met wisselend succes een Facebook bedrijvenpagina. Afhankelijk van de product of dienst ….

Lees meer

Onze klanten beoordelen Whello met een:

4.8 / 5

Mooie merken aan het woord

Wij hebben een hele fijne samenwerking met Whello. De lijntjes zijn kort, waardoor je soepel en snel kan handelen. En niet geheel onbelangrijk, de resultaten zijn ook goed 😉

Kitty - Scienta

Overperformen, dat is wat Whello het liefst doet...Whello heeft een website gebouwd voor 50|50 Amsterdam, onderdeel van het Leger des Heils. Tijdens onze eerste afspraak was al snel duidelijk dat Whello een partij is die zijn zaakjes op orde heeft. De communicatie is snel, duidelijk en professioneel. Thanks voor de fijne samenwerking!

Marijn - Leger des Heils

Positief: Kwaliteit, Professionaliteit, Responsiviteit Geweldige en goed meedenkende marketing partij die voorziet in alle facetten van de online marketing. Absolute aanrader.

Sander Kok - Vicky

Positief: Professionaliteit, Responsiviteit Het was een absoluut genoegen om met het Whello-team te werken! Ze hebben de verschillende fasen doorlopen, van branding en conceptontwerp tot de lancering van een geweldige nieuwe website! Het was leuk om met zulke professionals te werken. De Whello's zijn stuk voor stuk professionals binnen hun eigen vakgebied, vriendelijk en flexibel en er wordt kwalitatief hoogstaand werk verricht binnen het afgesproken tijdsbestek.

Daniel - Keesing Technologies

Whello is een prettig bedrijf om mee samen te werken. Bij Arend Auto ben ik verantwoordelijk voor de marketing en besteed veel online marketing uit bij Whello. Serge en Nasser zijn vakbekwaam en recht door zee. Ze voeren niet alleen uit maar komen ook zelf met adviezen en ideeën om meer resultaat te halen uit onze online campagnes.

Ruud Weekers - Arend Auto

Het fijne van Whello t.o.v. veel andere partijen is dat ze met je meedenken en zelf met goede suggesties komen. Ze zijn persoonlijk en hebben alle verschillende expertises in huis zodat iedereen doet waar hij/zij goed in is. Houd deadlines goed in de gaten maar twijfel niet om met ze in zee te gaan, het resultaat is top!

Robin - Antenna Groep

Sinds wij samenwerken met Whello, hebben wij een enorme groei doorgemaakt. De medewerkers van Whello weten als geen ander marketingbureau hoe je 'de expat' moet benaderen. Ze werken persoonlijk, enthousiast en effectief. Ik beveel ze van harte aan!

Koen Gijzel - Koentact

Whello staat altijd open voor nieuwe inzichten en ze denken graag mee over hoe we samen tot het juiste resultaat kunnen komen.

Rosa - OCEANDIVA Unique Event Locations

Bedankt voor de fijne samenwerking Whello! Door het betrokken team zijn we nóg enthousiaster over onze dienst dan dat we al waren, dat wil wat zeggen!

Hakima El Allaoui - Staxi Taxi

Wij werken nu al zeker 2 jaar met Whello samen op het gebied van onze online marketing. De samenwerking is zo fijn omdat we snel kunnen schakelen met elkaar en er echt wordt meegedacht in het verbeteren van onze zichtbaarheid en het verhogen van het aantal leads. Experts die de juiste snaar weten te raken, keer op keer.

Mirco Pruyser - BP College

Experienced people who are able to deliver great quality. Very pleased to be working with whello.

Maaike - Tandarts Jordaan

Working together with Whello to achieve our digital and automation goals is a great thing - dedicated, knowledgable, professional and up-to-date to the digital best practices.

Daniela Fantaziu - Top Employers Institute