Category: Persbericht

Wij maken wel websites voor mensen met ‘niet-normale’ namen

Met veel verbazing lazen wij de reactie van Martijn op het verzoek van Souad. Bij ons op kantoor lopen namelijk genoeg ‘niet-normale’ namen rond. Wat is anno 2016 nog een ‘normale’ naam? En hoe kan je nu iemand beoordelen op een ‘niet-normale’ naam? Whello gelooft in talent ongeacht achtergrond, gender, leeftijd, seksuele voorkeur en mogelijke... Lees meer »

Even voorstellen, Lisa Roelvink

Hello, als nieuwe medewerker van Whello wil ik mij graag aan jullie voorstellen. Mijn naam is Lisa, 24 jaar oud en Online Marketeer. Anderen omschrijven mij als enthousiast, leergierig en klantgericht. Ik ben een denker en houd van logica en redeneren. Zoeken naar een logische samenhang tussen zaken, systematisch en nauwkeurig werken zijn mijn sterke… Lees meer »

Persbericht: Whello (voorheen IntroMarketeers) begint met ‘The Why’

  AMSTERDAM   –   Het online marketing bureau IntroMarketeers, aan het Rokin in Amsterdam, heeft op 1 maart 2016 haar identiteit veranderd naar Whello. Het bureau gaat zich afzetten van de ‘marketing techniques first approach’ waarmee de middelen het doel bepalen. Whello legt de focus op gepersonaliseerde technieken, die passen bij de kern van de klant. Dit wordt… Lees meer »