DOOH advertising strategie?
Dankzij een snelgroeiend aantal digitale schermen op premium locaties bereik je met digital out of home (DOOH) een groot deel van Nederland. In tegenstelling tot traditionele media kun je hiermee exact je doelgroep bereiken, via verschillende targeting-opties.
- Adverteren op specifieke tijden en plekken.
- Automobilisten of juist winkelende consumenten bereiken.
- Multichannel campagnes draaien, tegelijk met social media en Google ads voor meer impact.
- Kostenefficiënte advertentieruimte inkopen binnen elk budget.
Een DOOH campagne?
Zo wordt-ie succesvol
Als full service marketing bureau zetten we verschillende specialisten in voor een succesvolle DOOH camapgne. Met een team van marketeers, copywriters en designers zetten we de specialisten die je nodig hebt om jouw merkverhaal sterk over te brengen.
Een team vormen met Whello
- Je krijgt je eigen marketingstrateeg
- Samen bepalen jullie welke specialisten je nodig hebt
- Met een flexibel team spelen we sneller in op marketingkansen
Wij geloven in de combinatie van marketingkanalen. Een gemiddelde klantreis bestaat namelijk uit verschillende touchpoints. Je doelgroep wordt eerst getriggerd door een digitale billboard, herkent vervolgens dezelfde advertentie op Instagram en gaat over tot actie op de aansluitende landingspagina.
Daarom bepalen we samen eerst de strategie. Hoe gaat de klantreis eruit zien, en hoe gaan we ons onderscheiden met prikkelende advertenties?
Door een DOOH campagne altijd parallel te laten lopen met andere campagnes en een campagnepagina, kunnen we sturen op basis van data.
We voeren continu a/b testjes uit. Welke DOOH advertentie creëert de grootste uplift in bezoekersaantallen op de website?
We maken alle acties meetbaar en evalueren dit routinematig met onze opdrachtgevers.
Whello biedt bedrijven de voordelen van alle online marketingdiensten onder één dak. We geloven namelijk in de synergie van alle specialismen.
Onze marketeer komt bijvoorbeeld tot een beter presterende DOOH campagne door de samenwerking met onze copywriter en designer.
Bekijk hier welke specialisten we in huis hebben.
Je verwacht initiatief en regie van je marketingpartner. Dat begrijpen wij als geen ander. Werken in vaste routines is dan ook de basis van onze werkwijze.
Reken op wekelijkse updates, maandelijkse rapportagemeetings en elk kwartaal een evaluatie in de vorm van een strategiesessie. Hierdoor blijft iedereen up-to-date en wordt er op tijd bijgestuurd.
Design & webdevelopment
Orthocenter
De uitdaging was om een website te ontwikkelen waar alle locaties van Orthocenter hun eigen plek hebben, maar uiteindelijk de patiënt centraal staat.
Daarnaast kregen we tijdens de coronacrisis de extra uitdaging om een online omgeving te bouwen voor de eerste consult-afspraken op afstand.