Hoe je succes boekt op Instagram?
Full-funnel strategie
Een beslissing maken is een proces. We analyseren eerst hoe de klantreis verloopt. Hoe beter we je doelgroep begrijpen, hoe effectiever we ze kunnen bereiken met relevante advertenties.
- In de awareness-fase gebruiken we Reels ads en Explore ads om je merk op een creatieve manier onder de aandacht te brengen.
- Tijdens de consideration-fase zetten we Carousel ads en Stories ads in om je doelgroep te betrekken en meer over je producten of diensten te vertellen.
- In de decision-fase maken Shopping ads het eenvoudig voor klanten om direct aankopen te doen vanuit je posts.


Samenwerken met Whello
Wij geloven in co-creatie; alleen door samen met jou de Instagram campagnes in te richten kunnen wij resultaat boeken. Wie anders weet beter wat de nuances zijn van de doelgroep? We laten je daarom graag participeren in het proces.
Samenwerken met Whello
- Brainstormen over de doelgroep, usp’s en jouw doelstellingen
- Sparren over alle uitingen en optimalisaties van je landingspagina’s
- Wekelijks overleg en maandelijkse rapportages
We bepalen eerst samen met jou de strategie. Hoe gaan we ons onderscheiden? Hoe gaan we het budget slim inzetten? Vervolgens gaat onze designer en videoproducer aan de slag met de social ads en bouwen we een campagne op basis van onze best-practices.
We voeren continu a/b testjes uit. Welke advertentie levert de meeste conversies op? Welke landingspagina converteert het beste? We maken alles meetbaar, sturen op data en rapporteren dit maandelijks aan jou.
In de strategie leggen we de doelstellingen vast, zoals de maximale kosten per conversie. Zo komen we er vervolgens snel achter welke campagnes niet winstgevend zijn en welke campagnes wel bijdragen aan het succes.
We beginnen elk project met een kickoff sessie, waarbij we jou en je collega’s uitnodigen om te brainstormen. Tijdens onze samenwerking brengen we graag bedrijfsbezoekjes om de bedrijfscultuur eigen te maken.
Scoren met een social strategie
voor Jumbo Hockey
Jumbo is natuurlijk een bekende naam. Jumbo Hockey daarentegen kon wel wat naamsbekendheid gebruiken. Iedere twee maanden lanceerden we daarom een campagne met een ander thema.
Tijdens het indoorseizoen liepen we binnen met warme winterbeelden. Tijdens het outdoorseizoen gingen we ons helemaal te buiten aan matchende lentecampagnes. Ons videolabel Skipp maakte de inspirerende video’s.
