E-mailmarketing als marketingkanaal
Elke nieuwe klant, lead of prospect heeft jou tijd en moeite gekost. En dat alles om vervolgens niets meer van je te laten horen? Cruciaal dus om jouw doelgroep te blijven engagen met relevante content op het juiste moment en zo gepersonaliseerd mogelijk. Het liefst doe je dit óók nog eens automatisch.
Alleen zo zorg jij ervoor dat nieuwe klanten of leads veranderen in loyale ambassadeurs van je merk. Hoe ver ben jij met e-mailmarketing en hoe relevant is jouw content voor je doelgroep?
E-mail marketing bij Whello?
Dit kun je verwachten
Bij Whello geloven we in co-creatie: we laten je graag participeren in het proces. Wie anders begrijpt de nuances van de doelgroep beter dan jij? Dus zonder jou kunnen wij geen online succes behalen. Verwacht dus een partnership met veel overleg en periodieke evaluatie van de resultaten.
De voordelen van e-mailmarketing bij Whello:
- Kennis van nieuwsbrieven en abandoned-cart mails tot e-mail automation flows
- Alle specialisten in-house, van de woordentovenaar en designer tot aan de techneut
- We optimaliseren je e-mailmarketing op basis van data, zoals click-open rates en conversiepercentages
Bij Whello hebben wij altijd de juiste specialisten voor je klaarstaan. In het begin van onze samenwerking kijken we samen naar welke werkzaamheden je zelf, of met je team, kunt uitvoeren en welke wij uitvoeren. Wij hebben copywriters, designers en developers in huis om jouw email strategie uit te voeren. Met deze ideale vorm van co-creatie komen we tot de sterkste content met het best mogelijke resultaat.
Met onze ervaring helpen wij je om een zo efficiënt mogelijk proces voor je e-mailmarketing in te richten. Met een combinatie van, werken met een contentkalender en het automatiseren van e-mails, zorgen we ervoor dat e-mailmarketing slechts beperkte tijd in beslag neemt. Zo kunnen we ons richten op het optimaliseren van de email flows.
We beginnen elk project met een kick-off sessie waarbij we jou en je collega’s uitnodigen om te brainstormen. Tijdens onze samenwerking brengen we graag bedrijfsbezoekjes om de bedrijfscultuur eigen te maken.
In de strategiefase leggen we de doelstellingen vast, zoals de click-open rates en het aantal conversies. Zo komen we er snel achter welke email campagnes bijdragen aan het succes en welke niet winstgevend zijn.
Website ontwikkeling en marketing voor
Vicky
Al sinds 2018 werkt het Whello team samen met de mannen van Vicky om een nieuwe generatie parkeerapp, voorzien van innovatieve features en een exclusief parkeernetwerk te lanceren in Amsterdam.
Bekijk de hele case