Waarom remarketing werkt?
Top-of-mind blijven

Veel mensen twijfelen en oriënteren online voordat ze tot een aankoop overgaan. Een online winkel is namelijk altijd open en kopen kan altijd later. Dat creëert uitstelgedrag. En dat is precies waar remarketing op inspeelt: twijfelende klanten overtuigen.

Iemand die op het laatste moment afhaakt, maar wel bereid is om tot actie over te gaan? We kunnen steeds nauwkeuriger deze websitebezoekers in kaart brengen. Hierdoor tonen we aan elke bezoeker een relevante boodschap.

Wil je ook meer halen uit je online inspanningen? Onze specialisten hebben ervaring met het succesvol inzetten van remarketing campagnes.

Quinten Google ads specialist Quinten Google ads specialist
Quinten Langendonk


    Meer leadsMeer webshop salesMeer merkbekendheidSterke contentNieuwe brandingNieuwe website


    In de ochtendBegin van de middagEind van de middag

    Een remarketing campagne?
    Zo wordt-ie succesvol

    Bij Whello geloven we in co-creatie. We laten je graag participeren in het proces. Alleen met jouw input leren wij de nuances van je doelgroep begrijpen. We bedenken samen aantrekkelijke acties en leuke content.

    Vervolgens zetten we onze techneuten en designers in voor dynamische remarketing, HTML5-banners en social ads.

    De voordelen van remarketing door Whello:

    • Haal tot 30% meer leads uit je website met onze hulp
    • Haal ervaring en kennis in huis (laatste remarketing-tactieken)
    • Designers, videoproducers en developers in-house voor een complete campagne

    We bepalen eerst samen met jou de customer journey strategie: hoe inspireren en overtuigen we je klanten? Daarna bouwen we een remarketing campagne op basis van onze best practices.

    We voeren continu a/b testjes uit. Welke advertentie levert de meeste conversies op? Welke landingspagina converteert het beste? We maken alles meetbaar, sturen op data en rapporteren dit maandelijks aan jou.

    In de strategie leggen we de doelstellingen vast, zoals de maximale kosten per conversie. Zo komen we er snel achter welke campagnes niet winstgevend zijn en welke campagnes wel bijdragen aan het succes.

    We starten met een kickoff-sessie. Daarin bespreken we de contactmomenten. Vaak is dit een wekelijkse call en een maandelijkse rapportage.

    Google advertising & Google shopping
    Realsupps

    Realsupps is een high-end, exclusieve leverancier van health- en fitness-supplementen in België en Nederland. De mannen van Realsupps zitten vol ambitie en wilden groeien. Ze hadden alleen nog geen duidelijk streefdoel. Daar hebben we Realsupps mee geholpen.

    Met een Google Search campagne en een Google Shopping campagne zorgden wij voor een flinke omzetstijging: in een jaar tijd is de omzet maar liefst verviervoudigd!

    Onze klanten beoordelen Whello met een:

    4.8 / 5

    Mooie merken aan het woord

    Wij hebben een hele fijne samenwerking met Whello. De lijntjes zijn kort, waardoor je soepel en snel kan handelen. En niet geheel onbelangrijk, de resultaten zijn ook goed 😉

    Kitty - Scienta

    Overperformen, dat is wat Whello het liefst doet...Whello heeft een website gebouwd voor 50|50 Amsterdam, onderdeel van het Leger des Heils. Tijdens onze eerste afspraak was al snel duidelijk dat Whello een partij is die zijn zaakjes op orde heeft. De communicatie is snel, duidelijk en professioneel. Thanks voor de fijne samenwerking!

    Marijn - Leger des Heils

    Positief: Kwaliteit, Professionaliteit, Responsiviteit Geweldige en goed meedenkende marketing partij die voorziet in alle facetten van de online marketing. Absolute aanrader.

    Sander Kok - Vicky

    Positief: Professionaliteit, Responsiviteit Het was een absoluut genoegen om met het Whello-team te werken! Ze hebben de verschillende fasen doorlopen, van branding en conceptontwerp tot de lancering van een geweldige nieuwe website! Het was leuk om met zulke professionals te werken. De Whello's zijn stuk voor stuk professionals binnen hun eigen vakgebied, vriendelijk en flexibel en er wordt kwalitatief hoogstaand werk verricht binnen het afgesproken tijdsbestek.

    Daniel - Keesing Technologies

    Whello is een prettig bedrijf om mee samen te werken. Bij Arend Auto ben ik verantwoordelijk voor de marketing en besteed veel online marketing uit bij Whello. Serge en Nasser zijn vakbekwaam en recht door zee. Ze voeren niet alleen uit maar komen ook zelf met adviezen en ideeën om meer resultaat te halen uit onze online campagnes.

    Ruud Weekers - Arend Auto

    Het fijne van Whello t.o.v. veel andere partijen is dat ze met je meedenken en zelf met goede suggesties komen. Ze zijn persoonlijk en hebben alle verschillende expertises in huis zodat iedereen doet waar hij/zij goed in is. Houd deadlines goed in de gaten maar twijfel niet om met ze in zee te gaan, het resultaat is top!

    Robin - Antenna Groep

    Sinds wij samenwerken met Whello, hebben wij een enorme groei doorgemaakt. De medewerkers van Whello weten als geen ander marketingbureau hoe je 'de expat' moet benaderen. Ze werken persoonlijk, enthousiast en effectief. Ik beveel ze van harte aan!

    Koen Gijzel - Koentact

    Whello staat altijd open voor nieuwe inzichten en ze denken graag mee over hoe we samen tot het juiste resultaat kunnen komen.

    Rosa - OCEANDIVA Unique Event Locations

    Bedankt voor de fijne samenwerking Whello! Door het betrokken team zijn we nóg enthousiaster over onze dienst dan dat we al waren, dat wil wat zeggen!

    Hakima El Allaoui - Staxi Taxi

    Wij werken nu al zeker 2 jaar met Whello samen op het gebied van onze online marketing. De samenwerking is zo fijn omdat we snel kunnen schakelen met elkaar en er echt wordt meegedacht in het verbeteren van onze zichtbaarheid en het verhogen van het aantal leads. Experts die de juiste snaar weten te raken, keer op keer.

    Mirco Pruyser - BP College

    Experienced people who are able to deliver great quality. Very pleased to be working with whello.

    Maaike - Tandarts Jordaan

    Working together with Whello to achieve our digital and automation goals is a great thing - dedicated, knowledgable, professional and up-to-date to the digital best practices.

    Daniela Fantaziu - Top Employers Institute