DOOH advertising strategie?

Dankzij ruim 3000 digitale schermen op premium locaties bereik je met digital out of home (DOOH) een groot deel van Nederland. In tegenstelling tot traditionele media kun je hiermee exact je doelgroep bereiken, via verschillende targeting-opties. Denk bijvoorbeeld aan:

  • Adverteren op specifieke tijden en plekken
  • Automobilisten of juist winkelende consumenten bereiken is eenvoudig
  • Multichannel campagnes draaien, tegelijk met social media en Google ads, werkt versterkend
  • Door digitale inkoop kun je adverteren met vrijwel elk budget. Of je nu een groot of klein merk bent: je vergroot je merkbekendheid op een kostenefficiënte manier
Steven Neeteson

    Challenge us


    Meer leadsMeer merkbekendheidMeer inzicht in dataNieuwe brandingNieuwe website
    Wil je direct contact met ons?

    Ok nice!
    Laat je gegevens achter en we bellen je!


    In de ochtendIn de middagIn de avond

    Een DOOH campagne?

    Zo wordt-ie succesvol

    Bij Whello geloven we in co-creatie. Dat betekent dat we je graag laten participeren in het proces. Want zonder jou kunnen wij geen online succes behalen. We bedenken samen hoe we je doelgroep gaan inspireren en overtuigen. We hebben onder andere videoproducers, copywriters en designers in-house om jouw verhaal te vertellen.

    Co-creatie met Whello

    • Sneller resultaat door de inbreng van jouw branchekennis
    • We maken de impact van digital out of home inzichtelijk door te rapporteren op data
    • Je spart regelmatig met een vaste specialist over de strategie en resultaten

    We bepalen eerst samen met jou de strategie. Hoe gaan we ons onderscheiden? Hoe zetten we het budget slim in? Vervolgens voeren we de strategie uit en creëren we beeldmateriaal, landingspagina’s en DOOH campagnes.

    Zo komen we erachter wat het beste werkt. We voeren continu a/b testjes uit. Welke DOOH advertentie creëert bijvoorbeeld de grootste uplift in bezoekersaantallen? We maken alles meetbaar, sturen op data en rapporteren dit maandelijks aan jou.

    In de strategie leggen we de doelstellingen vast, zoals het aantal bezoekers en conversies. Zo komen we er snel achter of de DOOH campagnes bijdragen aan het succes.

    We beginnen elk project met een kickoff-sessie, waarbij we jou en je collega’s uitnodigen om te brainstormen. Tijdens onze samenwerking brengen we graag bedrijfsbezoekjes om ons jouw bedrijfscultuur eigen te maken.

    Marketingstrategie & webdesign
    MeteoGroup

    Meteogroup wilde een omslag maken van het leveren van maatwerk naar kant-en-klare weerdata-producten. Omdat online marketing-expertise intern ontbrak, schakelden zij Whello in om de strategie en uitvoering hiervan op te tuigen. So we did!

    Bekijk de hele case
    Marketing strategie

    Onze klanten beoordelen Whello met een:

    4.8 / 5

    Onze blije klanten aan het woord

    Positief: Professionaliteit, Responsiviteit Het was een absoluut genoegen om met het Whello-team te werken! Ze hebben de verschillende fasen doorlopen, van branding en conceptontwerp tot de lancering van een geweldige nieuwe website! Het was leuk om met zulke professionals te werken. De Whello's zijn stuk voor stuk professionals binnen hun eigen vakgebied, vriendelijk en flexibel en er wordt kwalitatief hoogstaand werk verricht binnen het afgesproken tijdsbestek.

    Daniel - Keesing Technologies

    Whello is een prettig bedrijf om mee samen te werken. Bij Arend Auto ben ik verantwoordelijk voor de marketing en besteed veel online marketing uit bij Whello. Serge en Nasser zijn vakbekwaam en recht door zee. Ze voeren niet alleen uit maar komen ook zelf met adviezen en ideeën om meer resultaat te halen uit onze online campagnes.

    Ruud Weekers - Arend Auto

    Het fijne van Whello t.o.v. veel andere partijen is dat ze met je meedenken en zelf met goede suggesties komen. Ze zijn persoonlijk en hebben alle verschillende expertises in huis zodat iedereen doet waar hij/zij goed in is. Houd deadlines goed in de gaten maar twijfel niet om met ze in zee te gaan, het resultaat is top!

    Robin - Antenna Groep

    Sinds wij samenwerken met Whello, hebben wij een enorme groei doorgemaakt. De medewerkers van Whello weten als geen ander marketingbureau hoe je 'de expat' moet benaderen. Ze werken persoonlijk, enthousiast en effectief. Ik beveel ze van harte aan!

    Koen Gijzel - Koentact

    Whello staat altijd open voor nieuwe inzichten en ze denken graag mee over hoe we samen tot het juiste resultaat kunnen komen.

    Rosa - OCEANDIVA Unique Event Locations

    Positief: Kwaliteit, Professionaliteit, Responsiviteit Geweldige en goed meedenkende marketing partij die voorziet in alle facetten van de online marketing. Absolute aanrader.

    Sander Kok - Vicky

    Bedankt voor de fijne samenwerking Whello! Door het betrokken team zijn we nóg enthousiaster over onze dienst dan dat we al waren, dat wil wat zeggen!

    Hakima El Allaoui - Staxi Taxi

    Wij werken nu al zeker 2 jaar met Whello samen op het gebied van onze online marketing. De samenwerking is zo fijn omdat we snel kunnen schakelen met elkaar en er echt wordt meegedacht in het verbeteren van onze zichtbaarheid en het verhogen van het aantal leads. Experts die de juiste snaar weten te raken, keer op keer.

    Mirco Pruyser - BP College

    Experienced people who are able to deliver great quality. Very pleased to be working with whello.

    Maaike - Tandarts Jordaan

    Working together with Whello to achieve our digital and automation goals is a great thing - dedicated, knowledgable, professional and up-to-date to the digital best practices.

    Daniela Fantaziu - Top Employers Institute