Display Marketing bureau in Amsterdam

Met display marketing kun je een boodschap bij een zeer brede of juist zeer specifieke doelgroep onder de aandacht brengen. Met impactvolle advertenties werk je aan het creëren van brand awareness, terwijl je met re-marketing meer conversies op je website kunt realiseren. Display marketing is hiermee een relevante manier van adverteren in verschillende plekken van de marketingfunnel. Whello helpt je graag met het opzetten van een effectieve display marketing strategie!

De voordelen van display marketing op een rijtje

Verhoog je merksbekendheid

Whello maakt impactvolle advertenties die jouw merkverhaal overbrengen aan de doelgroep.

Meer conversies

Met sterke ‘call-to-actions’ worden mensen overtuigd om voor jouw organisatie te kiezen.

Bereik een groot publiek

Je kunt met display marketing aanwezig zijn op de grootste nationale en internationale websites en apps.

Relevante traffic

Een strak ingestelde targeting van een display marketing campagne zorgt voor veel relevant verkeer naar je website.

De stappen naar een succesvolle display marketing campagne

  • Bepaal de doelstelling(en)

Voordat je een campagne opzet, is het belangrijk om in kaart te brengen wat het doel is van de campagne. Wordt er direct een actie van de doelgroep verwacht of is het doel om de merksbekendheid te verhogen?

  • Ken je doelgroep

Je hebt vast al een idee van wie je doelgroep precies is, maar waar bevinden deze mensen zich online? Welke websites en apps gebruiken ze vaak? Met deze vragen zorg je ervoor dat display marketing wordt ingezet op de juiste plekken.

  • Maak een overtuigende advertentie

Op basis van de eerste twee stappen heb je een advertentie nodig, die jouw verhaal duidelijk overbrengt en goed zichtbaar is in de drukke online wereld. Maak ook meerdere varianten van je advertentie om te kunnen testen wat goed werkt.

  • Weet welke inkoopmethode geschikt is

Display marketing kan op verschillende manieren ingekocht worden. Het inkopen via programmatic advertising biedt andere mogelijkheden dan direct inkopen bij een publisher. Zorg dat je de verschillende methodes kent en maak de juiste keuze.

  • Kies voor de juiste targeting

Nu je campagne helemaal klaar staat om te starten, is de laatste stap het kiezen van de juiste targeting. Welke regio, devices en onderwerpen moet je bijvoorbeeld kiezen om de campagne op in te richten? Deze vragen helpen je om je doelgroep efficiënt te bereiken.

  • Monitor en evalueer

Houd goed in de gaten  op welke websites of apps je advertenties goed werken. Optimaliseer de campagne ook op de best presterende advertenties, om zo het meeste uit je campagne te halen.

Nasser El Kamouchi

Display marketing specialist

Zoek je een display marketing specialist?


Real-time bidding, contextual targeting en dynamic bannering zijn zomaar wat termen waar je mee te maken krijgt bij het opzetten van een display marketing campagne. Whello maakt je hier graag wegwijs in en helpt je bij het opzetten van een passende strategie om je doelstellingen te realiseren.

Neem nu contact op met een van onze specialisten voor een vrijblijvende afspraak!

Onze display marketing projecten

Bart Lukaszewicz
Slotenmaker 24-7
Fitnessworx
Bring at work
Marineschepen.nl
Geldrop Duurzaam
Tandarts Jordaan
Online Advertenteren voor Multifast
Mie-Lan Kok Estate Agency
Online Advertenteren voor Perfect Housing
Website Design voor IdeaalCatering
MKB Amsterdam
Lock Amsterdam
DesignBro
Zoekmachine Marketing voor Sensz
Boekhoud College
Perfect World Entertainment
Beyond Mindfulness
Koentact
Amsterdamexcursies.nl
War Child
Blue Umbrella
Rooming
Tuf-Tuf
Zense Sportswear
PR housing
Plastic Whale
StudyLess
Flowently
Show Creative Studio
JUSTIN
Principle Vastgoed
Online Advertenteren voor Booking XS
TradeIt
FVB de Boer
Studio perspective
Online Advertenteren voor Arend Auto
Ziggo
Book Your Golf
Hogeschool van Amsterdam
Yarden
Website Design voor Nationale Auto Lease
GreenChoice
Vondelpark3
Zoekmachine Marketing voor Fi.nl
Footy
BROADSTREET

Contactformulier

Hey, ik ben geïnteresseerd in