Talenten werven
We bereiken actieve baanzoekers én latente kandidaten met een recruitment marketingstrategie.
- Social media campagnes. Recruitment video’s en storytelling op social media is dé manier om latente kandidaten te vinden.
- Google Ads en SEO. Wij zorgen ervoor dat je vacatures ook in Google gevonden worden.
- Growth hacking. Experimenteren met een webinar, marketing automation of een test op TikTok.
Website & content
We overtuigen kandidaten met sterke content en een website die aanzet tot solliciteren.
- Werken-bij website. Een Google-vriendelijke website met koppelingen naar jobsites.
- Copywriting. Met een sterk werkgeversverhaal en verleidelijke vacatureteksten overtuig je de juiste kandidaten.
- Employer branding-video’s. Met een video ben je in staat om het juiste gevoel over te brengen bij je doelgroep.
Een recruitmentcampagne?
Zo wordt-ie succesvol
Als full service bureau bouwen we jouw ideale team om je heen. Hoe dat team eruit ziet, hangt af van je employer branding wensen. We zetten de recruitment marketeers in die je op dat moment nodig hebt.
Een team vormen met Whello
- Je krijgt je eigen employer branding strateeg
- Samen bepalen jullie welke specialisten je nodig hebt
- Met een flexibel team spelen we sneller in op recruitmentkansen
Bij het bedenken van de marketingacties gaan we uit van de candidate journey-strategie. We brengen in kaart op welke kanalen jouw doelgroep de zoektocht begint, hoe ze zich oriënteren en wanneer ze overgaan tot actie. Vervolgens zorgen we ervoor dat jij op alle belangrijke momenten zichtbaar bent. Van een geoptimaliseerde website met verleidelijke sollicitatieformulieren tot LinkedIn- en Google Ads-campagnes.
Whello biedt bedrijven de voordelen van alle onlinemarketingdiensten onder één dak. Naast marketeers hebben wij bijvoorbeeld ook developers en videoproducers in-house om jouw marketing volledig aan te pakken.
In de strategie leggen we de doelstellingen vast, zoals de maximale kosten per sollicitatie. Zo komen we er snel achter welke campagnes niet winstgevend zijn en welke wel bijdragen aan het succes.
Je verwacht initiatief en regie van je marketingpartner. Dat begrijpen wij als geen ander. Werken in vaste routines is dan ook de basis van onze werkwijze.
Reken op wekelijkse updates, maandelijkse rapportagemeetings en elk kwartaal een evaluatie in de vorm van een strategiesessie. Hierdoor blijft iedereen up-to-date en wordt er op tijd bijgestuurd.
Creatieve recruitmentcampagne
Procestechniek
Procestechniek.nl brengt bedrijven en technici met elkaar in contact. Ze enthousiasmeren anderen om in de techniek te werken en bieden hier opleidingen voor aan.
Hun doel en uitdaging? Meer technisch talent aantrekken. Dat deden we met door AI gegenereerde advertenties.