Onze UX design en UI design strategie?

Wij combineren technologie en emoties. De kern van UX en UI design is dat de gebruiker makkelijk en snel zijn weg vindt op je site of app. Tegelijkertijd vindt de doelgroep je producten ook nog eens aantrekkelijk. Dat laatste heeft niet alleen te maken met je product, maar ook met het visuele design van je website of app.

Daarom verdiepen we ons eerst in jouw gebruikers en leven we ons in. Vervolgens creëren we een UX design en daarna een UI design. Zo ontstaat een intuïtieve ervaring met positieve emoties.

Whello Specialist Reiner Pointed Right
Reinier Landstra

    Challenge us


    Meer leadsMeer merkbekendheidMeer inzicht in dataNieuwe brandingNieuwe website
    Wil je direct contact met ons?

    Ok nice!
    Laat je gegevens achter en we bellen je!


    In de ochtendIn de middagIn de avond

    UX design en UI design bij Whello?

    Onze UX designers en UI designers Kevin en Reinier zijn ervaren specialisten die jou begeleiden tijdens het traject. Wij geloven dat je alleen online succes boekt als je met ons co-creëert. Dat betekent dat je actief deel uitmaakt van het hele proces. Wie anders begrijpt de nuances van de doelgroep beter dan jij? Zo zorgen we samen voor een goede user flow en een hoger conversiepercentage. 

    Samenwerken met Whello:

    • Profiteer van onze ervaringen met andere websites en webshops
    • We blijven optimaliseren door steeds opnieuw de gebruikerservaring te a/b-testen
    • Onze designers betrekken ook andere Whello’ers, zoals conversie- en SEO-specialisten

    Een webdesign project begint eerst met een user experience design (UX). Voordat we dit maken, analyseren we hoe we doelgroep gaan overtuigen. Hoe ziet de user flow eruit op de site? En welke elementen hebben we daar voor nodig?

    Vervolgens verwerken we dit in een user interface design (UI). Dit is de visuele uitwerking in buttons, iconen, typografie, kleurgebruik en beeldmateriaal.

    Direct beginnen aan een webdesign kun je zien als een overhaaste beslissing vol aannames. Je neemt daarmee een risico. Zeker als je website de levensader is van je bedrijf.

    Door eerst te analyseren wat het gewenste gedrag is van je gebruikers en dat te vertalen naar features en designs zet je de klant centraal. Het resultaat is een website die daadwerkelijk beter werkt voor je klanten. 

    We starten altijd met een kick-off sessie waarin we alle plannen bespreken. Daarnaast plannen we routinematig calls en meetings in. We werken ook regelmatig bij jou op locatie om de bedrijfscultuur eigen te maken.

    Whello biedt bedrijven de voordelen van alle online marketing diensten onder één dak. Naast designers hebben wij bijvoorbeeld ook conversiespecialisten en developers in-house om een website project tot een succes te maken.

    Webdesign & webdevelopment
    Orthocenter

    De uitdaging was om een website te ontwikkelen waar alle locaties van Orthocenter hun eigen plek hebben, maar uiteindelijk de patiënt centraal staat. 

    Daarnaast kregen we tijdens de coronacrisis de extra uitdaging om een online omgeving te bouwen voor de eerste consult-afspraken op afstand.

    Bekijk de hele case
    Pixel perfect design

    Onze klanten beoordelen Whello met een:

    4.8 / 5

    Onze blije klanten aan het woord

    Positief: Professionaliteit, Responsiviteit Het was een absoluut genoegen om met het Whello-team te werken! Ze hebben de verschillende fasen doorlopen, van branding en conceptontwerp tot de lancering van een geweldige nieuwe website! Het was leuk om met zulke professionals te werken. De Whello's zijn stuk voor stuk professionals binnen hun eigen vakgebied, vriendelijk en flexibel en er wordt kwalitatief hoogstaand werk verricht binnen het afgesproken tijdsbestek.

    Daniel - Keesing Technologies

    Whello is een prettig bedrijf om mee samen te werken. Bij Arend Auto ben ik verantwoordelijk voor de marketing en besteed veel online marketing uit bij Whello. Serge en Nasser zijn vakbekwaam en recht door zee. Ze voeren niet alleen uit maar komen ook zelf met adviezen en ideeën om meer resultaat te halen uit onze online campagnes.

    Ruud Weekers - Arend Auto

    Het fijne van Whello t.o.v. veel andere partijen is dat ze met je meedenken en zelf met goede suggesties komen. Ze zijn persoonlijk en hebben alle verschillende expertises in huis zodat iedereen doet waar hij/zij goed in is. Houd deadlines goed in de gaten maar twijfel niet om met ze in zee te gaan, het resultaat is top!

    Robin - Antenna Groep

    Sinds wij samenwerken met Whello, hebben wij een enorme groei doorgemaakt. De medewerkers van Whello weten als geen ander marketingbureau hoe je 'de expat' moet benaderen. Ze werken persoonlijk, enthousiast en effectief. Ik beveel ze van harte aan!

    Koen Gijzel - Koentact

    Whello staat altijd open voor nieuwe inzichten en ze denken graag mee over hoe we samen tot het juiste resultaat kunnen komen.

    Rosa - OCEANDIVA Unique Event Locations

    Positief: Kwaliteit, Professionaliteit, Responsiviteit Geweldige en goed meedenkende marketing partij die voorziet in alle facetten van de online marketing. Absolute aanrader.

    Sander Kok - Vicky

    Bedankt voor de fijne samenwerking Whello! Door het betrokken team zijn we nóg enthousiaster over onze dienst dan dat we al waren, dat wil wat zeggen!

    Hakima El Allaoui - Staxi Taxi

    Wij werken nu al zeker 2 jaar met Whello samen op het gebied van onze online marketing. De samenwerking is zo fijn omdat we snel kunnen schakelen met elkaar en er echt wordt meegedacht in het verbeteren van onze zichtbaarheid en het verhogen van het aantal leads. Experts die de juiste snaar weten te raken, keer op keer.

    Mirco Pruyser - BP College

    Experienced people who are able to deliver great quality. Very pleased to be working with whello.

    Maaike - Tandarts Jordaan

    Working together with Whello to achieve our digital and automation goals is a great thing - dedicated, knowledgable, professional and up-to-date to the digital best practices.

    Daniela Fantaziu - Top Employers Institute