De Naamafdeling.nl

Uitdaging

De Naamafdeling is een naam maker uit Amsterdam. Ze bedenken merknamen, bedrijfsnamen, met of zonder logo. Ook ontwikkelen ze pay-offs en slogans. Daarnaast bieden ze merkenrechtelijk, taalkundig en domeinnaamonderzoek. Er komt dus meer bij kijken dan je zou vermoeden. Ook in deze branche is een goede vindbaarheid in Google belangrijk. Met die opdracht is Whello aan de slag gegaan.

Wat we hebben gedaan

Het SEO traject voor De Naamafdeling is in volle gang. De Whello specialisten zijn begonnen met een SEO analyse, waaronder het vinden van de meest relevante zoekwoorden. Op basis daarvan is de website geoptimaliseerd. De website scoort met de dag beter in Google, op zoekwoorden zoals [bedrijfsnaam bedenken] en [slogan bedenken].

Uitgevoerde diensten

Wij hebben deze organisatie geadviseerd en begeleid in SEO. Door het delen van onze ervaringen en expertise, kan het bedrijf nu zelf aan de slag en verder groeien!

Een eerste indruk maak je maar één keer. Daarom hebben we deze organisatie geholpen om de website te optimaliseren en de doelgroep maximaal aan te spreken. Whello laat de eerste indruk verbluffend zijn.

Dit bedrijf hebben wij geholpen om niet alleen vindbaar te zijn bij de klant, maar ook bij Google. Samen met Whello is het gelukt om teksten te formuleren die voor optimale vindbaarheid bij zoekmachines hebben gezorgd!

Wij hebben voor dit bedrijf linkbuilding uitgevoerd, wat heeft bijgedragen aan een toppositie in Google! Bij Whello ontwikkelen wij hier de beste strategieën voor.

Kop koffie en sparren?

1+1=3. Laten we onder het genot van een kop koffie sparren over jouw organisatie en ideeën.

Hey, ik wil direct meer klanten. Je kan me bereiken via email naar of bel me op .

Groeten,

Kop koffie en sparren?

1+1=3. Laten we onder het genot van een kop koffie sparren over jouw organisatie en ideeën.

Hey, ik wil direct meer klanten.