Ontdek de laatste online marketing tips

Onze marketing professionals delen regelmatig hun marketing tips en tricks. De blog staat vol artikelen over marketingstrategieën, SEO, Social, content en website best practices. Zo blijf jij als marketeer altijd op de hoogte van de nieuwste online ontwikkelingen!

Filter op een specifiek vakgebied

Categories:
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
  •  
    loader
loader
TikTok_algoritme_Whello

Hoe werkt het TikTok-algoritme precies? (+ 12 tips voor TikTok-succes)

5 min / ,

Het TikTok-algoritme voelt voor veel gebruikers als een black box. De ene keer gaat je video viral, de andere keer bereik je er amper een paar mensen mee. Hoe kan het toch dat sommige video’s door het dak…

Meer details
pinterest advertenties

Voor het eerst adverteren op Pinterest? Deze 7 tips mag je niet missen.

5 min /

Met maar liefst 3,5 miljoen Nederlandse gebruikers is Pinterest een populair social-media-platform onder Nederlanders. En het aantal gebruikers groeit gestaag. Pinterest staat bekend als de vreemde eend in de bijt naast Instagram, Facebook, TikTok en andere bekende media. Het…

Meer details
BrightonSEO-2025-seo-tips-whello

BrightonSEO 2025: hoe de toekomst van zoekgedrag jouw merk kan versterken

2 min / ,

Wat betekent de toekomst van zoekgedrag voor jouw merk?Het zoeklandschap verandert in rap tempo. Wat we vroeger als vanzelfsprekend beschouwden, is vandaag de dag niet meer het enige. Tijdens BrightonSEO 2025 werden een aantal trends duidelijk die marketeers niet…

Meer details
TikTokSEO_SEO_Whello

Adverteren op TikTok? Deze 7 veelgemaakte fouten wil je voorkomen!

5 min /

TikTok is mateloos populair. En het is allang niet meer het platform van de hippe dansvideo’s. Steeds meer merken breiden hun social-media-campagnes dan ook uit naar TikTok. Maar adverteren op TikTok werkt wel duidelijk anders dan op platforms…

Meer details
Microsoft Ads_Adverten_Bing

Microsoft Ads (voorheen Bing Ads): hoe zinvol is het én hoe zet jij dit in?

5 min /

Google Ads ken je waarschijnlijk wel. Maar heb je al eens overwogen om Microsoft Ads te gebruiken? Bing, de zoekmachine van Microsoft, is na Google de grootste zoekmachine van dit moment. Maar liefst 25% van de zoekopdrachten op…

Meer details

Waarom je niet zonder Server Side Tracking kunt

4 min / , , , ,

Als marketeer weet je: data is alles. Het is de basis van elke succesvolle campagne. Maar met de steeds strengere privacyregels en tools zoals Google Consent Mode, wordt het verzamelen van de juiste data steeds moeilijker. Dit maakt…

Meer details

Een go-to-market strategie opzetten in 9 stappen

5 min / ,

Ga jij een spiksplinternieuw product lanceren of wil je met een nieuw merk de markt veroveren? Dan vraagt dat om een doordachte go-to-market strategie. Oftewel: een strategie waarmee je van jouw spannende lancering een succes maakt. Wij helpen…

Meer details
Whello_cross_border_marketing

Cross-border marketing: 8 tips voor succes over de grens

6 min / ,

Internationaal gaan met je bedrijf? Het is de droom voor veel bedrijven. De stap over de grens biedt natuurlijk extra groeikansen. In landen als Duitsland, Frankrijk of misschien wel de VS kun je in één klap een veel…

Meer details

Onze klanten beoordelen Whello met een:

4.8 / 5

Mooie merken aan het woord

Wij hebben een hele fijne samenwerking met Whello. De lijntjes zijn kort, waardoor je soepel en snel kan handelen. En niet geheel onbelangrijk, de resultaten zijn ook goed 😉

Kitty - Scienta

Overperformen, dat is wat Whello het liefst doet...Whello heeft een website gebouwd voor 50|50 Amsterdam, onderdeel van het Leger des Heils. Tijdens onze eerste afspraak was al snel duidelijk dat Whello een partij is die zijn zaakjes op orde heeft. De communicatie is snel, duidelijk en professioneel. Thanks voor de fijne samenwerking!

Marijn - Leger des Heils

Positief: Kwaliteit, Professionaliteit, Responsiviteit Geweldige en goed meedenkende marketing partij die voorziet in alle facetten van de online marketing. Absolute aanrader.

Sander Kok - Vicky

Positief: Professionaliteit, Responsiviteit Het was een absoluut genoegen om met het Whello-team te werken! Ze hebben de verschillende fasen doorlopen, van branding en conceptontwerp tot de lancering van een geweldige nieuwe website! Het was leuk om met zulke professionals te werken. De Whello's zijn stuk voor stuk professionals binnen hun eigen vakgebied, vriendelijk en flexibel en er wordt kwalitatief hoogstaand werk verricht binnen het afgesproken tijdsbestek.

Daniel - Keesing Technologies

Whello is een prettig bedrijf om mee samen te werken. Bij Arend Auto ben ik verantwoordelijk voor de marketing en besteed veel online marketing uit bij Whello. Serge en Nasser zijn vakbekwaam en recht door zee. Ze voeren niet alleen uit maar komen ook zelf met adviezen en ideeën om meer resultaat te halen uit onze online campagnes.

Ruud Weekers - Arend Auto

Het fijne van Whello t.o.v. veel andere partijen is dat ze met je meedenken en zelf met goede suggesties komen. Ze zijn persoonlijk en hebben alle verschillende expertises in huis zodat iedereen doet waar hij/zij goed in is. Houd deadlines goed in de gaten maar twijfel niet om met ze in zee te gaan, het resultaat is top!

Robin - Antenna Groep

Sinds wij samenwerken met Whello, hebben wij een enorme groei doorgemaakt. De medewerkers van Whello weten als geen ander marketingbureau hoe je 'de expat' moet benaderen. Ze werken persoonlijk, enthousiast en effectief. Ik beveel ze van harte aan!

Koen Gijzel - Koentact

Whello staat altijd open voor nieuwe inzichten en ze denken graag mee over hoe we samen tot het juiste resultaat kunnen komen.

Rosa - OCEANDIVA Unique Event Locations

Bedankt voor de fijne samenwerking Whello! Door het betrokken team zijn we nóg enthousiaster over onze dienst dan dat we al waren, dat wil wat zeggen!

Hakima El Allaoui - Staxi Taxi

Wij werken nu al zeker 2 jaar met Whello samen op het gebied van onze online marketing. De samenwerking is zo fijn omdat we snel kunnen schakelen met elkaar en er echt wordt meegedacht in het verbeteren van onze zichtbaarheid en het verhogen van het aantal leads. Experts die de juiste snaar weten te raken, keer op keer.

Mirco Pruyser - BP College

Experienced people who are able to deliver great quality. Very pleased to be working with whello.

Maaike - Tandarts Jordaan

Working together with Whello to achieve our digital and automation goals is a great thing - dedicated, knowledgable, professional and up-to-date to the digital best practices.

Daniela Fantaziu - Top Employers Institute