Tegenwoordig zijn er zoveel podcasts, dat je soms door de bomen het bos niet meer ziet. Daarom hebben wij onze favoriete marketing podcasts voor jou op een rijtje gezet! In de Whello top 10 podcasts, vind je de beste Nederlandstalige podcasts op het gebied van social media, marketing, SEO, content en zelfontwikkeling. Pak je koptelefoon er dus maar vast bij en laat je inspireren!

1. The Brief

In deze podcast van Wayne Parker Kent productie vertellen ze alles over marketing, media en content. Een keer per 2 weken verschijnt er een nieuwe aflevering waarin steeds een nieuwe specialist aanschuift. Alle topics komen aan bod van sociale media trends tot aan viral marketing. Deze podcast blijft boeien en is voor velen ook een bron van inspiratie!

2. De Whello podcast show

Ook bij Whello kunnen we niet achterblijven en delen wij sinds kort met veel enthousiasme onze kennis in onze eigen marketing podcast! Wij zijn het marketing bureau die jou alles vertelt over hoe business en marketing samen gaan vanuit verschillende invalshoeken. Denk aan B2B marketing, Ecommerce marketing of groeien in coronatijd. Waarom we onszelf op #2 zetten? Gewoon omdat het kan. En om je zelf nou op #1 te zetten komt ook zo awkward over, niet? 😉

3. Business boek podcast

Heb jij geen tijd om een fysiek boek open te slaan, maar wil je toch op de hoogte blijven van alle marketing- en managementboeken? Dan is deze podcast echt een uitkomst! In deze podcast worden de beste business boeken toegelicht door Thijs Peters en Remy Ludo Gieling. De boeken worden gereviewd, de belangrijkste cases worden uitgelicht en vaak is er ook nog een interview met de auteur!

4. CMO talk

Klaas Weima interviewt in deze podcast elke maand een Marketing Officer over verschillende trending marketing topics. Ze gaan in op verschillende visies en focussen op digitale innovatie, transformatie en communicatie op het gebied van marketing.

5. 100% inspiratie podcast

Thijs Lindhout is een bekende keynote spreker. Zoals de naam al zegt is zijn doel om mensen te inspireren. Het is belangrijk om te ontdekken waar je energie uit krijgt, maak een plan en voer deze uit. In deze podcast wordt je elke week geïnspireerd en heb je zin om alles (waar je energie van krijgt) met beide handen aan te pakken.

6. The best social podcast

In deze podcast wordt alles besproken op het gebied van sociale media. Het doel is niet dat iedereen het met elkaar eens wordt, maar juist dat verschillende onderwerpen vanuit verschillende perspectieven worden belicht. Het varieert van alledaagse gesprekken over sociale media tot dingen die iedereen echt zou moeten weten!

7. Over klanten gesproken

Sydney Brouwer is specialist op het gebied van klantgerichtheid en klantbeleving. Samen met andere deskundige gaat hij in gesprek over alles wat je moet weten zodat jouw klanten nooit meer bij je weg willen. Laat je elke maand inspireren door alle kennis, zodat je samen met je klant kan groeien.

8. SEO podcast

Wil jij op de hoogte blijven van de laatste SEO tips? Welke tools kan je het beste gebruiken en wat zijn de trends van dit moment? In deze nuchtere podcast worden elke maand de beste tricks gedeeld zodat jouw website beter vindbaar is. Het is no-nonsens en je komt precies te weten wat je wil weten!

9. Marketingpraat

De jongens van IMU, Tonny Loorbach en Martijn van Tongeren, hebben een indrukwekkende marketing podcast neergezet. Ze behandelen talloze onderwerpen met verschillende interessante gastsprekers. Helaas zijn ze in juni 2022 gestopt met de podcast. Dat neemt niet weg dat je maar liefst 187 podcasts vol leerzame marketing tips kunt terugluisteren.

