Online Marketing Tips

Bij Whello delen wij graag onze online marketing tips en tricks met jou! Op onze blog lees je regelmatig handige weetjes om jouw website zichtbaar en vindbaar te maken en te houden. Zo blijf jij altijd op de hoogte van de nieuwste online ontwikkelingen en trends!

Waarom een ‘natuurlijk’ linkprofiel zo belangrijk is

Linkbuilden is één van de strategieën om je ranking binnen zoekmachines te verbeteren. Een linkverwijzing naar je website is als het ware een voorkeursstem voor je website en zal je daarom een boost geven in je Google ranking. Hierbij is het belangrijk om een natuurlijk linkprofiel op te bouwen; linkjes verkrijgen zonder dat dit overduidelijk... Lees meer »

Online marketing succesformule voor restaurants

Blijft jouw online marketing beperkt tot zo nu en dan een gezellige foto op Facebook? Zonde! We begrijpen dat jij je liever richt op de tevredenheid van je gasten in het restaurant. En toegegeven, daar ben je natuurlijk al druk genoeg mee. Tegelijkertijd weet je ook wel dat er online genoeg te halen valt. Maar… Lees meer »

Hoe je ook in 2018 met SEO de concurrentie voorblijft

Volgens Hubspot (2017) zeggen 61% van de marketeers te willen investeren in hun SEO prestaties. SEO blijft dus een belangrijke pijler voor veel bedrijven. Wat ons betreft is dat een uitstekend argument om naar de belangrijkste SEO trends te kijken die het online landschap in 2018 gaan domineren. Want als je blijft hangen in technieken uit… Lees meer »

Dit zijn de 6 website trends voor 2018

De winst van de Oranje leeuwinnen en de groeiende ecomomie maakte 2017 zeker geen slecht jaar. Toch kijken we ontzettend uit naar 2018, een nieuw jaar met nieuwe kansen. Voor de goed gestemde webdesigner wordt 2018 alles behalve een slecht jaar. Waar ons optimisme vandaan komt? Er is in webdesign land weer volop ruimte voor... Lees meer »

Wat zijn Featured Snippets?

Wanneer je een zoekopdracht in Google doet met een vraag, zie je in sommige gevallen direct een antwoord op deze vraag als eerste zoekresultaat. De blokjes waar deze antwoorden in worden getoond, heten featured snippets of answer boxes. Onder de SEO specialisten wordt deze positie in Google de 'position 0' genoemt, omdat je hiermee boven... Lees meer »

10 beste tips voor Google Adwords

Google Adwords; waarschijnlijk de meest efficiënte en populaire manier om online te adverteren. Dagelijks zijn er wereldwijd miljoenen betaalde advertenties te zien op Google, die geplaatst worden door honderdduizenden bedrijven. Toch zal je zien dat bepaalde bedrijven vaker bovenaan de betaalde advertenties staan dan andere, zonder meer te betalen. Uiteindelijk leidt dit tot een betere… Lees meer »

Wat is Google Adwords?

Google Adwords is een advertentieprogramma gemaakt door Google. Het biedt bedrijven de mogelijkheid om gebruikers van de zoekmachine te bereiken met ‘search ads’. Adwords biedt adverteerders ook de mogelijkheid om onderzoek te doen naar de meest interessante zoekwoorden. Zo kan Adwords onder meer het zoekvolume aangeven van een woord, de kosten om er mee te… Lees meer »

Zijn Nofollow Links nutteloos?

Een veelbesproken onderwerp binnen SEO zijn de nofollow links. Linkbuilden heeft als doel de SEO waarde van je pagina te verhogen en een hogere ranking in Google te halen, door op andere sites meer backlinks te plaatsen. Echter betekent dit niet dat je op alle sites een linkje kunt plaatsen, die ook direct invloed hebben op je... Lees meer »

Wat zijn breadcrumbs en waarom zijn ze belangrijk voor SEO?

Breadcrumbs, of broodkruimels in het Nederlands, is een type navigatie op websites. Voor de website bezoeker is het een eenvoudige manier om te navigeren over verschillende pagina’s. Ze worden vaak weergeven links boven in het scherm om gebruikers attent te maken op de reeds afgelegde weg op de desbetreffende website. Omdat sommige websites uit veel… Lees meer »