Online Marketing Tips

Bij Whello delen wij graag onze online marketing tips en tricks met jou! Op onze blog lees je regelmatig handige weetjes om jouw website zichtbaar en vindbaar te maken en te houden. Zo blijf jij altijd op de hoogte van de nieuwste online ontwikkelingen en trends!

De 8 fases van een website project

Nog voordat een website project van start gaat, hebben we allerlei grootse ideeën over hoe alle website-elementen met elkaar moeten samenhangen. We brainstormen over termen als wireframes, content management en lastige API-koppelingen die haarfijn op elkaar moeten zijn afgestemd. Graphics moeten een eenduidige boodschap uitstralen en de sociale media zijn het verlengstuk van de website…. Lees meer »

TopGear en JFK kiezen voor Whello

Het bekende en beruchte TopGear brengt alle activiteiten op het gebied van SEO en Webdevelopment onder bij Whello. Daarnaast worden ook alle online marketing activiteiten van het zusterbedrijf JFK ondergebracht bij Whello. Na een strategische bureau-oriëntatie, viel de keuze op Whello. Whello gaat aan de slag om beide labels sterker te positioneren in de markt. Whello... Lees meer »

Even voorstellen: Naomi Tahan – Campagne Specialist

Hi iedereen! Ik ben Naomi, 23 jaar en Campagne Specialist bij Whello. Een paar maanden geleden ben ik verhuisd naar Amsterdam, naar een heerlijk huisje aan de grachten! Net als een echte Amsterdammer doe ik alles op mijn (oranje) fiets. Zo fiets ik elke dag, langs de grachten, met veel plezier naar Whello! Als je... Lees meer »

Branding vs. Marketing – Wat is het verschil?

Waarom denk je bij IKEA aan goedkope meubelen en woondecoratie, terwijl je onderaan de streep méér uitgeeft dan dat je bij een andere meubelboulevard had gedaan? En waarom heeft merendeel een merkvoorkeur voor Coca Cola, terwijl bij een blinde smaaktest Pepsi (2016) als winnaar uit de bus komt? Het antwoord: branding! Maar wat is branding... Lees meer »

De principes van Cialdini die jouw conversie kunnen verhogen

Als je werkt of studeert in de marketingbranche dan is de kans groot dat je de naam Cialdini wel eens voorbij hebt horen komen. Robert Cialdini is de schrijver van het beroemde boek Influence: The Psychology of Persuasion. In dit boek beschrijft Robert Cialdini zes strategieën die werken om mensen te beïnvloeden. Het boek van... Lees meer »

In 4 stappen naar een effectieve Facebook campagne

Veel adverteerders gebruiken Facebook als ‘modder kanon’. Gewoon wat advertenties de wereld in schieten en maar zien wat converteert. Voor een effectieve Facebook campagne wil je de precisie hebben van een sniper en alleen (de juiste) advertenties laten zien, aan mensen waarvan je weet dat ze gaan converteren. Nu is deze ideale situatie lang niet… Lees meer »

5 eigenschappen waar elke online marketeer aan moet voldoen

Zit jij te denken aan een carrière als online marketeer bij een marketingbureau zoals Whello? Heb dan oog voor een aantal belangrijke eigenschappen. Deze zul je namelijk als online marketeer dagelijks nodig hebben op de werkvloer. Er bestaat geen ideaalplaatje van een online markeer, maar beheers je de onderstaande eigenschappen dan is de kans groot... Lees meer »

Workshop Growth-Hacking: 7 manieren om snel te groeien

Donderdag 13 september vond de nazomerborrel plaats van de ondernemersvereniging Amsterdam Noord (VEBAN), in het Noorderpark. Diverse ondernemers kregen de kans elkaar te ontmoeten op het gezellige buitenterras van restaurant Pompet. Ook Whello was aanwezig met onze drukbezochte workshop '7 tips om te groeien met online marketing'.   Whello Workshop Als ambitieuze ondernemer wil je graag... Lees meer »