10. Jelle Drijver

Jelle Drijver deelt in deze podcast een breed scala aan marketing onderwerpen. Wekelijks gaat hij in gesprek met inspirerende marketeers en ondernemers. De afleveringen variëren enorm en zijn leuk om naar te luisteren. Heb je niet veel tijd? Luister dan naar de op de pot cast van Jelle Drijver, hierin voelt hij verschillende ondernemers aan de tand in een razend snel (toilet) bezoek.

Kun jij wel wat hulp gebruiken bij de
marketing van jouw bedrijf?

Bel ons, of gebruik het onderstaande formulier om ons een mailtje te sturen.


    Meer leadsMeer webshop salesMeer merkbekendheidSterke contentNieuwe brandingNieuwe website


    In de ochtendBegin van de middagEind van de middag

    whello contact serge de sousa whello contact serge de sousa
    Serge de Sousa

    Bekijk onze laatste case

    hellorider_whello-cases-featuredimage

    Een creatieve B2B campagne voor HelloRider

    , , ,

    Van File naar Fiets: Een creatieve B2B-campagne die de kracht van ambassadeurs inzet om Nederland op de fiets te krijgen. Hoe? Door de B2B doelgroep te activeren via B2C targeting.

    Meer details

    Employer branding strategie voor Visma Youserve

    , ,

    Hoe kom je aan een constante stroom van nieuwe collega’s? Visma YouServe schakelde ons in. Met een team van specialisten, creëerden we de fundering voor een volledig employer brand.

    Meer details

    Campagne ‘Zorg goed voor elkaar’ voor het BovenIJ

    , , ,

    Hoe kun je als kleinschalig en persoonlijk ziekenhuis je 35-jarig bestaan vieren? Door je verhaal te vertellen via je eigen patiënten en medewerkers. Het werd uiteindelijk een krachtige lokale campagne.

    Meer details

    Awareness campagne voor Jumbo Hockey

    , , ,

    Jumbo is natuurlijk bekend van hun supermarkten. Daarnaast was de Jumbo Golf tak ook flink gegroeid. Tijd om Jumbo Hockey net zo groot te maken. Dat deden we met brand awareness campagnes.

    Meer details

    Van merkverhaal naar campagnes voor Muné

    , , , , ,

    Wat als je iedere week opnieuw tijd en frustraties kunt besparen dankzij één slim luxeproduct? Muné brengt vernieuwing op de markt met een dekbedovertrek met rits.

    Meer details

    Jongeren werven voor L1NDA

    , , ,

    Jongeren werven voor een horecaplatform? Dat deden we door in te spelen op de belangrijkste drijfveren; vrijheid, zelfstandigheid, gezelligheid en een goed salaris. Een combinatie van video, banners en social campagnes.

    Meer details

    +28% organische bezoekers voor Maandag

    , ,

    Shinen in de zoekmachines voor detacheringsbureau Maandag. Dit mooie merk detacheert professionals in het onderwijs, de zorg en bij de overheid. In 12 maanden steeg het aantal organische bezoekers met 28%.

    Meer details
    Fastned Campagne Whello Marketing Amsterdam

    €30 miljoen funding voor Fastned

    , , ,

    Fastned is Europa’s grootste snellaadbedrijf. Om deze duurzame snellaadstations te kunnen bouwen, geeft Fastned obligaties uit. De taak aan Whello om potentiële investeerders te bereiken met campagnes.

    Meer details

    Prijswinnend webdesign voor WomenWin

    , ,

    In 2006 begonnen als visionair project van twee vrouwen die het opviel dat er zo weinig aandacht was voor sport voor meisjes. Fast forward naar 2022: Door Women Win kunnen miljoenen meisjes wereldwijd veilig sporten.

    Meer details

    B2B én B2C website voor Pride Mobility

    , , , , ,

    Pride Mobility helpt mensen met een mobiliteitsproblemen een zo actief mogelijk leven te leiden. De nieuwe website moest dan ook goed vindbaar en toegankelijk zijn voor deze verschillende gebruikers.

