Wat is jullie Instagram strategie?
Inspireren en overtuigen
Een beslissing maken is een proces. Met een funnel-strategie inspireren, overtuigen en activeren we je doelgroep. We analyseren eerst hoe het aankoopproces van je klanten verloopt. Hoe beter we je doelgroep identificeren, hoe sneller we kunnen sturen in de juiste richting met relevante content.
Via retargeting ads benaderen we de doelgroep steeds opnieuw met overtuigende Instagram ads, zodat jij top-of-mind bent wanneer de beslissing valt. Klinkt logisch toch?
Een Instagram campagne?
Zo wordt ‘ie succesvol
Wij geloven in co-creatie; alleen door samen met jou de Instagram campagnes in te richten kunnen wij resultaat boeken. Wie anders weet beter wat de nuances zijn van de doelgroep? We laten je daarom graag participeren in het proces.
Samenwerken met Whello
- Brainstormen over de doelgroep, usp’s en jouw doelstellingen
- Sparren over alle uitingen en optimalisaties van je landingspagina’s
- Wekelijks overleg en maandelijkse rapportages
We bepalen eerst samen met jou de strategie. Hoe gaan we ons onderscheiden? Hoe gaan we het budget slim inzetten? Vervolgens gaat onze designer en videoproducer aan de slag met de social ads en bouwen we een campagne op basis van onze best-practices.
We voeren continu a/b testjes uit. Welke advertentie levert de meeste conversies op? Welke landingspagina converteert het beste? We maken alles meetbaar, sturen op data en rapporteren dit maandelijks aan jou.
In de strategie leggen we de doelstellingen vast, zoals de maximale kosten per conversie. Zo komen we er vervolgens snel achter welke campagnes niet winstgevend zijn en welke campagnes wel bijdragen aan het succes.
We beginnen elk project met een kickoff sessie, waarbij we jou en je collega’s uitnodigen om te brainstormen. Tijdens onze samenwerking brengen we graag bedrijfsbezoekjes om de bedrijfscultuur eigen te maken.