Fi Vakantiehuizen

Fi Vakantiehuizen biedt sinds 30 jaar vakantiehuizen aan in Frankrijk, Italië en Oostenrijk. De organisatie is met meer dan 700 vakantiehuizen één van de grotere spelers op de markt. De markt waarin FI opereert is zeer competitief en versnipperd in een aantal grote maar vooral ook veel kleinere aanbieders.

Uitdaging

FI Vakantiehuizen besloot de Google Adwords campagnes in eigen beheer te nemen. Whello werd gevraagd dit proces in goede banen te leiden. Hierop zijn we een intensief traject gestart met hands-on adviezen en trainingen op locatie.

Wat we hebben gedaan

Adverteren in de vakantiehuizen branche is door de aanwezigheid van vele aanbieders een uitdagende aangelegenheid. We hadden het voordeel mee dat we bekend waren met deze branche. Daarnaast hadden de FI Vakantiehuizen campagnes al enige jaren historie opgebouwd, waardoor we deze statistieken nuttig hebben kunnen gebruiken.

Aanpak

Onze manier van aanpak valt het beste te omschrijven als ‘lean and mean’. Het budget zo nuttig mogelijk besteden, door onnodige klikken zoveel mogelijk uit te sluiten en relevantie voorop te stellen. Daarbij maken wij alleen gebruik van de door Google beschikbare instrumenten. We geloven niet in geautomatiseerde tools. We zitten liever zelf aan het stuur met een dosis gezond verstand.

Trainingen

Het trainingstraject verliep in verschillende fases. Van de basis functionaliteiten tot aan het creëren van uitgebreide rapportages. Daarnaast diende we tevens als vraagbaken en gaven we regelmatig feedback op basis van onze analyses.

Resultaat

FI Vakantiehuizen is nu in staat om de omvangrijke Adwords campagne zelf te beheren. Daarbij zijn ze nu ook Google gecertificeerd, een officiële erkenning van de expertise in-house. Daarnaast heeft de nieuwe campagne structuur geleid tot lagere Adwords kosten zonder verlies van het aantal boekingen.

Uitgevoerde diensten

Wij hebben de vindbaarheid van deze onderneming verhoogd door het gebruik van Google Adwords. Waar dit tot resulteert? Het maximale bereik en aantal bezoekers behalen uit het beschikbare budget.

De doelgroep regelmatig online confronteren, zodat de onderneming in de top-of-mind blijft. Dit is wat wij hebben gedaan voor dit bedrijf. Wat het oplevert? Een stijging van herkenning en naamsbekendheid.

Door onze ervaring in en passie voor het optimaliseren van conversie naar websites, hebben wij dit bedrijf kunnen helpen om de meest effectieve campagnes uit te voeren. Zo wordt het marketing budget zo efficïent mogelijk besteedt!

Een eerste indruk maak je maar één keer. Daarom hebben we deze organisatie geholpen om de website te optimaliseren en de doelgroep maximaal aan te spreken. Whello laat de eerste indruk verbluffend zijn.

Kop koffie en sparren?

1+1=3. Laten we onder het genot van een kop koffie sparren over jouw organisatie en ideeën.

Hey, ik wil direct meer klanten. Je kan me bereiken via email naar of bel me op .

Groeten,

Kop koffie en sparren?

1+1=3. Laten we onder het genot van een kop koffie sparren over jouw organisatie en ideeën.

Hey, ik wil direct meer klanten.