Zoekmachine Adverteren ROI Calculator

Bereken hier hoeveel jouw budget je kan opleveren. Met een AdWords campagne kan je in korte tijd een groot aantal bezoekers aantrekken. De hoeveelheid bezoekers die je trekt, hangt van verschillende factoren af, zoals het product of de dienst die je aanbiedt. Bij de eerste waarde kun je aangeven hoeveel bezoekers je hoopt te trekken. Zodra deze bezoekers op jouw advertentie klikken, betaal je hier een klikprijs voor; CPC. De verwachtte CPC kun je bij de tweede waarde aanpassen. Houd ook rekening met eventuele overige kosten, denk aan een landingspagina, banners etc. Dit geef je aan in de derde waarde.
De vierde waarde geeft aan hoeveel %  van de website bezoekers daadwerkelijk overgaan tot actie of aankoop (conversieratio). Geef vervolgens bij de vijfde waarde aan wat de winstmarge per conversie is. Hiermee achterhaal je direct je Return On Investment!

Wil je meer weten over de verwachtte klikprijs en conversieratio in jouw branche? Onze experts adviseren jou graag.

Bezoekers
Klikprijs(CPC)
Overige kosten
Conversieratio
Winst per conversie
Advertentie Budget
€ {{adBudget() | number:0}}
Aantal Conversies
{{noConversie() | number:0}}
Totale Kosten
€ {{totaalKosten() | number:0}}
Totale Marge
€ {{totaalMarge() | number:0}}

ROI

{{ roi() | number: 0}}%

Kosten/conversie

€{{ costPerConversie() | number:2 }}

Kosten/conversie incl. overige

€{{ costPerConversieInclOverige() | number:2 }}


Hey, ik wil ook hoger scoren in Google en {{ roi() | number: 0}}% ROI op mijn investering ontvangen.

Je kan me bereiken via email naar of bel me op .

Groeten,


Hey, ik wil ook hoger scoren in Google en {{ roi() | number: 0}}% ROI op mijn investering ontvangen.

Je kan me bereiken via email naar of bel me op .

Groeten,