Expat campagnes
Succesvolle marketingcampagnes die expats inspireren en activeren. Dat is wat we willen. Met gerichte campagnes weten we expats te bereiken, terwijl we toeristen en locals uitsluiten.
- Meertalige Google Ads-campagnes. Met slimme targeting-instellingen bereiken we direct en alleen expats.
- Meertalige zoekmachineoptimalisatie. Whello zorgt ervoor dat jij in Google vindbaar bent voor expats.
- Socialmediamarketing. Expats zijn communitygericht en hechten veel waarde aan aanbevelingen. Social media is dan ook hét kanaal om je doelgroep te inspireren.
Webdesign & contentmarketing
Overtuigen van expats doe je met sterke content en een overtuigende website.
- Meertalige website. Expats zoeken naar informatie over hun nieuwe thuisland. Met een intuïtieve website zetten we de basis neer voor succesvolle campagnes.
- Copywriting. Met ons netwerk aan (native) copywriters creëren we creatieve teksten in verschillend talen.
- E-mailmarketing. Haal meer uit je klantencontacten. Wij zorgen voor een modern nieuwsbriefdesign en een automatische flow.
Samenwerken met Whello
Als expat marketing bureau bouwen we jouw ideale team om je heen. Hoe dat team eruit ziet, hangt af van de groeifase waarin je zit. We zetten de marketeers in die je op dat moment nodig hebt.
Expats activeren met Whello
- Je krijgt je eigen marketingstrateeg
- Samen bepalen jullie welke specialisten je nodig hebt
- Met een flexibel team spelen we sneller in op marketingkansen
Bij het bedenken van de marketingacties gaan we uit van de customer journey. Expats bewegen zich namelijk in verschillende fases. Door ze te benaderen met gerichte content, val jij op.
1. Pre-movers. Zoeken vanuit hun thuisland naar diensten in Nederland.
2. New in NL. Zijn pas verhuisd en op zoek naar diensten.
3. Settled in NL. Wonen al in Nederland en zijn op zoek naar andere diensten.
Bij Whello bieden we bedrijven de voordelen van alle onlinemarketingdiensten onder één dak. Naast marketeers hebben wij bijvoorbeeld developers en videoproducers in-house om jouw marketing volledig aan te pakken.
In de strategie leggen we de doelstellingen vast, zoals de maximale kosten per conversie. Zo komen we er snel achter welke campagnes niet winstgevend zijn en welke wel bijdragen aan het succes.
Je verwacht initiatief en regie van je marketingpartner. Dat begrijpen wij als geen ander. Werken in vaste routines is dan ook de basis van onze werkwijze.
Reken op wekelijkse updates, maandelijkse rapportagemeetings en elk kwartaal een evaluatie in de vorm van een strategiesessie. Hierdoor blijft iedereen up-to-date en wordt er op tijd bijgestuurd.