Autoriteit worden in je branche

Je wilt door Google aangemerkt worden als de expert binnen een onderwerp. Met inspirerende content zetten we je merk neer als een autoriteit. Zo scoor je niet alleen nu, maar ook in de toekomst hoog in de zoekresultaten.

  • Inzetten op een duurzame SEO strategie met aantrekkelijke landingspagina’s en informatieve blogs.
  • Niet alleen kijken naar hogere rankings, maar vooral naar wat dit verkeer oplevert aan leads.
  • Elk kwartaal een SEO plan, wekelijkse updates en evalueren tijdens maandelijkse rapportages.

Advies, content, techniek? We got you!

Met een multi-disciplinair team werken we vanuit Amsterdam aan de vindbaarheid van mooie merken. Naast SEO experts, zetten we verschillende specialisten in die samenwerken aan je Google rankings.

  • SEO specialisten: weten alles van Google’s algoritme
  • Copywriters: schrijven jou naar boven
  • Developers: zorgen voor een snelle gebruiksvriendelijke site
  • Designers: creëren aantrekkelijke content
Lisa Whello Lisa Whello
Lisa Stolwijk


    SEO strategieContent creatieWebsite optimalisatieMeer leadsMeer webshop sales


    In de ochtendBegin van de middagEind van de middag

    Samenwerken met SEO bureau Whello

    Als full service zoekmachine optimalisatie bureau werken we met een team van SEO’ers, copywriters, designers en developers aan hogere rankings voor onze opdrachtgevers. Hoe jouw team eruit ziet, hangt af van de groeifase waarin je zit. We zetten de marketeers in die je op dat moment nodig hebt.

    Een team vormen met Whello

    • Je krijgt je eigen SEO strateeg
    • Samen bepalen jullie welke specialisten je nodig hebt
    • Met een flexibel team spelen we sneller in op marketingkansen

    De werkwijze van een SEO strateeg bij Whello.

    1. Een SEO traject begint met een nulmeting, een zoekwoordenonderzoek, concurrentieonderzoek en een audit van je website.
    2. Deze bevindingen vertalen we naar een optimalisatie advies. Als de basis goed staat, gaan we aan de slag met het SEO traject.
    3. Op maandelijkse basis optimaliseren we bestaande content, creëren we nieuwe pagina’s en zetten we in op een sterke autoriteit door online PR. 
    4. Tijdens strategiesessies definiëren we steeds nieuwe SEO kansen. Zo zorgen we voor een duurzame organische groei. 

    In de SEO-strategie leggen we de organische-doelstellingen, het aantal organische bezoekers en conversies vast.

    We maken alles meetbaar en gebruiken SEO tools, zoals Semrush, voor meer data-inzichten. We sturen niet alleen op top 10-posities in Google, maar werken ook aan de conversiepercentage op de website. Want wat heb je aan meer bezoekers, als niemand actie onderneemt?

    Je krijgt een maandelijkse rapportage en evaluatiemoment vol met nieuwe inzichten.

    Whello biedt bedrijven de voordelen van alle online marketingdiensten onder één dak. We geloven namelijk in de synergie van alle specialismen.

    Onze SEO specialist komt bijvoorbeeld tot een beter resultaat door de samenwerking met onze copywriter en designer. En we halen meer leads uit de SEO resultaten omdat ook onze conversie specialist en webbouwer betrokken zijn.

    Bekijk hier welke specialisten we in huis hebben.

    Whello werkt al jaren aan de vindbaarheid van kleine en grote merken. Doe inspiratie op en bekijk hier onze SEO voorbeelden.

    Je verwacht initiatief en regie van je marketingpartner. Dat begrijpen wij als geen ander. Werken in vaste routines is dan ook de basis van onze werkwijze.

    Reken op wekelijkse updates, maandelijkse rapportagemeetings en elk kwartaal een evaluatie in de vorm van een strategiesessie. Hierdoor blijft iedereen up-to-date en wordt er op tijd bijgestuurd.

