Marketing Strateeg
Roeslan Alami
Bij Whello zijn we altijd op zoek naar waar de doelgroep op ‘aan’ gaat. Voor Roeslan was dit niet anders. De man buns bij de Whellies overtuigde hem ervan dat hij hier wel zou passen. En dat klopt. Naast zijn kalme houding neemt ‘ie ook een hele lading aan expertise mee.
Hij kan zichzelf grafisch vormgever, salesman, marketeer én strateeg noemen. De gouden formule voor een marketing strateeg bij Whello. Hij omschrijft zijn werk als ‘mensen helpen’. Klanten hebben marketing nodig. Dus hen advies geven en helpen vindt hij leuk om te doen.
De vrijheid om ideeën te pitchen vindt deze Whellie heerlijk. Hier is ‘nee’ namelijk ook een optie. Soms past een idee net niet helemaal bij de klant. Dat is niet erg, want dan zoeken de klant en Roeslan samen verder totdat het wel klopt.
Ontspannen om je hoofd leeg te maken? Niet voor Roeslan. Tijdens het fietsen van 240 km op 1 dag (!) prakkiseert hij over van alles en nog wat. Soms over hoe blij hij is met zijn vrienden, dat hij ze door en door kent en dat hem trots maakt. Dat is toch leuk!?
Skills van Roeslan?
Met een team van gedreven specialisten helpen we bedrijven bij Whello succesvol te maken. Met deze skills draagt Roeslan een waardevol steentje bij aan dit succes.
Laatste case van Roeslan
Branding & webdesign
JUSTIN Recruitment
De opdracht? Een jongere doelgroep aanspreken door een complete rebranding en marketingaanpak. We hebben dan ook alles uit de kast getrokken om van dit traject een succes te maken.
Van logo tot nieuwe website en van SEO tot videomarketing. Het resultaat? Een flink sollicitatiepercentage op de site vanuit de juiste doelgroep.
Bekijk de hele case