SEA specialist
Joris Simons
Fashion junky Joris draait op het dek aan de knoppen van betaalde Google campagnes. Naast zijn werk bij Whello runt hij zijn eigen webshop. En daar zit nu juist zijn meerwaarde. Hij weet hoe het is om ondernemer te zijn en denkt vanuit die rol mee met de klant. Het marketing spelletje kent hij goed waardoor hij kan inschatten wat er naast de inzet van SEA verder interessant is voor een klant. Zo creëert hij kansen voor ondernemingen en laat hij onze klanten en ons groeien.
Joris is conversiegericht. Resultaten halen, daar haalt hij voldoening uit. Hoe meer resultaat, hoe meer een klant je gaat zien als partner in plaats van als opdrachtgever. Dat is het mooiste wat er is!
Joris gaat het liefst overal op zijn motor naartoe. Ook naar kantoor. In de zomer rijdt hij met zijn vrienden door de Alpen van de Cote d’Azur naar Saint Tropez en pakken ze waar ze kunnen een feestje mee 🙂
Skills van Joris ?
Met een team van gedreven specialisten helpen we bedrijven bij Whello succesvol te maken. Met deze skills draagt Joris een waardevol steentje bij aan dit succes.
Laatste case van Joris
Google advertising & Google shopping
Realsupps
Realsupps is een high-end, exclusieve leverancier van health- en fitness-supplementen in België en Nederland. De mannen van Realsupps zitten vol ambitie en wilden groeien. Ze hadden alleen nog geen duidelijk streefdoel. Daar hebben we Realsupps mee geholpen.
Met een Google Search campagne en een Google Shopping campagne zorgden wij voor een flinke omzetstijging: in een jaar tijd is de omzet maar liefst verviervoudigd!
Bekijk de hele case