    SEO-optimalisatie voor
    MAANDAG

    Maandag detacheert professionals in de publieke sector: het onderwijs, de zorg, de overheid en in bedrijfsvoering. Op de website kwamen veel bezoekers binnen via branded verkeer. Dit zijn bezoekers die via Google gericht op zoek zijn naar vacatures bij Maandag. Mensen die in het algemeen zoeken naar vacatures in de publieke sector, bleven achter. Zonde, daar viel dus nog veel winst te behalen.

    Onze klanten beoordelen Whello met een:

    4.8 / 5

    Mooie merken aan het woord

    Wij hebben een hele fijne samenwerking met Whello. De lijntjes zijn kort, waardoor je soepel en snel kan handelen. En niet geheel onbelangrijk, de resultaten zijn ook goed 😉

    Kitty - Scienta

    Overperformen, dat is wat Whello het liefst doet...Whello heeft een website gebouwd voor 50|50 Amsterdam, onderdeel van het Leger des Heils. Tijdens onze eerste afspraak was al snel duidelijk dat Whello een partij is die zijn zaakjes op orde heeft. De communicatie is snel, duidelijk en professioneel. Thanks voor de fijne samenwerking!

    Marijn - Leger des Heils

    Positief: Kwaliteit, Professionaliteit, Responsiviteit Geweldige en goed meedenkende marketing partij die voorziet in alle facetten van de online marketing. Absolute aanrader.

    Sander Kok - Vicky

    Positief: Professionaliteit, Responsiviteit Het was een absoluut genoegen om met het Whello-team te werken! Ze hebben de verschillende fasen doorlopen, van branding en conceptontwerp tot de lancering van een geweldige nieuwe website! Het was leuk om met zulke professionals te werken. De Whello's zijn stuk voor stuk professionals binnen hun eigen vakgebied, vriendelijk en flexibel en er wordt kwalitatief hoogstaand werk verricht binnen het afgesproken tijdsbestek.

    Daniel - Keesing Technologies

    Whello is een prettig bedrijf om mee samen te werken. Bij Arend Auto ben ik verantwoordelijk voor de marketing en besteed veel online marketing uit bij Whello. Serge en Nasser zijn vakbekwaam en recht door zee. Ze voeren niet alleen uit maar komen ook zelf met adviezen en ideeën om meer resultaat te halen uit onze online campagnes.

    Ruud Weekers - Arend Auto

    Het fijne van Whello t.o.v. veel andere partijen is dat ze met je meedenken en zelf met goede suggesties komen. Ze zijn persoonlijk en hebben alle verschillende expertises in huis zodat iedereen doet waar hij/zij goed in is. Houd deadlines goed in de gaten maar twijfel niet om met ze in zee te gaan, het resultaat is top!

    Robin - Antenna Groep

    Sinds wij samenwerken met Whello, hebben wij een enorme groei doorgemaakt. De medewerkers van Whello weten als geen ander marketingbureau hoe je 'de expat' moet benaderen. Ze werken persoonlijk, enthousiast en effectief. Ik beveel ze van harte aan!

    Koen Gijzel - Koentact

    Whello staat altijd open voor nieuwe inzichten en ze denken graag mee over hoe we samen tot het juiste resultaat kunnen komen.

    Rosa - OCEANDIVA Unique Event Locations

    Bedankt voor de fijne samenwerking Whello! Door het betrokken team zijn we nóg enthousiaster over onze dienst dan dat we al waren, dat wil wat zeggen!

    Hakima El Allaoui - Staxi Taxi

    Wij werken nu al zeker 2 jaar met Whello samen op het gebied van onze online marketing. De samenwerking is zo fijn omdat we snel kunnen schakelen met elkaar en er echt wordt meegedacht in het verbeteren van onze zichtbaarheid en het verhogen van het aantal leads. Experts die de juiste snaar weten te raken, keer op keer.

    Mirco Pruyser - BP College

    Experienced people who are able to deliver great quality. Very pleased to be working with whello.

    Maaike - Tandarts Jordaan

    Working together with Whello to achieve our digital and automation goals is a great thing - dedicated, knowledgable, professional and up-to-date to the digital best practices.

    Daniela Fantaziu - Top Employers Institute