E-mailmarketing als marketingkanaal

Elke nieuwe klant, lead of prospect heeft jou tijd en moeite gekost. En dat alles om vervolgens niets meer van je te laten horen? Cruciaal dus om jouw doelgroep te blijven engagen met relevante content op het juiste moment en zo gepersonaliseerd mogelijk. Het liefst doe je dit óók nog eens automatisch.

Alleen zo zorg jij ervoor dat nieuwe klanten of leads veranderen in loyale ambassadeurs van je merk. Hoe ver ben jij met e-mailmarketing en hoe relevant is jouw content voor je doelgroep?

Marlene Rooseman

    Challenge us


    Meer leadsMeer merkbekendheidMeer inzicht in dataNieuwe brandingNieuwe website
    Wil je direct contact met ons?

    Ok nice!
    Laat je gegevens achter en we bellen je!


    In de ochtendIn de middagIn de avond

    E-mail marketing bij Whello?
    Dit kun je verwachten

    Bij Whello geloven we in co-creatie: we laten je graag participeren in het proces. Wie anders begrijpt de nuances van de doelgroep beter dan jij? Dus zonder jou kunnen wij geen online succes behalen. Verwacht dus een partnership met veel overleg en periodieke evaluatie van de resultaten.

    De voordelen van e-mailmarketing bij Whello:

    • Kennis van nieuwsbrieven en abandoned-cart mails tot e-mail automation flows
    • Alle specialisten in-house, van de woordentovenaar en designer tot aan de techneut
    • We optimaliseren je e-mailmarketing op basis van data, zoals click-open rates en conversiepercentages

    Bij Whello hebben wij altijd de juiste specialisten voor je klaarstaan. In het begin van onze samenwerking kijken we samen naar welke werkzaamheden je zelf, of met je team, kunt uitvoeren en welke wij uitvoeren. Wij hebben copywriters, designers en developers in huis om jouw email strategie uit te voeren. Met deze ideale vorm van co-creatie komen we tot de sterkste content met het best mogelijke resultaat.

    Met onze ervaring helpen wij je om een zo efficiënt mogelijk proces voor je e-mailmarketing in te richten. Met een combinatie van, werken met een contentkalender en het automatiseren van e-mails, zorgen we ervoor dat e-mailmarketing slechts beperkte tijd in beslag neemt. Zo kunnen we ons richten op het optimaliseren van de email flows.

    We beginnen elk project met een kick-off sessie waarbij we jou en je collega’s uitnodigen om te brainstormen. Tijdens onze samenwerking brengen we graag bedrijfsbezoekjes om de bedrijfscultuur eigen te maken.

    In de strategiefase leggen we de doelstellingen vast, zoals de click-open rates en het aantal conversies. Zo komen we er snel achter welke email campagnes bijdragen aan het succes en welke niet winstgevend zijn.

    Branding & webdesign
    JUSTIN Recruitment

    De opdracht? Een jongere doelgroep aanspreken door een complete rebranding en marketingaanpak. We hebben dan ook alles uit de kast getrokken om van dit traject een succes te maken.

    Van logo tot nieuwe website en van SEO tot videomarketing. Het resultaat? Een flink sollicitatiepercentage op de site vanuit de juiste doelgroep.

    Bekijk de hele case
    Whello Cases Justin Recruitment Branding & design

    Onze klanten beoordelen Whello met een:

    4.8 / 5

    Onze blije klanten aan het woord

    Positief: Professionaliteit, Responsiviteit Het was een absoluut genoegen om met het Whello-team te werken! Ze hebben de verschillende fasen doorlopen, van branding en conceptontwerp tot de lancering van een geweldige nieuwe website! Het was leuk om met zulke professionals te werken. De Whello's zijn stuk voor stuk professionals binnen hun eigen vakgebied, vriendelijk en flexibel en er wordt kwalitatief hoogstaand werk verricht binnen het afgesproken tijdsbestek.

    Daniel - Keesing Technologies

    Whello is een prettig bedrijf om mee samen te werken. Bij Arend Auto ben ik verantwoordelijk voor de marketing en besteed veel online marketing uit bij Whello. Serge en Nasser zijn vakbekwaam en recht door zee. Ze voeren niet alleen uit maar komen ook zelf met adviezen en ideeën om meer resultaat te halen uit onze online campagnes.

    Ruud Weekers - Arend Auto

    Het fijne van Whello t.o.v. veel andere partijen is dat ze met je meedenken en zelf met goede suggesties komen. Ze zijn persoonlijk en hebben alle verschillende expertises in huis zodat iedereen doet waar hij/zij goed in is. Houd deadlines goed in de gaten maar twijfel niet om met ze in zee te gaan, het resultaat is top!

    Robin - Antenna Groep

    Sinds wij samenwerken met Whello, hebben wij een enorme groei doorgemaakt. De medewerkers van Whello weten als geen ander marketingbureau hoe je 'de expat' moet benaderen. Ze werken persoonlijk, enthousiast en effectief. Ik beveel ze van harte aan!

    Koen Gijzel - Koentact

    Whello staat altijd open voor nieuwe inzichten en ze denken graag mee over hoe we samen tot het juiste resultaat kunnen komen.

    Rosa - OCEANDIVA Unique Event Locations

    Positief: Kwaliteit, Professionaliteit, Responsiviteit Geweldige en goed meedenkende marketing partij die voorziet in alle facetten van de online marketing. Absolute aanrader.

    Sander Kok - Vicky

    Bedankt voor de fijne samenwerking Whello! Door het betrokken team zijn we nóg enthousiaster over onze dienst dan dat we al waren, dat wil wat zeggen!

    Hakima El Allaoui - Staxi Taxi

    Wij werken nu al zeker 2 jaar met Whello samen op het gebied van onze online marketing. De samenwerking is zo fijn omdat we snel kunnen schakelen met elkaar en er echt wordt meegedacht in het verbeteren van onze zichtbaarheid en het verhogen van het aantal leads. Experts die de juiste snaar weten te raken, keer op keer.

    Mirco Pruyser - BP College

    Experienced people who are able to deliver great quality. Very pleased to be working with whello.

    Maaike - Tandarts Jordaan

    Working together with Whello to achieve our digital and automation goals is a great thing - dedicated, knowledgable, professional and up-to-date to the digital best practices.

    Daniela Fantaziu - Top Employers Institute