E-commerce marketing

Gemaakt om jouw webshop te promoten

Het belang van online marketing in de E-commerce groeit. Voor het eerst zijn er meer online shops dan offline winkels. De online bestedingen groeien jaarlijks en bedragen nu al 7,13 miljard euro! Men heeft behoefte aan geavanceerde zoekmogelijkheden, vergelijkt gemakkelijk prijzen en laat zich inspireren door reacties vanuit social media. De gerichte aanwezigheid van je webshop op deze kanalen zorgt voor succes.

Maus und Einkaufskorb

E-commerce

In een wereld waarin meer online dan offline winkels te vinden zijn, worden steeds meer aankopen online gedaan. Het bedrag dat online gespendeerd wordt stijgt dan ook met 44%. Mede dankzij de ontwikkelingen van de webshops blijft dit percentage stijgen.

Online winkelen op telefoon

Wereldwijd beschikken ongeveer 4,88 miljard mensen over een smartphone. Door deze ontwikkeling zijn webshops genoodzaakt om ook op mobiele apparaten een optimale customer journey te bieden. Van de online aankopen wordt 28,5% met een mobiel apparaat gedaan. Hierdoor is de laadsnelheid van de pagina’s essentieel. Het is namelijk zo dat 65% van de online shoppers wereldwijd niet langer wil wachten dan 3 seconden.

Multi-channel shopping

Naast de optimalisatie van E-commerce sites op de smartphones, is het ook noodzaak om de E-commerce sites bij tablets te optimaliseren en meerdere touch-points op te zetten. Dit komt doordat consumenten niet meer binnen een enkel kanaal winkelen. Het begrip: multichannel shopping is ontstaan. Vandaag de dag beginnen consumenten bijvoorbeeld op een smartphone te shoppen. Zij ronden deze aankoop vervolgens af op een tablet of in een fysieke winkel. In de E-commerce staat persoonlijkheid naar de klant toe centraal. Whello helpt om je klanten te herkennen in verschillende levels van de customer journey en hier vervolgens op in te spelen.

Content marketing voor E-commerce

Content marketing wordt steeds crucialer in de E-commerce. Het aanbieden van content kan op verschillende manieren. Statistieken laten zien dat 96% van de online shoppers sneller een product aanschaffen als er een video bij staat. Afbeeldingen en long tail zoekwoorden dragen hier aan bij.

Whello-tips-conversie-optimaliseren
Serge de Sousa

Online Marketing Strateeg

Waarom Whello?

Whello is een full-service online marketing bureau met ruime ervaring in de E-commerce. Wij bieden een breed scala aan verschillende diensten. Van websiteontwikkeling tot adverteren op Facebook. We lopen voorop op de ontwikkelingen met mobiele sites en retargeting campagnes. Met bewezen resultaten weten we jouw doelgroep gericht te bereiken. Wij doen dat, zodat jij je kan richten op datgene wat je het beste doet – je webshop runnen.

Onze E-commerce cases

Lees hoe deze webshops online succesvol werden.

Flowently
Stieglitz
Website Design voor IdeaalCatering
StudyLess
Exclusive Financial Lease
Webdesign voor Folta
Website Design voor Lot Sixty One Coffee Roasters
Website Design voor Labell 22

Vraag offerte aan

Iedere onderneming is uniek. Daarom analyseren wij bij Whello uw organisatie eerst. Een goede online zichtbaarheid is tegenwoordig onmisbaar. Neem snel contact met ons op.

Hey, ik ben geïnteresseerd in

Vraag offerte aan

Iedere onderneming is uniek. Daarom analyseren wij bij Whello uw organisatie eerst. Een goede online zichtbaarheid is tegenwoordig onmisbaar. Neem snel contact met ons op.

Hey, ik ben geïnteresseerd in