Growth marketeer
Rafael da Costa Guimaraes
Rafael begint zijn dag met een koude douche. Wordt hij wakker van. Daarnaast is hij een wandelende ideeënbus en weet hij deze goed uit te leggen. Hier is hij trots op en dat is terecht! Met een diploma Business Innovation Studies biedt Rafael klanten oplossingen aan voor makkelijke en ingewikkelde vraagstukken. Net als heel veel mensen houdt Rafael van lijstjes, maar dan dus wel met tig ideeën. Gelukkig kan hij al die ideeën bij Whello kwijt.
Als growth marketeer overziet Rafael het hele plaatje. Waar anderen zich kunnen verliezen in details, houdt Rafael het hoofd boven water en weet hij precies wanneer wat nodig is. Nog beter: hij weet wie wat wanneer moet doen. Daarom werken collega’s graag met hem samen, want Rafael connects the dots. Groeiende merken ziet hij als een strategiespel. Dit spel herhaalt zich: Je gaat van probleem naar idee en oplossing. Al die lijntjes daartussen zet hij nauwkeurig in kaart.
Op kantoor stroomt zijn hoofd over van bruikbare ideeën. Deze maakt hij leeg door te boulderen. Je weet wel, zonder touw of verzekering een muur beklimmen. Hij is niet bang om dingen te proberen. Dus als growth marketeer heeft hij altijd wel een plannetje.
Skills van Rafael?
Met een team van gedreven specialisten helpen we bedrijven bij Whello succesvol te maken. Met deze skills draagt Rafael een waardevol steentje bij aan dit succes.
Laatste case van Rafael
Succesvolle funding campagne
Fastned
Fastned is Europa’s grootste snellaadbedrijf, met snellaadpalen op de gunstigste plekken Europa. Om deze duurzame snellaadstations te kunnen bouwen geeft Fastned obligaties uit. De taak aan Whello om potentiële investeerders te vertellen over deze mooie kans. Het doel? €5 miljoen voor Fastned. Het resultaat? €11 miljoen.