Online Marketing Tips

Bij Whello delen wij graag onze online marketing tips en tricks met jou! Op onze blog lees je regelmatig handige weetjes om jouw website zichtbaar en vindbaar te maken en te houden. Zo blijf jij altijd op de hoogte van de nieuwste online ontwikkelingen en trends!

In 4 stappen naar een effectieve Facebook campagne

Veel adverteerders gebruiken Facebook als ‘modder kanon’. Gewoon wat advertenties de wereld in schieten en maar zien wat converteert. Voor een effectieve Facebook campagne wil je de precisie hebben van een sniper en alleen (de juiste) advertenties laten zien, aan mensen waarvan je weet dat ze gaan converteren. Nu is deze ideale situatie lang niet… Lees meer »

5 eigenschappen waar elke online marketeer aan moet voldoen

Zit jij te denken aan een carrière als online marketeer bij een marketingbureau zoals Whello? Heb dan oog voor een aantal belangrijke eigenschappen. Deze zul je namelijk als online marketeer dagelijks nodig hebben op de werkvloer. Er bestaat geen ideaalplaatje van een online markeer, maar beheers je de onderstaande eigenschappen dan is de kans groot... Lees meer »

Workshop Growth-Hacking: 7 manieren om snel te groeien

Donderdag 13 september vond de nazomerborrel plaats van de ondernemersvereniging Amsterdam Noord (VEBAN), in het Noorderpark. Diverse ondernemers kregen de kans elkaar te ontmoeten op het gezellige buitenterras van restaurant Pompet. Ook Whello was aanwezig met onze drukbezochte workshop '7 tips om te groeien met online marketing'.   Whello Workshop Als ambitieuze ondernemer wil je graag... Lees meer »

Waarom steeds meer marketeers hun online marketing uitbesteden

Steeds vaker zien wij dat bedrijven online marketeers in dienst hebben. Een geweldige ontwikkeling. Zij weten hoe bepaalde lijnen in de online wereld werken en kunnen de strategie bewaken. Toch zien we doordat de kennis vrij breed is, er soms behoefte is aan diepgang. We hebben het hierbij over de kleine details waardoor een campagne… Lees meer »

Waarom leads inkopen niet werkt

Je kent ze vast wel, van die bureau’s die je tientallen leads beloven, waarvan meestal meer dan de helft direct de prullenbak in kan. Leads krijgen is prima, alleen is het zeker niet zaligmakend. Sterker nog; als jouw marketing alleen gericht is op het inkopen van leads, dan ben je behoorlijk afhankelijk van de grilligheid… Lees meer »

5 tips om je conversie te verbeteren op mobiele apparaten

Tegenwoordig ligt de focus steeds meer op mobiel. Uit onderzoek blijkt dat steeds meer gebruikers switchen van vooral desktop naar vooral mobiel. Het is daarom extra belangrijk geworden om je website voor mobiele gebruikers te optimaliseren. Benieuwd hoe? Wij geven 5 tips! 1. Houd rekening in het design met het fysieke gebruik Er zijn diverse... Lees meer »

120+ Adwords uitsluitingszoekwoorden die iedereen zou moeten gebruiken

Eén van de belangrijkste optimalisatie mogelijkheden in Google Adwords zijn de uitsluitingszoekwoorden. Dit zijn de zoekwoorden waar je absoluut NIET op gevonden wilt worden. Je wilt tenslotte alleen betalen voor relevante klikken. We gaan je een handje helpen met een enorme lijst van zoekwoorden die je altijd zou moeten uitsluiten. Maar eerst; Wat is de logica… Lees meer »

Wat is een redirect en wanneer pas je deze toe?

Iedereen heeft wel eens de bekende 404 foutmelding op het scherm gezien. Vaak klik je dan geïrriteerd de website weg en ga je terug naar de zoekresultaten. Voor jou als website beheerder erg zonde natuurlijk. Maar wist je dat er een mooie oplossing hiervoor bedacht is? Redirects! Het plaatsen van een redirect is een manier... Lees meer »

Waarom heb ik een online marketingstrategie nodig? 10 redenen!

Hoe ziet jouw online plan eruit? Is dat een rechte lijn die doelgericht naar voren werkt? Of is het meer een kronkelige lijn die voor een hoop vraagtekens zorgt? Voor een groot aantal bedrijven die online actief zijn, zal het tweede scenario bekend voorkomen. Velen hebben wel duidelijk op papier staan wat het einddoel moet… Lees meer »