Marketing Strateeg
Roeslan Alami

Bij Whello zijn we altijd op zoek naar waar de doelgroep op ‘aan’ gaat. Voor Roeslan was dit niet anders. De man buns bij de Whellies overtuigde hem ervan dat hij hier wel zou passen. En dat klopt. Naast zijn kalme houding neemt ‘ie ook een hele lading aan expertise mee.

Hij kan zichzelf grafisch vormgever, salesman, marketeer én strateeg noemen. De gouden formule voor een marketing strateeg bij Whello. Hij omschrijft zijn werk als ‘mensen helpen’. Klanten hebben marketing nodig. Dus hen advies geven en helpen vindt hij leuk om te doen.

De vrijheid om ideeën te pitchen vindt deze Whellie heerlijk. Hier is ‘nee’ namelijk ook een optie. Soms past een idee net niet helemaal bij de klant. Dat is niet erg, want dan zoeken de klant en Roeslan samen verder totdat het wel klopt.

Ontspannen om je hoofd leeg te maken? Niet voor Roeslan. Tijdens het fietsen van 240 km op 1 dag (!) prakkiseert hij over van alles en nog wat. Soms over hoe blij hij is met zijn vrienden, dat hij ze door en door kent en dat hem trots maakt. Dat is toch leuk!?

Skills van Roeslan?

Met een team van gedreven specialisten helpen we bedrijven bij Whello succesvol te maken. Met deze skills draagt Roeslan een waardevol steentje bij aan dit succes.

Marketingplan maken
Holistische kijk op marketing
Direct
Gestructureerd
Lange-afstands-fietsen

Laatste case van Roeslan

Branding & webdesign
JUSTIN Recruitment

De opdracht? Een jongere doelgroep aanspreken door een complete rebranding en marketingaanpak. We hebben dan ook alles uit de kast getrokken om van dit traject een succes te maken.

Van logo tot nieuwe website en van SEO tot videomarketing. Het resultaat? Een flink sollicitatiepercentage op de site vanuit de juiste doelgroep.

Bekijk de hele case
Whello Cases Justin Recruitment Branding & design

    Challenge us


    Meer leadsMeer merkbekendheidMeer inzicht in dataNieuwe brandingNieuwe website
    Wil je direct contact met ons?

    Wat is je website adres?
    Dan nemen we alvast een kijkje

    Ik heb nog geen website

    Volgende

    Ok nice!
    Laat je gegevens achter en we bellen je!


    In de ochtendIn de middagIn de avond

    Onze klanten beoordelen Whello met een:

    4.8 / 5

    Mooie merken aan het woord

    Wij hebben een hele fijne samenwerking met Whello. De lijntjes zijn kort, waardoor je soepel en snel kan handelen. En niet geheel onbelangrijk, de resultaten zijn ook goed 😉

    Kitty - Scienta

    Overperformen, dat is wat Whello het liefst doet...Whello heeft een website gebouwd voor 50|50 Amsterdam, onderdeel van het Leger des Heils. Tijdens onze eerste afspraak was al snel duidelijk dat Whello een partij is die zijn zaakjes op orde heeft. De communicatie is snel, duidelijk en professioneel. Thanks voor de fijne samenwerking!

    Marijn - Leger des Heils

    Positief: Kwaliteit, Professionaliteit, Responsiviteit Geweldige en goed meedenkende marketing partij die voorziet in alle facetten van de online marketing. Absolute aanrader.

    Sander Kok - Vicky

    Positief: Professionaliteit, Responsiviteit Het was een absoluut genoegen om met het Whello-team te werken! Ze hebben de verschillende fasen doorlopen, van branding en conceptontwerp tot de lancering van een geweldige nieuwe website! Het was leuk om met zulke professionals te werken. De Whello's zijn stuk voor stuk professionals binnen hun eigen vakgebied, vriendelijk en flexibel en er wordt kwalitatief hoogstaand werk verricht binnen het afgesproken tijdsbestek.

    Daniel - Keesing Technologies

    Whello is een prettig bedrijf om mee samen te werken. Bij Arend Auto ben ik verantwoordelijk voor de marketing en besteed veel online marketing uit bij Whello. Serge en Nasser zijn vakbekwaam en recht door zee. Ze voeren niet alleen uit maar komen ook zelf met adviezen en ideeën om meer resultaat te halen uit onze online campagnes.

    Ruud Weekers - Arend Auto

    Het fijne van Whello t.o.v. veel andere partijen is dat ze met je meedenken en zelf met goede suggesties komen. Ze zijn persoonlijk en hebben alle verschillende expertises in huis zodat iedereen doet waar hij/zij goed in is. Houd deadlines goed in de gaten maar twijfel niet om met ze in zee te gaan, het resultaat is top!

    Robin - Antenna Groep

    Sinds wij samenwerken met Whello, hebben wij een enorme groei doorgemaakt. De medewerkers van Whello weten als geen ander marketingbureau hoe je 'de expat' moet benaderen. Ze werken persoonlijk, enthousiast en effectief. Ik beveel ze van harte aan!

    Koen Gijzel - Koentact

    Whello staat altijd open voor nieuwe inzichten en ze denken graag mee over hoe we samen tot het juiste resultaat kunnen komen.

    Rosa - OCEANDIVA Unique Event Locations

    Bedankt voor de fijne samenwerking Whello! Door het betrokken team zijn we nóg enthousiaster over onze dienst dan dat we al waren, dat wil wat zeggen!

    Hakima El Allaoui - Staxi Taxi

    Wij werken nu al zeker 2 jaar met Whello samen op het gebied van onze online marketing. De samenwerking is zo fijn omdat we snel kunnen schakelen met elkaar en er echt wordt meegedacht in het verbeteren van onze zichtbaarheid en het verhogen van het aantal leads. Experts die de juiste snaar weten te raken, keer op keer.

    Mirco Pruyser - BP College

    Experienced people who are able to deliver great quality. Very pleased to be working with whello.

    Maaike - Tandarts Jordaan

    Working together with Whello to achieve our digital and automation goals is a great thing - dedicated, knowledgable, professional and up-to-date to the digital best practices.

    Daniela Fantaziu - Top Employers Institute