Steeds vaker zien wij dat bedrijven online marketeers in dienst hebben. Een geweldige ontwikkeling. Zij weten hoe bepaalde lijnen in de online wereld werken en kunnen de strategie bewaken. Toch zien we doordat de kennis vrij breed is, er soms behoefte is aan diepgang. We hebben het hierbij over de kleine details waardoor een campagne kan floreren of juist floppen. Net zoals een aannemer die van alles wel een beetje weet, maar in bepaalde gevallen toch een loodgieter of elektricien nodig heeft om de klus te klaren.

Herken jij deze punten in je organisatie?

  • Je beschikt over een marketingafdeling maar je komt net een paar uur tekort
  • Je had veel meer verwacht van de opgezette campagnes
  • De cijfers fluctueren en conversie blijft uit of blijft hetzelfde
  • Je hebt geen concrete verbeterpunten die je maandelijks kan doorvoeren
  • Je hebt het idee dat er efficiënter gewerkt kan worden
  • De enige oplossing lijkt te zijn: Budget verhogen

Dan wordt het wellicht eens tijd om externe hulp in te schakelen. Grote bedrijven zijn uiteraard al gewend aan het uitbesteden van online marketing activiteiten, maar ook MKB organisaties besteden steeds vaker werk uit.

“The devil is in the detail” delen wij vaak met onze klanten.

De online wereld is concurrerend en specialistisch; er zijn vele variabelen waar je rekening mee moet houden. Welke strategie hanteer je en hoe zet je de campagnes op? Wat past het beste bij jouw doelgroep etc etc. Omdat we allang niet meer alles tot in de detail kunnen weten bestaan er experts. Online marketing experts die tot op detail niveau weten wat elke functie binnen bijvoorbeeld Google Ads of Instagram Ads inhoud. Het inkopen van bijvoorbeeld bepaalde zoekwoorden zonder research te doen kan je duur komen te staan.

Laten we nog een voorbeeld nemen: Inkopen op simpelweg ‘tassen’ omdat je lederen tassen verkoopt lijkt een voor de hand liggende optie. Het volume is groot en je verwacht hiermee wel wat te verkopen. Jammer genoeg maakt Google ook combinaties met zoekwoorden zoals ‘voetbaltassen’ of ‘weekendtassen’. Waarin ben jij gespecialiseerd en heb je dit duidelijk aan Google verteld? Dit kan je dus doen door zoekwoorden uit te sluiten. In dit geval was de detail het uitsluiten van woorden, waardoor je campagnes strakker insteken. Bij de desbetreffende klant konden we op deze manier met een derde van het budget, meer rendement behalen.

Whello formule: Kennis x snelheid = besparen

Met minder dan 8 uur per maand van een online marketing specialist, kun je al meer rendement uit je online acties halen. Een specialist stelt de juiste vragen en heeft vervolgens de kennis om een campagne ook zo in te richten.

  • Bereik je de juiste doelgroep?
  • Heb je wel op de juiste manier gemeten?
  • Heb je voldoende onderzoek gedaan zodat je weet waar jouw kansen liggen?

Dit lijken oppervlakkige vragen, maar vaak zien we dat dit de eerste quick-wins zijn. Voor ons is het relatief makkelijk om snel een toegevoegde waarde te zijn voor een organisatie. Omdat wij uitsluitend met experts op verschillende disciplines werken, beschikken we over een hoge werksnelheid. Als je de weg kent, hoef je die ook niet te vragen. De juiste kennis direct kunnen toepassen zonder hulplijnen in te schakelen is je grootste winst en daarmee bespaar je enorm veel tijd.

Wil jij weten wat het laag hangende fruit in jouw online marketing is? Doen dan een quick scan met één van de Whello specialisten.

Kun jij wel wat hulp gebruiken bij de
marketing van jouw bedrijf?

Bel ons, of gebruik het onderstaande formulier om ons een mailtje te sturen.


