Wat is jullie social media strategie?
Inspireren en overtuigen
Met een funnel-strategie inspireren, activeren en overtuigen we je doelgroep. Deze denkbeeldige trechters leren ons hoe de customer journey van je klanten verloopt en wat ze inspireert. Hoe beter we je doelgroep identificeren, hoe sneller we ze met relevante social content in de juiste richting sturen.
We zetten in op een combinatie van social kanalen zoals Facebook, Instagram en LinkedIn en laten de data beslissen wat het beste werkt. Ontdek hoe ons social media bureau grote en kleine merken helpt met groeien.
Als full-service bureau bieden wij de volgende social media diensten aan
Samenwerken met Whello?
Dit kan je verwachten
Wij geloven in co-creatie. Alleen als we samen met jou de social media campagnes inrichten, kunnen wij resultaat boeken. Want jij kent het beste de nuances van je doelgroep. We laten je daarom graag participeren in het proces. Reken erop dat onze social ads specialisten regelmatig met je sparren.
Co-creëren met onze social ads specialisten:
- Brainstormen over de doelgroep, usp’s en jouw doelstellingen
- Sparren over alle uitingen en optimalisaties van je landingspagina’s
- Wekelijks overleg en maandelijkse rapportages
We bepalen eerst samen met jou de social strategie. Met welke content gaan we je doelgroep inspireren? Ligt de nadruk op bereik of op performance? Vervolgens bouwen we een campagne op basis van onze best-practices.
We voeren continu A/B testjes uit. Welke social ad levert de meeste conversies op? Welke landingspagina converteert het beste? We maken alles meetbaar, sturen op data en rapporteren dit maandelijks aan jou.
In de strategie leggen we de doelstellingen vast, zoals de maximale kosten per conversie. Zo komen we er snel achter welke campagnes niet winstgevend zijn en welke campagnes wel bijdragen aan het succes.
We beginnen elk project met een kickoff-sessie, waarbij we jou en je collega’s uitnodigen om te brainstormen. Tijdens onze samenwerking brengen we graag bedrijfsbezoekjes om ons je bedrijfscultuur eigen te maken.
Social Advertising
L1NDA Connect
Horecaondernemers gebruiken L1NDA al jaren om personeel in te roosteren via een op maat ingesteld rooster. Om ze nog beter te bedienen, introduceerde L1NDA het platform L1NDA Connect. Via dit platform helpt L1NDA horecazaken om ervaren jonge professionals te vinden voor het invullen van openstaande diensten. Dit kan alleen als beschikbaar personeel zich ook aanbiedt via dit platform. Daarom vroegen ze Whello om mee te helpen zoveel mogelijk jongeren te overtuigen om zich aan te melden.
Bekijk de hele case