Merkstrateeg
Rosalinde Dijkman
Als er één ding is wat onze merkstrateeg Rosalinde goed kan is het tot de kern komen. Ze maakt van iedere wirwar aan creatieve ideeën en wensen een sterke merkstrategie met concrete doelstellingen. Hoe ze dat doet? Rosalinde heeft een bijzondere werkwijze waarbij ze creatieve en commerciële methoden combineert met een neurolinguïstische manier van werken. Daarmee maak je pas écht impact.
Deze coachende werkwijze past helemaal bij Rosalinde. Ze is communicatief sterk en kan zich ontzettend goed inleven in iedere klant. Oprecht contact staat voor haar op nummer 1. Ze betekent graag iets voor klanten en staat daarom altijd naast hen in plaats van boven hen. Dat levert de mooiste resultaten op!
Ook buiten werktijd blijft Rosalinde een echte strateeg. Ze maakt van haar eigen grote dromen en creatieve ideeën een concreet plan. Met haar oma’s wijze les ‘een saai leven kan altijd nog’ in het achterhoofd verbouwde ze samen met haar partner een oud vrachtschip uit 1926 tot een moderne woonloft in Amsterdam. Voor Rosalinde hét voorbeeld dat bijna elk strategisch plan om te zetten is in operationele doelstellingen.
Skills van Rosalinde?
Met een team van gedreven specialisten helpen we bedrijven bij Whello succesvol te maken. Met deze skills draagt Rosalinde een waardevol steentje bij aan dit succes.
Laatste case van Rosalinde
Full service marketing
NaVijfen
Samen met NaVijfen hebben we een nieuw concept voor borrelen en catering ontwikkeld.
Door een full service marketing aanpak hebben we de verkoop in drie maanden tijd laten stijgen van 50 naar 1600 pakketten!