LinkedIn uitbesteden aan Whello?
Kennis en ervaring
Bereik jouw specifieke groep invloedrijke decision-makers op LinkedIn. Wij maken gebruik van een funnel strategie. Een beslissing maken is namelijk een proces. Je doelgroep eerst inspireren met video of whitepapers, om vervolgens via retargeting steeds in beeld te blijven.
Zo blijf je top-of-mind wanneer de beslissingen vallen. Klinkt logisch toch?
Een LinkedIn campagne?
Zo wordt ‘ie succesvol
Wij geloven in co-creatie; alleen door samen met jou de LinkedIn campagnes in te richten kunnen wij resultaat boeken. Wie anders weet beter wat de nuances zijn van de doelgroep? We laten je daarom graag participeren in het proces.
Samenwerken met Whello
- Brainstormen over de doelgroep, usp’s en jouw doelstellingen
- Sparren over alle uitingen en optimalisaties van je landingspagina’s
- Wekelijks overleg en maandelijkse rapportages
We bepalen eerst samen met jou de strategie. Hoe gaan we ons onderscheiden? Hoe gaan we het budget slim inzetten? Vervolgens gaat onze designer en videoproducer aan de slag met de social ads en bouwen we een campagne op basis van onze best-practices.
We voeren continu a/b testjes uit. Welke LinkedIn advertenties levert de meeste conversies op? Welke landingspagina converteert het beste? We maken alles meetbaar, sturen op data en rapporteren dit maandelijks aan jou.
In de strategie leggen we de doelstellingen vast, zoals de maximale kosten per conversie. Zo komen we er vervolgens snel achter welke campagnes niet winstgevend zijn en welke campagnes wel bijdragen aan het succes.
We beginnen elk project met een kickoff sessie, waarbij we jou en je collega’s uitnodigen om te brainstormen. Tijdens onze samenwerking brengen we graag bedrijfsbezoekjes om de bedrijfscultuur eigen te maken.