Meer halen uit je website
Je hebt flink geïnvesteerd in je website. Daarnaast geef je waarschijnlijk doorlopend budget uit aan campagnes en andere marketingacties. Al die uitgegeven marketing euro’s wil je dus dubbel en dwars terugverdienen. Met conversie optimalisatie investeer je in een hogere rendement uit je marketing.
- Web analytics audit: Wordt alle data wel juist gemeten?
- Knelpunten analyse: Waar vallen de bezoekers af?
- Experimenten opstellen: Welke best-practices testen we?
- Implementatie: best-practices doorvoeren met de webbouwer.
Als full-service bureau bieden wij de volgende optimalisatie diensten aan
CRO traject bij Whello
Tijdens een kickoff sessie bedenken we samen hoe we de bezoekers gaan overtuigen. We prioriteren de ideeën en testen deze tijdens een CRO-traject. Als full service marketing bureau hebben we alle specialisten in huis om je website te optimaliseren. We zetten de marketeers in die je op dat moment nodig hebt.
De voordelen van conversie optimalisatie bij Whello:
- Een vaste CRO-specialist die zich helemaal ingraaft in jouw website
- Maandelijks nieuwe experimenten op basis van a/b-testing
- Profiteer van onze ervaringen met andere webshops en websites
Door naar verschillende databronnen zoals Google Anlaytics te kijken. Een potentiële verbetering wordt altijd eerst getest in de vorm van een experiment. Voor het opzetten van experimenten laten we ons sturen door data. Geeft het experiment goede resultaten, dan voeren we de bewezen verbeteringen door.
Conversie optimalisatie is een proces van minimaal 6 maanden. Uit ervaring weten we dat het proces dan het meest succesvol is. We starten met het analyseren van de huidige data en maken alle ontbrekende elementen meetbaar. Vervolgens draaien we één tot twee weken een aantal experimenten voordat we een conclusie trekken.
Whello biedt bedrijven de voordelen van alle online marketing diensten onder één dak. Naast conversie specialisten hebben wij bijvoorbeeld ook designers en developers in-house om de optimalisaties door te voeren.
Naast het wekelijkse informele contact plannen we routinematig calls en meetings in. Iedere maand evalueren we optimalisaties en rapporteren we de resultaten.
Van 0,71% naar 1,33% conversieratio
Orthocenter
De uitdaging was om een website te ontwikkelen waar alle locaties van Orthocenter hun eigen plek hebben, maar uiteindelijk de patiënt centraal staat.