Wat doet een analytics specialist?
Data inzichtelijk maken is één. Maar de juiste conclusies trekken en daar vervolgens op inspelen, is wat jou een winnaar maakt. Learnings uit webanalytics zijn grofweg te verdelen in 4 segmenten:
- Doelgroepen – wie bezoekt jouw website?
- Acquisitie – waar komen je bezoekers vandaan?
- Gedrag – wat doen bezoekers op jouw website?
- Conversies – wat levert jouw website op?
Samen met jou bedenken onze analytics specialisten een strategie waarmee je het maximale uit je website haalt.
Op zoek naar een specifieke specialist?
Fabian Immers
Analytics specialist, SEA specialistAls er een iemand is die graag een stapje meer doet voor zijn klanten is het Fabian wel. Hij kan zich als geen ander inleven in de business en weet op die…
Lees meer over FabianJelle Portegies
Analytics specialist, Conversie specialist, Growth hackerJelle is onze alleskunner. Voordat hij bij Whello aan boord kwam heeft hij intern bij een bedrijf als marketing automation specialist gewerkt…
Lees meer over JelleJouw gezicht & naam hier?
Zie jij jezelf wel als onderdeel van Whello? Schrooooom dan niet, en solliciteer direct!
Onze vacatures