Online Marketing Tips

Bij Whello delen wij graag onze online marketing tips en tricks met jou! Op onze blog lees je regelmatig handige weetjes om jouw website zichtbaar en vindbaar te maken en te houden. Zo blijf jij altijd op de hoogte van de nieuwste online ontwikkelingen en trends!

Hoe lanceer je een nieuwe bedrijfsnaam?

Het veranderen van bedrijfsnaam is een onderdeel van re-branden. Dit houdt in dat een huidig merk omgezet wordt naar een nieuw merk, met nieuwe waarden. Whello is ook het resultaat van een naamsverandering, voorheen bekend als IntroMarketeers. Dit merk is opgericht in 2011 en stond voornamelijk voor het introduceren, zoals de naam suggereert, van ondernemingen… Lees meer »

In 7 stappen naar een succesvolle Adwords campagne!

Bij vrijwel elke zoekopdracht in Google zal je advertenties zien staan. Toch vallen deze vaak niet erg op. Dat is niet gek gezien Google probeert de advertenties zo onopvallend mogelijk te maken. Het visuele verschil tussen 'betaalde' en 'organische' resultaten zoekresultaten wordt steeds kleiner. Zie jij het verschil tussen betaalde en organische zoekresultaten?   Het aandeel... Lees meer »

Social media advertenties meten? Je meet het met deze 8 metrics

Het meten van de ROI van social media inspanningen is altijd een discussiepunt. Oftewel, hoe meet je de tijd en geld die aan sociale media uitingen zijn besteed? Doe je dat door het meten van de ‘likes’ of het aantal nieuwe volgers? Dan kom je er wel heel makkelijk van af. Het gaat namelijk vooral… Lees meer »

Top 10 grootste klanten van Google Adwords

Google Adwords is inmiddels een wereldwijd fenomeen. Met de komst van het internet en de onverslaanbare marktpositie van Google is dit dé meest effectieve manier van online adverteren. Wanneer je echter altijd bovenaan Google wil staan met je advertentie, is de kans groot dat je diep in je buidel moet tasten. Voor sommige bedrijven is… Lees meer »

4 redenen om je Adwords campagne uit te besteden

Als je het over online marketing hebt, dan kom je al snel uit bij Google AdWords. Marketing is tegenwoordig steeds meer naar het internet verplaatst en Adwords neemt daarbij de voorste rij in. Google AdWords maakt het immers mogelijk om aansluitende advertenties te tonen op de Google zoekresultaten pagina. Hoewel dat natuurlijk veelbelovend klinkt, komt... Lees meer »

Even voorstellen: Reinier – Lead Digital Designer

Hallo, ik ben Reinier   Sinds kort ben ik de nieuwste aanwinst van Whello en ga ik mij bezig houden met alle aspecten van Digital Design. Geboren en getogen tussen de kleurrijke bollenvelden te Lisse en ondertussen alweer 31 lentes jong! Van jongs af aan heb ik al een grote interesse voor ontwerp, kleur en… Lees meer »

Even voorstellen: Charlotte – Marketing Specialist

Hallo allemaal! Mijn naam is Charlotte, 23 jaar en ik loop sinds kort stage bij Whello. Anderen beschrijven mij als een doorzetter, optimist en leergierig. Bij Whello zal ik mij voornamelijk bezighouden met Google Adwords, adverteren op Facebook en verschillende SEO -taken. Passie voor Online marketing Tijdens mijn studie kwam ik erachter dat de marketing… Lees meer »

Wat is SEO?

SEO, of Search Engine Optimization, is een verzamelnaam voor alle processen die meewerken aan het organisch hoog scoren van een webpagina in zoekmachines. Door effectief gebruik van SEO technieken is het mogelijk om meer bezoekers te trekken naar gewenste webpagina’s. Onderdelen van een SEO strategie zijn onder meer het linkbuilden en zoekwoordoptimalisatie. Veel bedrijven die... Lees meer »

De kracht van herhaling: 5 tips voor jouw remarketing campagne

De kracht van marketing is herhaling. Mensen beslissen immers niet altijd in één keer. Pas je dit begrip toe in een advertentiecampagne, dan heet het remarketing. Soms moet je mensen helpen herinneren zodat ze toch nog voor jouw product of dienst kiezen. Via remarketing campagnes kun je mensen bereiken die jouw website op een eerder… Lees meer »