Hoe we je doelgroep bereiken?
Zorgmarketing campagnes
- Google Ads-campagnes. Bereik direct je doelgroep met lokaal gerichte campagnes.
- Zoekmachinemarketing. Whello zorgt ervoor dat je website bovenaan staat in Google en dat cliënten jou weten te vinden.
- Socialmediamarketing. Steeds meer patiënten delen hun ervaringen op social media. Met een op maat gemaakte strategie overtuigen we je doelgroep.
Hoe we je doelgroep overtuigen?
Webdesign & contentmarketing
- Zorgwebsite. Het ontwikkelen van een heldere website met een vriendelijke uitstraling is de basis. Whello zorgt voor een fris design en een mobielvriendelijke site.
- Copywriting. Onze copywriters hebben ervaring met de delicate tone of voice in de zorg.
- E-mailmarketing. Patiënten zijn via nieuwsbrieven graag op de hoogte van onderwerpen die hen interesseren.
- Videomarketing. Recruitmentvideo’s en bedrijfsvideo’s maken het verschil voor jouw zorgorganisatie.
Een zorgcampagne?
Zo wordt-ie succesvol
Als je op zoek bent naar een traditioneel onlinemarketingbureau, dan ben je op de verkeerde plek. Wij geloven namelijk niet in je marketing uitbesteden zonder omkijken. Wij weten uit ervaring dat je alleen succes boekt als je co-creëert met ons.
De voordelen van co-creatie:
- Sneller resultaat doordat jij je branchekennis inbrengt
- Efficiëntie: we voorkomen foute aannames
- We verdelen de marketingacties en houden je betrokken
Bij het bedenken van de marketingacties gaan we uit van de customer journey-strategie. Of specifieker: de patient journey. We brengen in kaart op welke kanalen de cliënt de zoektocht begint en hoe hij of zij zich oriënteert en overgaat tot actie. Vervolgens zorgen we dat jij op alle belangrijke momenten zichtbaar bent: van een geoptimaliseerde website met reviews tot video’s en blogartikelen. Lees onze zorgmarketing tips voor meer informatie.
Whello biedt bedrijven de voordelen van alle onlinemarketingdiensten onder één dak. Naast marketeers hebben wij bijvoorbeeld ook developers en videoproducers in-house om jouw marketing volledig aan te pakken.
In de strategie leggen we de doelstellingen vast, zoals de maximale kosten per conversie. Zo komen we er snel achter welke campagnes niet winstgevend zijn en welke campagnes wel bijdragen aan het succes.
We beginnen elk project met een kickoff-sessie, waarbij we jou en je collega’s uitnodigen om te brainstormen. Tijdens onze samenwerking brengen we graag bedrijfsbezoekjes om ons jouw bedrijfscultuur eigen te maken.
Design & webdevelopment
Orthocenter
De uitdaging was om een website te ontwikkelen waar alle locaties van Orthocenter hun eigen plek hebben, maar uiteindelijk de patiënt centraal staat.
Daarnaast kregen we tijdens de coronacrisis de extra uitdaging om een online omgeving te bouwen voor de eerste consult-afspraken op afstand.
Bekijk de hele case