Online Marketing Tips

Bij Whello delen wij graag onze online marketing tips en tricks met jou! Op onze blog lees je regelmatig handige weetjes om jouw website zichtbaar en vindbaar te maken en te houden. Zo blijf jij altijd op de hoogte van de nieuwste online ontwikkelingen en trends!

Contentkalender voorbeeld? Download gratis onze template

We weten allemaal dat je een constante stroom content moet produceren om bij je doelgroep in beeld te komen. Door informatie te delen, toon je autoriteit en wek je vertrouwen op bij je toekomstige klanten. Echter kan het plannen en maken van content kan veel tijd en energie kosten voor een bedrijf. Door dit niet... Lees meer »

Wat is Google Shopping?

Je kunt er eigenlijk niet meer omheen, want bij zo’n beetje bij elk zoekopdracht verschijnen ze: de Google Shopping-resultaten. Sterker nog, ze staan zelfs boven de normale zoekresultaten geplaatst en zijn geheel voorzien van een afbeelding, titel en de naam van de aanbieder. Over duidelijk aanwezig zijn gesproken. Google Shopping uitgelegd Google Shopping is een... Lees meer »

Top 5 fouten die worden gemaakt bij het uitbesteden van SEO

Uitbesteden van je marketing, en in het bijzonder je SEO: iets wat steeds meer bedrijven doen. Wij verwelkomen regelmatig bedrijven als nieuwe klanten. Bedrijven die al verschillende ervaringen hebben opgedaan met andere SEO bureau’s. Je hoort dan vaak verhalen over hoe er veel middelen zijn geïnvesteerd, met weinig tot geen hoge rankings in Google als… Lees meer »

De 8 fases van een website project

Nog voordat een website project van start gaat, hebben we allerlei grootse ideeën over hoe alle website-elementen met elkaar moeten samenhangen. We brainstormen over termen als wireframes, content management en lastige API-koppelingen die haarfijn op elkaar moeten zijn afgestemd. Graphics moeten een eenduidige boodschap uitstralen en de sociale media zijn het verlengstuk van de website…. Lees meer »

TopGear en JFK kiezen voor Whello

Het bekende en beruchte TopGear brengt alle activiteiten op het gebied van SEO en Webdevelopment onder bij Whello. Daarnaast worden ook alle online marketing activiteiten van het zusterbedrijf JFK ondergebracht bij Whello. Na een strategische bureau-oriëntatie, viel de keuze op Whello. Whello gaat aan de slag om beide labels sterker te positioneren in de markt. Whello... Lees meer »

Even voorstellen: Naomi Tahan – Campagne Specialist

Hi iedereen! Ik ben Naomi, 23 jaar en Campagne Specialist bij Whello. Een paar maanden geleden ben ik verhuisd naar Amsterdam, naar een heerlijk huisje aan de grachten! Net als een echte Amsterdammer doe ik alles op mijn (oranje) fiets. Zo fiets ik elke dag, langs de grachten, met veel plezier naar Whello! Als je... Lees meer »

Branding vs. Marketing – Wat is het verschil?

Waarom denk je bij IKEA aan goedkope meubelen en woondecoratie, terwijl je onderaan de streep méér uitgeeft dan dat je bij een andere meubelboulevard had gedaan? En waarom heeft merendeel een merkvoorkeur voor Coca Cola, terwijl bij een blinde smaaktest Pepsi (2016) als winnaar uit de bus komt? Het antwoord: branding! Maar wat is branding... Lees meer »

De principes van Cialdini die jouw conversie kunnen verhogen

Als je werkt of studeert in de marketingbranche dan is de kans groot dat je de naam Cialdini wel eens voorbij hebt horen komen. Robert Cialdini is de schrijver van het beroemde boek Influence: The Psychology of Persuasion. In dit boek beschrijft Robert Cialdini zes strategieën die werken om mensen te beïnvloeden. Het boek van... Lees meer »