Merkstrateeg
Juliske Hummel
Oog voor het esthetische, creatieveling en een fascinatie voor mooie merken. Juliske heeft het allemaal. Met een verleden in als marketing manager en strateeg denkt ze mee over je merk. Haar motto: mensen maken merken, merken verbinden mensen. Dat leggen we even uit.
In ‘mensen maken merken’ zit de kern van een merk. Het is hoe je merk ontstaat, wat je drive is en welke impact je maakt. Vervolgens verbinden die merken mensen. Wat jou kracht geeft als merkt, trekt je doelgroep aan. Steeds teruggaan naar je kern is volgens Juliske dan ook cruciaal. Zij is de ideale persoon die dit doorheeft en jou eraan herinnert.
Creatief bezig zijn en op zoek zijn zit helemaal in Juliskes dna. Zo verwondert ze zich constant tijdens haar reizen naar landen als Tanzania, is geen enkele muur in haar woonkamer wit en maakt ze pastarecepten die zelfs prijzen winnen. Ja, deze creatieveling is altijd wel op zoek naar reuring en avontuur.
Skills van Juliske?
Met een team van gedreven specialisten helpen we bedrijven bij Whello succesvol te maken. Met deze skills draagt Juliske een waardevol steentje bij aan dit succes.
Laatste case van Juliske
Full service marketing
NaVijfen
Samen met NaVijfen hebben we een nieuw concept voor borrelen en catering ontwikkeld.
Door een full service marketing aanpak hebben we de verkoop in drie maanden tijd laten stijgen van 50 naar 1600 pakketten!


