SEO strategie als basis voor groei
Why! Hello! Whello! Dat is waar Whello voor staat. Als jij bij ons komt voor een SEO advies, stellen wij als eerste een waarom-vraag. Wat is het verhaal achter jouw product of dienst? ‘Why’ moeten ze jouw product hebben, ‘why’ ben jij beter dan de concurrent?
SEO gaat namelijk vooral over je onderscheidende vermogen. Welk probleem los jij op voor al die googlende mensen? Door je klant centraal te zetten scoor jij binnen no-time hoog in Google. We starten daarom altijd met een doelgroep- en zoekwoordenonderzoek, voordat we gaan schieten op je website.
Een SEO traject?
Zo wordt het succesvol
Onze SEO specialisten doen meer dan alleen bezoekers aantrekken. We analyseren ook of de juiste bezoekers op jouw website komen. Geïnteresseerde bezoekers met een verhoogde kans op conversie. Want wat heb je aan bezoekers als niemand iets koopt?
Aan de hand van jouw input gaan wij op zoek naar de juiste zoekwoorden met een maximaal rendement. Dit doen we aan de hand van technische analyses, concurrentieanalyses en on-page analyses.
De voordelen van SEO advies bureau Whello:
- Alle adviezen bundelen we tot een SEO strategie én planning
- We leveren praktische analyses aan die we gelijk kunnen doorvoeren
- Quick wins nodig om de eerste slagen te maken? Wij geven aan wat de hoogste prioriteit is
Wij baseren onze strategie op het customer journey-model. We analyseren je doelgroep en onderzoeken welke zoekwoorden ze gebruiken in welke fase. Van oriënterende zoekwoorden tot zoekwoorden met een hoge koopintentie.
Vervolgens optimaliseren we je website en creëren we content die één-op-één voldoet aan de behoefte van je doelgroep. Want door je klant centraal te zetten, word je sneller gevonden.
In de SEO strategie leggen we de zoekwoorddoelstellingen, het aantal organische bezoekers en conversies vast. We maken alles meetbaar en gebruiken geavanceerde SEO tools, zoals Semrush, voor meer data-inzichten. We sturen niet alleen op top 10-posities in Google, maar werken ook aan je conversiepercentage op de website.
Je krijgt een maandelijkse rapportage en evaluatiemoment vol met nieuwe inzichten.
Whello werkt al jaren aan de vindbaarheid van kleine en grote merken. Doe inspiratie op en bekijk hier onze SEO voorbeelden.
Whello biedt bedrijven de voordelen van alle marketingdiensten onder één dak. Naast SEO specialisten hebben wij bijvoorbeeld ook copywriters, designers en conversiespecialisten in-house om jouw SEO project succesvol te maken.
Je verwacht initiatief en regie van je SEO partner. Dat begrijpen wij als geen ander. Werken in vaste routines is dan ook de basis van onze werkwijze.
Reken op wekelijkse updates, maandelijkse rapportagemeetings en elk kwartaal een evaluatie in de vorm van een strategiesessie. Hierdoor blijft iedereen up-to-date en wordt er op tijd bijgestuurd.
SEO-optimalisatie voor
MAANDAG
Maandag detacheert professionals in de publieke sector: het onderwijs, de zorg, de overheid en in bedrijfsvoering. Op de website kwamen veel bezoekers binnen via branded verkeer. Dit zijn bezoekers die via Google gericht op zoek zijn naar vacatures bij Maandag. Mensen die in het algemeen zoeken naar vacatures in de publieke sector, bleven achter. Zonde, daar viel dus nog veel winst te behalen.