    Meer details

    B2B leadgeneratie website voor Keesing

    , , , ,

    Het verhaal van Keesing Technologies is ‘s werelds oudste leverancier van ID-verificatieoplossingen. Aan Whello de opdracht om een nieuwe website te bouwen voor dit mooie merk.

    Meer details

    Onze klanten beoordelen Whello met een:

    4.8 / 5

    Mooie merken aan het woord

    Wij hebben een hele fijne samenwerking met Whello. De lijntjes zijn kort, waardoor je soepel en snel kan handelen. En niet geheel onbelangrijk, de resultaten zijn ook goed 😉

    Kitty - Scienta

    Overperformen, dat is wat Whello het liefst doet...Whello heeft een website gebouwd voor 50|50 Amsterdam, onderdeel van het Leger des Heils. Tijdens onze eerste afspraak was al snel duidelijk dat Whello een partij is die zijn zaakjes op orde heeft. De communicatie is snel, duidelijk en professioneel. Thanks voor de fijne samenwerking!

    Marijn - Leger des Heils

    Positief: Kwaliteit, Professionaliteit, Responsiviteit Geweldige en goed meedenkende marketing partij die voorziet in alle facetten van de online marketing. Absolute aanrader.

    Sander Kok - Vicky

    Positief: Professionaliteit, Responsiviteit Het was een absoluut genoegen om met het Whello-team te werken! Ze hebben de verschillende fasen doorlopen, van branding en conceptontwerp tot de lancering van een geweldige nieuwe website! Het was leuk om met zulke professionals te werken. De Whello's zijn stuk voor stuk professionals binnen hun eigen vakgebied, vriendelijk en flexibel en er wordt kwalitatief hoogstaand werk verricht binnen het afgesproken tijdsbestek.

    Daniel - Keesing Technologies

    Whello is een prettig bedrijf om mee samen te werken. Bij Arend Auto ben ik verantwoordelijk voor de marketing en besteed veel online marketing uit bij Whello. Serge en Nasser zijn vakbekwaam en recht door zee. Ze voeren niet alleen uit maar komen ook zelf met adviezen en ideeën om meer resultaat te halen uit onze online campagnes.

    Ruud Weekers - Arend Auto

    Het fijne van Whello t.o.v. veel andere partijen is dat ze met je meedenken en zelf met goede suggesties komen. Ze zijn persoonlijk en hebben alle verschillende expertises in huis zodat iedereen doet waar hij/zij goed in is. Houd deadlines goed in de gaten maar twijfel niet om met ze in zee te gaan, het resultaat is top!

    Robin - Antenna Groep

    Sinds wij samenwerken met Whello, hebben wij een enorme groei doorgemaakt. De medewerkers van Whello weten als geen ander marketingbureau hoe je 'de expat' moet benaderen. Ze werken persoonlijk, enthousiast en effectief. Ik beveel ze van harte aan!

    Koen Gijzel - Koentact

    Whello staat altijd open voor nieuwe inzichten en ze denken graag mee over hoe we samen tot het juiste resultaat kunnen komen.

    Rosa - OCEANDIVA Unique Event Locations

    Bedankt voor de fijne samenwerking Whello! Door het betrokken team zijn we nóg enthousiaster over onze dienst dan dat we al waren, dat wil wat zeggen!

    Hakima El Allaoui - Staxi Taxi

    Wij werken nu al zeker 2 jaar met Whello samen op het gebied van onze online marketing. De samenwerking is zo fijn omdat we snel kunnen schakelen met elkaar en er echt wordt meegedacht in het verbeteren van onze zichtbaarheid en het verhogen van het aantal leads. Experts die de juiste snaar weten te raken, keer op keer.

    Mirco Pruyser - BP College

    Experienced people who are able to deliver great quality. Very pleased to be working with whello.

    Maaike - Tandarts Jordaan

    Working together with Whello to achieve our digital and automation goals is a great thing - dedicated, knowledgable, professional and up-to-date to the digital best practices.

    Daniela Fantaziu - Top Employers Institute