Hoe we je doelgroep bereiken?
Expat campagnes
We inspireren expats op de volgende kanalen:
- Internationale Google Ads campagnes: Bereik direct je doelgroep met meertalige campagnes.
- Meertalige zoekmachine optimalisatie: Whello zorgt ervoor dat jij in de top van de organische zoekresultaten terecht komt, zodat expats jou online vinden.
- Social media marketing: Expats zijn community gericht en hechten veel waarde aan aanbevelingen. Social media is dan ook hét kanaal om je je doelgroep te bereiken.
Met gerichte campagnes weten we expats te bereiken, terwijl we toeristen en locals uitsluiten. Nieuwsgierig naar wat wij voor je expat-georiënteerde bedrijf kunnen betekenen?
Hoe we je doelgroep overtuigen?
Webdesign & content marketing
We overtuigen expats op de volgende kanalen:
- Meertalige website: Wij weten wat belangrijk is voor expats en zetten dan ook een goede basis neer waar jouw doelgroep niet omheen kan.
- Copywriting: Whello beschikt over (native) copywriters afkomstig van over de hele wereld. Zo weet je zeker dat jouw teksten professioneel geschreven worden in de taal van je doelgroep.
- Email marketing: Haal meer uit je klantencontacten. Wij zorgen voor een modern nieuwsbrief design, jij voor de inhoud.
Bij het bedenken van de marketing acties gaan we uit van de customer journey. Expats bevinden zich namelijk in verschillende fases. Door expats te benaderen met gerichte content, val jij op. Denk aan: 1. Pre-movers: Zoeken vanuit hun thuisland naar diensten in Nederland. 2. New in NL: Onlangs gearriveerd en op zoek naar diensten. 3. Settled in NL: Al reeds gevestigd in Nederland en op zoek naar andere diensten.
Whello biedt bedrijven de voordelen van alle online marketing diensten onder één dak. Naast marketeers, hebben wij bijvoorbeeld ook developers en videoproducers in-house om jouw marketing integraal aan te pakken.
In de strategie leggen we de doelstellingen vast, zoals de maximale kosten per conversie. Zo komen we er vervolgens snel achter welke campagnes niet winstgevend zijn en welke campagnes wel bijdragen aan het succes.
We beginnen elk project met een kickoff sessie, waarbij we jou en je collega’s uitnodigen om te brainstormen. Tijdens onze samenwerking brengen we graag bedrijfsbezoekjes om de bedrijfscultuur eigen te maken.
Een expat campagne?
Zo wordt ‘ie succesvol
Als je op zoek bent naar een traditioneel online marketing bureau, dan ben je op de verkeerde plek. Wij geloven namelijk niet in je marketing uitbesteden, zonder omkijken. Wij weten uit ervaring dat je alleen succes boekt als je co-creëert met ons.
De voordelen van co-creatie
- Sneller resultaat door de inbreng van jouw expat kennis
- Efficiëntie: foute aannames worden voorkomen
- We verdelen de marketingacties en houden je betrokken