DOOH advertising strategie?

Dankzij een snelgroeiend aantal digitale schermen op premium locaties bereik je met digital out of home (DOOH) een groot deel van Nederland. In tegenstelling tot traditionele media kun je hiermee exact je doelgroep bereiken, via verschillende targeting-opties.

  • Adverteren op specifieke tijden en plekken.
  • Automobilisten of juist winkelende consumenten bereiken.
  • Multichannel campagnes draaien, tegelijk met social media en Google ads voor meer impact.
  • Kostenefficiënte advertentieruimte inkopen binnen elk budget.
Steven Neeteson


    Meer leadsMeer webshop salesMeer merkbekendheidSterke contentNieuwe brandingNieuwe website


    In de ochtendBegin van de middagEind van de middag

    Een DOOH campagne?
    Zo wordt-ie succesvol

    Als full service marketing bureau zetten we verschillende specialisten in voor een succesvolle DOOH camapgne. Met een team van marketeers, copywriters en designers zetten we de specialisten die je nodig hebt om jouw merkverhaal sterk over te brengen.

    Een team vormen met Whello

    • Je krijgt je eigen marketingstrateeg
    • Samen bepalen jullie welke specialisten je nodig hebt
    • Met een flexibel team spelen we sneller in op marketingkansen

    Wij geloven in de combinatie van marketingkanalen. Een gemiddelde klantreis bestaat namelijk uit verschillende touchpoints. Je doelgroep wordt eerst getriggerd door een digitale billboard, herkent vervolgens dezelfde advertentie op Instagram en gaat over tot actie op de aansluitende landingspagina.

    Daarom bepalen we samen eerst de strategie. Hoe gaat de klantreis eruit zien, en hoe gaan we ons onderscheiden met prikkelende advertenties?

    Door een DOOH campagne altijd parallel te laten lopen met andere campagnes en een campagnepagina, kunnen we sturen op basis van data.

    We voeren continu a/b testjes uit. Welke DOOH advertentie creëert de grootste uplift in bezoekersaantallen op de website?

    We maken alle acties meetbaar en evalueren dit routinematig met onze opdrachtgevers.

    Whello biedt bedrijven de voordelen van alle online marketingdiensten onder één dak. We geloven namelijk in de synergie van alle specialismen.

    Onze marketeer komt bijvoorbeeld tot een beter presterende DOOH campagne door de samenwerking met onze copywriter en designer.

    Bekijk hier welke specialisten we in huis hebben.

    Je verwacht initiatief en regie van je marketingpartner. Dat begrijpen wij als geen ander. Werken in vaste routines is dan ook de basis van onze werkwijze.

    Reken op wekelijkse updates, maandelijkse rapportagemeetings en elk kwartaal een evaluatie in de vorm van een strategiesessie. Hierdoor blijft iedereen up-to-date en wordt er op tijd bijgestuurd.

    Design & webdevelopment
    Orthocenter

    De uitdaging was om een website te ontwikkelen waar alle locaties van Orthocenter hun eigen plek hebben, maar uiteindelijk de patiënt centraal staat. 

    Daarnaast kregen we tijdens de coronacrisis de extra uitdaging om een online omgeving te bouwen voor de eerste consult-afspraken op afstand.

    Onze klanten beoordelen Whello met een:

    4.8 / 5

    Mooie merken aan het woord

    Wij hebben een hele fijne samenwerking met Whello. De lijntjes zijn kort, waardoor je soepel en snel kan handelen. En niet geheel onbelangrijk, de resultaten zijn ook goed 😉

    Kitty - Scienta

    Overperformen, dat is wat Whello het liefst doet...Whello heeft een website gebouwd voor 50|50 Amsterdam, onderdeel van het Leger des Heils. Tijdens onze eerste afspraak was al snel duidelijk dat Whello een partij is die zijn zaakjes op orde heeft. De communicatie is snel, duidelijk en professioneel. Thanks voor de fijne samenwerking!

    Marijn - Leger des Heils

    Positief: Kwaliteit, Professionaliteit, Responsiviteit Geweldige en goed meedenkende marketing partij die voorziet in alle facetten van de online marketing. Absolute aanrader.

    Sander Kok - Vicky

    Positief: Professionaliteit, Responsiviteit Het was een absoluut genoegen om met het Whello-team te werken! Ze hebben de verschillende fasen doorlopen, van branding en conceptontwerp tot de lancering van een geweldige nieuwe website! Het was leuk om met zulke professionals te werken. De Whello's zijn stuk voor stuk professionals binnen hun eigen vakgebied, vriendelijk en flexibel en er wordt kwalitatief hoogstaand werk verricht binnen het afgesproken tijdsbestek.

    Daniel - Keesing Technologies

    Whello is een prettig bedrijf om mee samen te werken. Bij Arend Auto ben ik verantwoordelijk voor de marketing en besteed veel online marketing uit bij Whello. Serge en Nasser zijn vakbekwaam en recht door zee. Ze voeren niet alleen uit maar komen ook zelf met adviezen en ideeën om meer resultaat te halen uit onze online campagnes.

    Ruud Weekers - Arend Auto

    Het fijne van Whello t.o.v. veel andere partijen is dat ze met je meedenken en zelf met goede suggesties komen. Ze zijn persoonlijk en hebben alle verschillende expertises in huis zodat iedereen doet waar hij/zij goed in is. Houd deadlines goed in de gaten maar twijfel niet om met ze in zee te gaan, het resultaat is top!

    Robin - Antenna Groep

    Sinds wij samenwerken met Whello, hebben wij een enorme groei doorgemaakt. De medewerkers van Whello weten als geen ander marketingbureau hoe je 'de expat' moet benaderen. Ze werken persoonlijk, enthousiast en effectief. Ik beveel ze van harte aan!

    Koen Gijzel - Koentact

    Whello staat altijd open voor nieuwe inzichten en ze denken graag mee over hoe we samen tot het juiste resultaat kunnen komen.

    Rosa - OCEANDIVA Unique Event Locations

    Bedankt voor de fijne samenwerking Whello! Door het betrokken team zijn we nóg enthousiaster over onze dienst dan dat we al waren, dat wil wat zeggen!

    Hakima El Allaoui - Staxi Taxi

    Wij werken nu al zeker 2 jaar met Whello samen op het gebied van onze online marketing. De samenwerking is zo fijn omdat we snel kunnen schakelen met elkaar en er echt wordt meegedacht in het verbeteren van onze zichtbaarheid en het verhogen van het aantal leads. Experts die de juiste snaar weten te raken, keer op keer.

    Mirco Pruyser - BP College

    Experienced people who are able to deliver great quality. Very pleased to be working with whello.

    Maaike - Tandarts Jordaan

    Working together with Whello to achieve our digital and automation goals is a great thing - dedicated, knowledgable, professional and up-to-date to the digital best practices.

    Daniela Fantaziu - Top Employers Institute