Autoriteit worden in je branche
Je wilt door Google aangemerkt worden als de expert binnen een onderwerp. Met inspirerende content zetten we je merk neer als een autoriteit. Zo scoor je niet alleen nu, maar ook in de toekomst hoog in de zoekresultaten.
- Inzetten op een duurzame SEO strategie met aantrekkelijke landingspagina’s en informatieve blogs.
- Niet alleen kijken naar hogere rankings, maar vooral naar wat dit verkeer oplevert aan leads.
- Elk kwartaal een SEO plan, wekelijkse updates en evalueren tijdens maandelijkse rapportages.
Advies, content, techniek? We got you!
Met een multi-disciplinair team werken we vanuit Amsterdam aan de vindbaarheid van mooie merken. Naast SEO experts, zetten we verschillende specialisten in die samenwerken aan je Google rankings.
- SEO specialisten: weten alles van Google’s algoritme
- Copywriters: schrijven jou naar boven
- Developers: zorgen voor een snelle gebruiksvriendelijke site
- Designers: creëren aantrekkelijke content
SEO expertise
We werken voor verschillende opdrachtgevers, variërend van e-commerce en B2B tot recruitment bedrijven. We zetten de beste SEO-tools in om blijvend topposities in de zoekresultaten te behalen. Daarnaast zijn we pioniers op het gebied van AI-gedreven contentstrategieën, waarbij we tools zoals ChatGPT professioneel inzetten. Met onze ervaring in verschillende CMS’en zoals WordPress en Shopify, bieden we altijd een aanpak die aansluit bij je website.
Samenwerken met SEO bureau Whello
Als full service zoekmachine optimalisatie bureau werken we met een team van SEO’ers, copywriters, designers en developers aan hogere rankings voor onze opdrachtgevers. Hoe jouw team eruit ziet, hangt af van de groeifase waarin je zit. We zetten de marketeers in die je op dat moment nodig hebt.
Een team vormen met Whello
- Je krijgt je eigen SEO strateeg
- Samen bepalen jullie welke specialisten je nodig hebt
- Met een flexibel team spelen we sneller in op marketingkansen
De werkwijze van een SEO strateeg bij Whello.
- Een SEO traject begint met een nulmeting, een zoekwoordenonderzoek, concurrentieonderzoek en een audit van je website.
- Deze bevindingen vertalen we naar een optimalisatie advies. Als de basis goed staat, gaan we aan de slag met het SEO traject.
- Op maandelijkse basis optimaliseren we bestaande content, creëren we nieuwe pagina’s en zetten we in op een sterke autoriteit door online PR.
- Tijdens strategiesessies definiëren we steeds nieuwe SEO kansen. Zo zorgen we voor een duurzame organische groei.
In de SEO-strategie leggen we de organische-doelstellingen, het aantal organische bezoekers en conversies vast.
We maken alles meetbaar en gebruiken SEO tools, zoals Semrush, voor meer data-inzichten. We sturen niet alleen op top 10-posities in Google, maar werken ook aan de conversiepercentage op de website. Want wat heb je aan meer bezoekers, als niemand actie onderneemt?
Je krijgt een maandelijkse rapportage en evaluatiemoment vol met nieuwe inzichten.
Whello biedt bedrijven de voordelen van alle online marketingdiensten onder één dak. We geloven namelijk in de synergie van alle specialismen.
Onze SEO specialist komt bijvoorbeeld tot een beter resultaat door de samenwerking met onze copywriter en designer. En we halen meer leads uit de SEO resultaten omdat ook onze conversie specialist en webbouwer betrokken zijn.
Bekijk hier welke specialisten we in huis hebben.
Whello werkt al jaren aan de vindbaarheid van kleine en grote merken. Doe inspiratie op en bekijk hier onze SEO voorbeelden.
Je verwacht initiatief en regie van je marketingpartner. Dat begrijpen wij als geen ander. Werken in vaste routines is dan ook de basis van onze werkwijze.
Reken op wekelijkse updates, maandelijkse rapportagemeetings en elk kwartaal een evaluatie in de vorm van een strategiesessie. Hierdoor blijft iedereen up-to-date en wordt er op tijd bijgestuurd.
SEO-optimalisatie voor
MAANDAG
Maandag detacheert professionals in de publieke sector: het onderwijs, de zorg, de overheid en in bedrijfsvoering. Op de website kwamen veel bezoekers binnen via branded verkeer. Dit zijn bezoekers die via Google gericht op zoek zijn naar vacatures bij Maandag. Mensen die in het algemeen zoeken naar vacatures in de publieke sector, bleven achter. Zonde, daar viel dus nog veel winst te behalen.