Online Marketing Tips

Bij Whello delen wij graag onze online marketing tips en tricks met jou! Op onze blog lees je regelmatig handige weetjes om jouw website zichtbaar en vindbaar te maken en te houden. Zo blijf jij altijd op de hoogte van de nieuwste online ontwikkelingen en trends!

Top 10 grootste klanten van Google Adwords

Google Adwords is inmiddels een wereldwijd fenomeen. Met de komst van het internet en de onverslaanbare marktpositie van Google is dit dé meest effectieve manier van online adverteren. Wanneer je echter altijd bovenaan Google wil staan met je advertentie, is de kans groot dat je diep in je buidel moet tasten. Voor sommige bedrijven is… Lees meer »

4 redenen om je Adwords campagne uit te besteden

Als je het over online marketing hebt, dan kom je al snel uit bij Google AdWords. Marketing is tegenwoordig steeds meer naar het internet verplaatst en Adwords neemt daarbij de voorste rij in. Google AdWords maakt het immers mogelijk om aansluitende advertenties te tonen op de Google zoekresultaten pagina. Hoewel dat natuurlijk veelbelovend klinkt, komt... Lees meer »

Even voorstellen: Reinier – Lead Digital Designer

Hallo, ik ben Reinier   Sinds kort ben ik de nieuwste aanwinst van Whello en ga ik mij bezig houden met alle aspecten van Digital Design. Geboren en getogen tussen de kleurrijke bollenvelden te Lisse en ondertussen alweer 31 lentes jong! Van jongs af aan heb ik al een grote interesse voor ontwerp, kleur en… Lees meer »

Wat is SEO en hoe werkt het?

SEO, of Search Engine Optimization, is een verzamelnaam voor alle processen die meewerken aan het organisch hoog scoren van een webpagina in zoekmachines. Door effectief gebruik van SEO technieken is het mogelijk om meer bezoekers te trekken naar gewenste webpagina’s. Onderdelen van een SEO strategie zijn onder meer het linkbuilden en zoekwoordoptimalisatie. Veel bedrijven die... Lees meer »

De kracht van herhaling: 5 tips voor jouw remarketing campagne

De kracht van marketing is herhaling. Mensen beslissen immers niet altijd in één keer. Pas je dit begrip toe in een advertentiecampagne, dan heet het remarketing. Soms moet je mensen helpen herinneren zodat ze toch nog voor jouw product of dienst kiezen. Via remarketing campagnes kun je mensen bereiken die jouw website op een eerder… Lees meer »

De voor- en nadelen van een Google Grants Account

Vaak hebben non-profit organisaties weinig of geen budget voor advertenties binnen het Google Search network. Hier heeft Google een interessante optie voor bedacht, namelijk de Google Grants Status. Wij vertellen je alles wat je moet weten over de Google Grants Status, en hoe je deze kunt krijgen. Wat houdt de Google Grants Status in? De… Lees meer »

Waarom je voor SEO geen hashtags in de URL moet gebruiken

Bij het optimaliseren van een website naar SEO, kijken wij bij Whello altijd naar een aantal vaste voorwaarden, zoals de website structuur en URL’s. De Google bot kijkt bij het crawlen van een website naar een lijst van ongeveer 400 elementen, waarbij website structuur vrij hoog genoteerd staat. Wij helpen veel klanten met het verbeteren... Lees meer »

Hoe wij onze toppositie in Google hebben behaald

Een veelgestelde vraag is; hoe je een nummer 1 toppositie in de organische zoekresultaten van Google bereikt. Wie droomt er niet van die eerste plek in Google? Als je seo bureau amsterdam in Google typt, zul je Whello bovenaan zien staan. Dit is geen toeval, er zit een hele strategie achter. Wij geven jou een uniek ‘kijkje in... Lees meer »