x4 jaaromzet voor SaaS bedrijf Mobietrain
B2B marketing, Marketing automation, SEA
MobieTrain is een microlearning app om je werknemers snel en eenvoudig te trainen. Whello heeft dit ambitieuze SaaS bedrijf geholpen met een internationale marketing strategie.
Meer detailsInternationale expansie voor CowManager
B2B marketing, SEA, SEO, Social media
Met de software en sensoren van CowManager kunnen melkveehouders hun koeien 24/7 monitoren. De sensor en bijbehorende app wordt door de media zelfs neergezet als de Fitbit voor koeien.
Meer detailsB2B webshop voor Groenendijk Licht
B2B marketing, Design, Ecommerce, SEO, Webshop, Website
Groenendijk Licht is zo’n merk dat de hele kamer oplicht als het binnenstapt - figuurlijk dan. Wij werden in ieder geval heel blij van hun vraag om een grote B2B-webshop voor ze te bouwen.
Meer details40+ B2B leads per maand voor MeteoGroup
B2B marketing, Design
Specifieke B2B niche bereiken MeteoGroup is een autoriteit op het gebied van weerdata. Deze weerdata leveren zij niet alleen aan nieuwszenders, maar ook aan de scheepvaart om beter te navigeren. MeteoGroup wilde een omslag maken van het…
Meer detailsB2B contentstrategie voor Copernicos
B2B marketing, Branding, Content
Copernicos helpt organisaties de toekomst te verkennen, zodat ze betere besluiten kunnen nemen. Zo’n bedrijf met glazen bol wil natuurlijk ook goed voorspellen welke kan ze op willen met hun content.
Meer detailsB2B én B2C website voor Pride Mobility
B2B marketing, Content, Design, Ecommerce, SEO, Webshop
Pride Mobility helpt mensen met een mobiliteitsproblemen een zo actief mogelijk leven te leiden. De nieuwe website moest dan ook goed vindbaar en toegankelijk zijn voor deze verschillende gebruikers.
Meer detailsB2B leadgeneratie website voor Keesing
B2B marketing, Content, Design, SEO, Website
Het verhaal van Keesing Technologies is ‘s werelds oudste leverancier van ID-verificatieoplossingen. Aan Whello de opdracht om een nieuwe website te bouwen voor dit mooie merk.
Meer details