    Meer leadsMeer webshop salesMeer merkbekendheidSterke contentNieuwe brandingNieuwe website


    In de ochtendBegin van de middagEind van de middag

    whello contact serge de sousa whello contact serge de sousa
    Serge de Sousa

    Bekijk onze laatste case

    Onze klanten beoordelen Whello met een:

    4.8 / 5

    Mooie merken aan het woord

    Wij hebben een hele fijne samenwerking met Whello. De lijntjes zijn kort, waardoor je soepel en snel kan handelen. En niet geheel onbelangrijk, de resultaten zijn ook goed 😉

    Kitty - Scienta

    Overperformen, dat is wat Whello het liefst doet...Whello heeft een website gebouwd voor 50|50 Amsterdam, onderdeel van het Leger des Heils. Tijdens onze eerste afspraak was al snel duidelijk dat Whello een partij is die zijn zaakjes op orde heeft. De communicatie is snel, duidelijk en professioneel. Thanks voor de fijne samenwerking!

    Marijn - Leger des Heils

    Positief: Kwaliteit, Professionaliteit, Responsiviteit Geweldige en goed meedenkende marketing partij die voorziet in alle facetten van de online marketing. Absolute aanrader.

    Sander Kok - Vicky

    Positief: Professionaliteit, Responsiviteit Het was een absoluut genoegen om met het Whello-team te werken! Ze hebben de verschillende fasen doorlopen, van branding en conceptontwerp tot de lancering van een geweldige nieuwe website! Het was leuk om met zulke professionals te werken. De Whello's zijn stuk voor stuk professionals binnen hun eigen vakgebied, vriendelijk en flexibel en er wordt kwalitatief hoogstaand werk verricht binnen het afgesproken tijdsbestek.

    Daniel - Keesing Technologies

    Whello is een prettig bedrijf om mee samen te werken. Bij Arend Auto ben ik verantwoordelijk voor de marketing en besteed veel online marketing uit bij Whello. Serge en Nasser zijn vakbekwaam en recht door zee. Ze voeren niet alleen uit maar komen ook zelf met adviezen en ideeën om meer resultaat te halen uit onze online campagnes.

    Ruud Weekers - Arend Auto

    Het fijne van Whello t.o.v. veel andere partijen is dat ze met je meedenken en zelf met goede suggesties komen. Ze zijn persoonlijk en hebben alle verschillende expertises in huis zodat iedereen doet waar hij/zij goed in is. Houd deadlines goed in de gaten maar twijfel niet om met ze in zee te gaan, het resultaat is top!

    Robin - Antenna Groep

    Sinds wij samenwerken met Whello, hebben wij een enorme groei doorgemaakt. De medewerkers van Whello weten als geen ander marketingbureau hoe je 'de expat' moet benaderen. Ze werken persoonlijk, enthousiast en effectief. Ik beveel ze van harte aan!

    Koen Gijzel - Koentact

    Whello staat altijd open voor nieuwe inzichten en ze denken graag mee over hoe we samen tot het juiste resultaat kunnen komen.

    Rosa - OCEANDIVA Unique Event Locations

    Bedankt voor de fijne samenwerking Whello! Door het betrokken team zijn we nóg enthousiaster over onze dienst dan dat we al waren, dat wil wat zeggen!

    Hakima El Allaoui - Staxi Taxi

    Wij werken nu al zeker 2 jaar met Whello samen op het gebied van onze online marketing. De samenwerking is zo fijn omdat we snel kunnen schakelen met elkaar en er echt wordt meegedacht in het verbeteren van onze zichtbaarheid en het verhogen van het aantal leads. Experts die de juiste snaar weten te raken, keer op keer.

    Mirco Pruyser - BP College

    Experienced people who are able to deliver great quality. Very pleased to be working with whello.

    Maaike - Tandarts Jordaan

    Working together with Whello to achieve our digital and automation goals is a great thing - dedicated, knowledgable, professional and up-to-date to the digital best practices.

    Daniela Fantaziu - Top Employers Institute