Groeien door influencer marketingÂ
Onze ervaringen met andere influencer campagnes zijn de basis van onze dienstverlening. In 5 stappen laten we je merk groeien.
- Strategie: Wat zijn de campagnedoelstellingen?
- Content: Hoe gaan we je doelgroep inspireren en overtuigen?
- Outreach: Benaderen van relevante influencers
- Analytics: Alle acties meetbaar maken
- Evaluatie: Rapportages en learnings bespreken
Samenwerken met Whello
Bij Whello geloven we in co-creatie: we laten je graag participeren in het proces. Zonder jou kunnen wij namelijk geen online succes behalen. Want wie begrijpt de nuances van je doelgroep nu beter dan jij?
De voordelen van influencer marketing:
- Efficiënt: de achterban van een relevante influencer behoort tot jouw doelgroep
- Betrouwbaar: de volgers van de influencer hebben het idee dat ze deze persoon kennen en vertrouwen dus op zijn of haar oordeel
- Voor elk budget: voor elke campagne en ieder budget is wel een geschikte influencer te vinden
Nee, want influencer marketing werkt beter als je het combineert met andere marketingkanalen. Door bijvoorbeeld je website te optimaliseren en gebruik te maken van remarketing advertenties, versterk je de kracht van influencer marketing.
Micro-influencers hebben vaak een een kleinere, specifieke groep volgers. Ze zijn meestal niet algemeen bekend, maar krijgen wel veel respect binnen hun niche. Dat maakt ze heel interessant voor bedrijven om mee samen te werken. Wij identificeren deze influencers voor je door ons in te leven in je doelgroep.
We stellen samen een groeiplan op met heldere ROI-doelstellingen voor jouw influencer marketing. Onze specialisten maken alles meetbaar en optimaliseren samenwerkingen op rendement. We rapporteren maandelijks de prestaties.
Whello biedt bedrijven de voordelen van alle online marketingdiensten onder één dak. Naast campagnespecialisten hebben wij bijvoorbeeld ook conversiespecialisten en designers in-house om influencer marketing een onderdeel te maken van jouw succes.
Social Advertising
L1NDA
Horecaondernemers gebruiken L1NDA al jaren om personeel in te roosteren via een op maat ingesteld rooster. Om ze nog beter te bedienen, introduceerde L1NDA het platform L1NDA Connect. Via dit platform helpt ze horecazaken om ervaren jonge professionals te vinden voor het invullen van openstaande diensten. Dit kan alleen als beschikbaar personeel zich ook aanbiedt via dit platform. Daarom vroegen ze Whello om mee te helpen zoveel mogelijk jongeren te overtuigen om zich aan te melden.
Bekijk de hele case