Growth Marketeer
Stijn Mollink
Stijn Strategie Mollink – zo noemen we deze kei van een Growth Marketeer ook wel. Want in strategie excelleert deze geboren marketeer. Stijn is dan ook een whale goede vangst voor Whello – en vooral ook voor jouw merk of bedrijf.
Stijn’s talent: improviseren. Dat leerde hij door de afwisselende uitdagingen die deze marketeer iedere dag weer succesvol oplost. Maar ook zijn hobby draagt flink bij aan zijn vermogen om in ieder moment te kunnen schakelen. Stijn staat wekelijks op de theaterplanken en speelt dan improvisatietheater waar de Lama’s nog jaloers op zijn. Naast improviseren is Stijn ook een ster in het inleven in jouw bedrijf, en inleven in je doelgroep.
Eeen echte verbinder – dat is ‘ie ook. Leerde ‘ie van huis uit. Z’n familie is dan ook erg belangrijk voor hem. Als echt familiemens voelt Stijn zich dan ook thuis bij Whello, waar we altijd een hecht team vormen met onze klanten. Yep, met Stijn weet je zeker dat het goed komt.
Skills van Stijn?
Met een team van gedreven specialisten helpen we bedrijven bij Whello succesvol te maken. Met deze skills draagt Stijn een waardevol steentje bij aan dit succes.
Laatste case van Stijn
Succesvolle funding campagne
Fastned
Fastned is Europa’s grootste snellaadbedrijf, met snellaadpalen op de gunstigste plekken Europa. Om deze duurzame snellaadstations te kunnen bouwen geeft Fastned obligaties uit. De taak aan Whello om potentiële investeerders te vertellen over deze mooie kans. Het doel? €15 miljoen voor Fastned. Het resultaat? €30 miljoen.