DOOH advertising strategie?
Dankzij ruim 3000 digitale schermen op premium locaties bereik je met digital out of home (DOOH) een groot deel van Nederland. In tegenstelling tot traditionele media kun je hiermee exact je doelgroep bereiken, via verschillende targeting-opties. Denk bijvoorbeeld aan:
- Adverteren op specifieke tijden en plekken
- Automobilisten of juist winkelende consumenten bereiken is eenvoudig
- Multichannel campagnes draaien, tegelijk met social media en Google ads, werkt versterkend
- Door digitale inkoop kun je adverteren met vrijwel elk budget. Of je nu een groot of klein merk bent: je vergroot je merkbekendheid op een kostenefficiënte manier
Een DOOH campagne?
Zo wordt-ie succesvol
Bij Whello geloven we in co-creatie. Dat betekent dat we je graag laten participeren in het proces. Want zonder jou kunnen wij geen online succes behalen. We bedenken samen hoe we je doelgroep gaan inspireren en overtuigen. We hebben onder andere videoproducers, copywriters en designers in-house om jouw verhaal te vertellen.
Co-creatie met Whello
- Sneller resultaat door de inbreng van jouw branchekennis
- We maken de impact van digital out of home inzichtelijk door te rapporteren op data
- Je spart regelmatig met een vaste specialist over de strategie en resultaten
We bepalen eerst samen met jou de strategie. Hoe gaan we ons onderscheiden? Hoe zetten we het budget slim in? Vervolgens voeren we de strategie uit en creëren we beeldmateriaal, landingspagina’s en DOOH campagnes.
Zo komen we erachter wat het beste werkt. We voeren continu a/b testjes uit. Welke DOOH advertentie creëert bijvoorbeeld de grootste uplift in bezoekersaantallen? We maken alles meetbaar, sturen op data en rapporteren dit maandelijks aan jou.
In de strategie leggen we de doelstellingen vast, zoals het aantal bezoekers en conversies. Zo komen we er snel achter of de DOOH campagnes bijdragen aan het succes.
We beginnen elk project met een kickoff-sessie, waarbij we jou en je collega’s uitnodigen om te brainstormen. Tijdens onze samenwerking brengen we graag bedrijfsbezoekjes om ons jouw bedrijfscultuur eigen te maken.
Design & webdevelopment
Orthocenter
De uitdaging was om een website te ontwikkelen waar alle locaties van Orthocenter hun eigen plek hebben, maar uiteindelijk de patiënt centraal staat.Â
Daarnaast kregen we tijdens de coronacrisis de extra uitdaging om een online omgeving te bouwen voor de eerste consult-afspraken op afstand.
Bekijk de hele case