SEA-specialist
Said Ait Ichou
Zit hij niet met zijn neus in een campagne, dan steekt hij die wel in een marketingboek. Deze ambitieuze SEA-specialist is nooit uitgeleerd! Said begon met Commerciële Economie, specialiseerde zich in Digital Marketing en is sindsdien verslaafd aan het marketingspelletje.
Zelf zegt deze Whello’er vooral gek te zijn op problemen. Huh? Jazeker. Hij ziet die als uitdagingen en zet alles op alles om ze op te lossen. Meedenken, verder denken, doordenken, creatief denken… het helpt Said allemaal bij het uitkienen van de perfecte campagne. Je zult deze doorpakker nooit voorzichtige doelstellingen zien maken. Groot, groter, grootst. Dat is het motto van Said. Hij gaat voor grote groei en zit daarom prima op zijn plek bij Whello.
Zo doordacht als zijn campagnes zijn, zo spontaan is Said in zijn vrije tijd. Een onverwacht weekendje Spanje? Leuk! Impulsief een dag naar Duitsland? Topidee! Zit hij niet in het buitenland, dan kun je Said regelmatig naar het Nederlandse strand zien joggen. Al is de kans ook aanwezig dat je hem ziet rondwandelen met zijn kat. Die is zo gek op Said dat hij aan een lijntje met hem meeloopt. Goals!
Skills van Said?
Met een team van gedreven specialisten helpen we bedrijven bij Whello succesvol te maken. Met deze skills draagt Said een waardevol steentje bij aan dit succes.
Laatste case van Said
Google advertising & Google shopping
Realsupps
Realsupps is een high-end, exclusieve leverancier van health- en fitness-supplementen in België en Nederland. De mannen van Realsupps zitten vol ambitie en wilden groeien. Ze hadden alleen nog geen duidelijk streefdoel. Daar hebben we Realsupps mee geholpen.
Met een Google Search campagne en een Google Shopping campagne zorgden wij voor een flinke omzetstijging: in een jaar tijd is de omzet maar liefst verviervoudigd!
Bekijk de hele case