Hoe je met met SEO de concurrentie voorblijft

4 min / / Nasser Al Kamouchi

Volgens Hubspot (2020) zegt 64% van de marketeers te willen investeren in hun SEO prestaties. SEO blijft dus een enorm belangrijke

Lees meer

Wat zijn Featured Snippets?

2 min / / Nasser Al Kamouchi

Wanneer je een zoekopdracht in Google doet met een vraag, zie je in sommige gevallen direct een antwoord op deze

Lees meer

Zijn Nofollow Links nutteloos?

3 min / / Nasser Al Kamouchi

Een veelbesproken onderwerp binnen SEO zijn de nofollow links. Linkbuilden heeft als doel de SEO waarde van je pagina te verhogen en

Lees meer
Wat zijn breadcrumbs en waarom zijn ze goed voor SEO

Wat zijn breadcrumbs en waarom zijn ze belangrijk voor SEO?

3 min / / Nasser Al Kamouchi

Wat is een breadcrumb?  Breadcrumbs, of broodkruimels in het Nederlands, is een type navigatie op websites. Voor de website bezoeker

Lees meer

Waarom je voor SEO geen hashtags in de URL moet gebruiken

2 min / / Nasser Al Kamouchi

Bij het optimaliseren van een website naar SEO, kijken wij bij Whello altijd naar een aantal vaste voorwaarden, zoals de

Lees meer

Hoe wij onze toppositie in Google hebben behaald

4 min / / Nasser Al Kamouchi

Een veelgestelde vraag is; hoe je een nummer 1 toppositie in de organische zoekresultaten van Google bereikt. Wie droomt er

Lees meer

Wat is structured data en hoe krijg je hiermee meer Google bezoekers?

4 min / / Nasser Al Kamouchi

Als we het hebben over SEO, komen vaak keywords, linkbuilding en zoekwoorden posities aan bod. Echter wordt technische SEO vaak

Lees meer

Emerce Digital Marketing Live 2017: Wat hebben wij geleerd?

4 min / / Nasser Al Kamouchi

Afgelopen donderdag, 1 juni 2017, was een gezellig groepje Whello’ers aanwezig bij ‘Digital Marketing Live’ in de Beurs van Berlage.

Lees meer

Onze klanten beoordelen Whello met een:

4.8 / 5

Mooie merken aan het woord

Wij hebben een hele fijne samenwerking met Whello. De lijntjes zijn kort, waardoor je soepel en snel kan handelen. En niet geheel onbelangrijk, de resultaten zijn ook goed 😉

Kitty - Scienta

Overperformen, dat is wat Whello het liefst doet...Whello heeft een website gebouwd voor 50|50 Amsterdam, onderdeel van het Leger des Heils. Tijdens onze eerste afspraak was al snel duidelijk dat Whello een partij is die zijn zaakjes op orde heeft. De communicatie is snel, duidelijk en professioneel. Thanks voor de fijne samenwerking!

Marijn - Leger des Heils

Positief: Kwaliteit, Professionaliteit, Responsiviteit Geweldige en goed meedenkende marketing partij die voorziet in alle facetten van de online marketing. Absolute aanrader.

Sander Kok - Vicky

Positief: Professionaliteit, Responsiviteit Het was een absoluut genoegen om met het Whello-team te werken! Ze hebben de verschillende fasen doorlopen, van branding en conceptontwerp tot de lancering van een geweldige nieuwe website! Het was leuk om met zulke professionals te werken. De Whello's zijn stuk voor stuk professionals binnen hun eigen vakgebied, vriendelijk en flexibel en er wordt kwalitatief hoogstaand werk verricht binnen het afgesproken tijdsbestek.

Daniel - Keesing Technologies

Whello is een prettig bedrijf om mee samen te werken. Bij Arend Auto ben ik verantwoordelijk voor de marketing en besteed veel online marketing uit bij Whello. Serge en Nasser zijn vakbekwaam en recht door zee. Ze voeren niet alleen uit maar komen ook zelf met adviezen en ideeën om meer resultaat te halen uit onze online campagnes.

Ruud Weekers - Arend Auto

Het fijne van Whello t.o.v. veel andere partijen is dat ze met je meedenken en zelf met goede suggesties komen. Ze zijn persoonlijk en hebben alle verschillende expertises in huis zodat iedereen doet waar hij/zij goed in is. Houd deadlines goed in de gaten maar twijfel niet om met ze in zee te gaan, het resultaat is top!

Robin - Antenna Groep

Sinds wij samenwerken met Whello, hebben wij een enorme groei doorgemaakt. De medewerkers van Whello weten als geen ander marketingbureau hoe je 'de expat' moet benaderen. Ze werken persoonlijk, enthousiast en effectief. Ik beveel ze van harte aan!

Koen Gijzel - Koentact

Whello staat altijd open voor nieuwe inzichten en ze denken graag mee over hoe we samen tot het juiste resultaat kunnen komen.

Rosa - OCEANDIVA Unique Event Locations

Bedankt voor de fijne samenwerking Whello! Door het betrokken team zijn we nóg enthousiaster over onze dienst dan dat we al waren, dat wil wat zeggen!

Hakima El Allaoui - Staxi Taxi

Wij werken nu al zeker 2 jaar met Whello samen op het gebied van onze online marketing. De samenwerking is zo fijn omdat we snel kunnen schakelen met elkaar en er echt wordt meegedacht in het verbeteren van onze zichtbaarheid en het verhogen van het aantal leads. Experts die de juiste snaar weten te raken, keer op keer.

Mirco Pruyser - BP College

Experienced people who are able to deliver great quality. Very pleased to be working with whello.

Maaike - Tandarts Jordaan

Working together with Whello to achieve our digital and automation goals is a great thing - dedicated, knowledgable, professional and up-to-date to the digital best practices.

Daniela Fantaziu - Top Employers Institute