Online Marketing Tips

Bij Whello delen wij graag onze online marketing tips en tricks met jou! Op onze blog lees je regelmatig handige weetjes om jouw website zichtbaar en vindbaar te maken en te houden. Zo blijf jij altijd op de hoogte van de nieuwste online ontwikkelingen en trends!

De voor- en nadelen van een Google Grants Account

Vaak hebben non-profit organisaties weinig of geen budget voor advertenties binnen het Google Search network. Hier heeft Google een interessante optie voor bedacht, namelijk de Google Grants Status. Wij vertellen je alles wat je moet weten over de Google Grants Status, en hoe je deze kunt krijgen. Wat houdt de Google Grants Status in? De… Lees meer »

Waarom je voor SEO geen hashtags in de URL moet gebruiken

Bij het optimaliseren van een website naar SEO, kijken wij bij Whello altijd naar een aantal vaste voorwaarden, zoals de website structuur en URL’s. De Google bot kijkt bij het crawlen van een website naar een lijst van ongeveer 400 elementen, waarbij website structuur vrij hoog genoteerd staat. Wij helpen veel klanten met het verbeteren... Lees meer »

Hoe wij onze toppositie in Google hebben behaald

Een veelgestelde vraag is; hoe je een nummer 1 toppositie in de organische zoekresultaten van Google bereikt. Wie droomt er niet van die eerste plek in Google? Als je seo bureau amsterdam in Google typt, zul je Whello bovenaan zien staan. Dit is geen toeval, er zit een hele strategie achter. Wij geven jou een uniek ‘kijkje in... Lees meer »

5 tips voor jou en je organisatie voor een effectieve Instagram Strategie

Een effectieve Instagram strategie is voor veel organisaties een uitdaging. Vorige week vond het ‘Grow With HubSpot’ evenement plaats in Amsterdam, waarvan de juiste Instagram strategie een onderdeel was. Al snel werd de hoofdgedachte van het evenement duidelijk: de marketeers en sales personen bieden het over algemeen ‘sh*t’ content aan en vermoeien de consument hiermee.... Lees meer »

De inbound marketing highlights van de HubSpot experts

Vele zullen het al wel weten, maar voor de minder ervaren marketeers: hubspot is een inbound marketing software platform wat bedrijven helpt om meer bezoekers aan te trekken, leads te genereren en uiteindelijk te converteren. Hubspot organiseerde een event in Amsterdam. Deze dag stond in het teken van het gebruik van inbound marketing & sales… Lees meer »

Wat is structured data en hoe krijg je hiermee meer Google bezoekers?

Als we het hebben over SEO, komen vaak keywords, linkbuilding en zoekwoorden posities aan bod. Echter wordt technische SEO vaak vergeten, terwijl dit ook belangrijk is. De on-page SEO is onlosmakend verbonden aan het technische SEO. Beide stimuleren elkaar, waardoor je het voor Google makkelijker maakt om jouw website te ‘crawlen’. Technische SEO omvat op… Lees meer »

Wat is Growth Hacking en hoe laat jij je organisatie groeien?

Wellicht heb je al eens gehoord van de term ‘Growth Hacking’, die in 2010 in het leven is geroepen door Sean Ellis, en herken je het ultieme Growth Hacking voorbeeld van AirBnB. De woning-share gigant heeft haar groei te danken aan de slimme inzet van sky scrapers op Craigslist om woningadverteerders over te halen om... Lees meer »

Veilige en snellere website voor je bezoekers?

Hieronder enkele technieken die wij van Whello gebruiken, bij het optimaliseren van de websites van onze klanten, waardoor je de snelheid, vindbaarheid en veiligheid van je website sterk verbeterd. Hoewel het gezegde is ‘geduld is een schone zaak’, zorgt een langzame website of pagina voor veel irritaties bij je bezoekers. Google geeft aan dat maar liefst… Lees meer »

Emerce Digital Marketing Live 2017: Wat hebben wij geleerd?

Afgelopen donderdag, 1 juni 2017, was een gezellig groepje Whello’ers aanwezig bij ‘Digital Marketing Live’ in de Beurs van Berlage. De focus bij DML lag dit jaar op meerdere belangrijke ontwikkelingen en trends; video, mobile, data, de onderschatte customer journey. Echt een focus kun je het niet meer noemen, want er was zóveel aanbod en allemaal… Lees meer »