Online Marketing Tips

Bij Whello delen wij graag onze online marketing tips en tricks met jou! Op onze blog lees je regelmatig handige weetjes om jouw website zichtbaar en vindbaar te maken en te houden. Zo blijf jij altijd op de hoogte van de nieuwste online ontwikkelingen en trends!

Even kennismaken; Jolien Rouvroije – SEO Specialist

Aangenaam! Mijn naam is Jolien Rouvroije en sinds kort werkzaam als Online Marketeer bij Whello. Anderen omschrijven mij als sociaal, leergierig en georganiseerd. Analyses maken en trends ontdekken, daar zit mijn kracht. Ik ben gek op cijfers en word enthousiast van meetbare resultaten om zo een goed en beargumenteerd antwoord te kunnen geven op alle vragen van de klant. Passie… Lees meer »

De ultieme social media strategie in de zorg

Begin mei was ik te vinden op het grootste congres voor cardiologen en andere hartonderzoekers over de hele wereld, namelijk: het Heart Rhythm Society (HRS) congres in Chicago. Het grotendeel van de agenda was gevuld met exposities en presentaties over specifieke hartonderzoek onderwerpen. Het werd al snel duidelijk dat de bezoekers vooral gefocust zijn op... Lees meer »

Een one page website: De voor- en nadelen voor SEO

Toegegeven, een one page website ziet er vaak gelikt uit. Ze worden dan ook steeds vaker ingezet om op een bondige en vooral grafische manier een boodschap over te brengen. De informatie is snel te bereiken met een eenvoudige swipe of scroll en vereist weinig tot geen navigatie en laadtijd. Het voordeel is dat de… Lees meer »

3 belangrijke tips om te onthouden bij e-mailmarketing

Waar je voorheen nog de marketing manager kon overtuigen met hoge CTR ratio’s, zul je in 2017 jezelf toch echt al een tijdje moeten bewijzen met je ROI. Wanneer je bezig bent met een mooie database met e-mailadressen opbouwen, wil je hier tenslotte het meeste uit halen en deze zo optimaal mogelijk gebruiken. Wij geven… Lees meer »

Een goede bedrijfsfilm? Volg deze 5 tips!

Een goede bedrijfsfilm zorgt ervoor dat jouw doelgroep een levendig beeld krijgt van wat jouw bedrijf doet en op welke manier dat gebeurt. Met video als visueel visitekaartje zorg je dat mensen een gevoel krijgen bij jou en jouw bedrijf en graag een relatie met jou willen aangaan. Video is namelijk nog nooit zo belangrijk… Lees meer »

Whello vist de grachten schoon met Plastic Whale

Naast het feit dat Koningsdag voor iedereen een groot feest is, brengt het niet alleen een heftige kater met zich mee, maar helaas ook veel afval in de Amsterdamse grachten. Whello draagt graag zijn steentje bij aan het milieu en viste daarom afgelopen vrijdag samen met de organisatie Plastic Whale mee om deze plastic ravage… Lees meer »

Website snelheid verbeteren? Je doet het met deze 6 tips

Dat het innerlijk net zo belangrijk is als het uiterlijk geldt vooral ook voor websites. Een prachtige website is natuurlijk hartstikke belangrijk, maar er is meer dan alleen een mooi uiterlijk. De website moet namelijk ook goed scoren in de zoekmachines. Één van de factoren die daar een grote rol bij speelt is de laadtijd… Lees meer »

Interne zoekopdrachten: speel in op de behoeftes van bezoekers

Tegenwoordig beschikken steeds meer websites over een zoekfunctie, waardoor interne zoekopdrachten steeds gebruikelijker worden. Bezoekers willen snel informatie vinden en hebben geen zin om pagina’s diep in de website te zoeken. Reuze handig; niet alleen voor de bezoeker, maar ook voor de website eigenaar. Je kunt de opgegeven zoekopdrachten namelijk slim gebruiken om de website… Lees meer »

Adverteren op je eigen bedrijfsnaam: wel of niet doen?

Wel of niet online adverteren op je eigen bedrijfsnaam blijft een vraagstuk waar veel bedrijven geen duidelijk antwoord op weten. Echter is het antwoord in de meeste gevallen niet eens zo ingewikkeld. Daarom geven wij vandaag antwoord op de vraag wanneer je wel en wanneer je beter niet op je eigen bedrijfsnaam moet gaan adverteren. Adverteren… Lees meer »

De 4 belangrijkste SEO trends van 2017

Zoekmachines blijven alsmaar verbazen. Zo herkent Google steeds beter naar welke specifieke informatie de internetgebruiker op zoek is. Google is steeds vaker in staat om dit te voorspellen en te sturen. In 2017 gaat Google hier, dankzij het gebruik van verschillende geavanceerde technieken, nog beter in worden. De zogeheten ‘zoekmachine markt’ is daarmee dus volop in beweging…. Lees meer »