Marketing Strateeg
Serge de Sousa

Serge is co-founder van Whello. Zijn passie voor (online) marketing ontdekte hij al vroeg. Als kind gamede hij veel samen met anderen. Het sociale aspect combineren met het digitale aspect sprak hem toen al aan. Dat hij besloot een opleiding Commerciële Economie te volgen was dan ook geen verrassing. Daarna rondde hij een Master in Management Studies met een specialisatie in marketing af.

Al vroeg in zijn carrière runde hij samen met Nasser (medeoprichter) de marketingafdeling bij een internationaal gerichte vastgoedorganisatie. Ze werkten veel samen met marketingbureaus, maar vaak ontbrak het inlevingsvermogen in de branche en de klant. ‘Dat kunnen wij beter!’, dachten zij. Zo legden zij in 2012 de eerste hand aan Whello: een full service online marketing bureau dat meedenkt met je propositie, zich inleeft in je branche & doelgroep en die kennis gebruikt voor winstgevende campagnes. 

Met zijn bedrijfskundige inzicht kijkt Serge verder dan het marketinggedeelte bij een bedrijf alleen. Het DNA van een organisatie moet overal in terugkomen. Het woord ‘probleem’ gebruikt hij liever niet. Uitdagingen creatief aangaan, daar ligt zijn kracht. En het schakelen tussen technische specialisten en managers of eigenaren van bedrijven.

Serge houdt van ontdekken en nieuwe dingen ervaren. Zowel op werk- als privégebied. Een vooruitziende blik helpt jezelf en bedrijven groeien, dat weet hij als geen ander! Daarnaast houdt Serge ervan om buiten zijn comfortzone te worden gezet. Van een berg snowboarden nadat je uit een helikopter bent gesprongen bijvoorbeeld. Of parachute springen. “Die adrenalinekick is fantastisch!”

Skills van Serge ?

Met een team van gedreven specialisten helpen we bedrijven bij Whello succesvol te maken. Met deze skills draagt Serge een waardevol steentje bij aan dit succes.

Bedrijfskundig inzicht
Probleemoplossend vermogen
Schakelen tussen specialisten en managers
Marketingstrategie
Kijkt verder dan zijn neus lang is

Laatste case van Serge

Full service marketing
NaVijfen

Samen met NaVijfen hebben we een nieuw concept voor borrelen en catering ontwikkeld.
Door een full service marketing aanpak hebben we de verkoop in drie maanden tijd laten stijgen van 50 naar 1600 pakketten!

Bekijk de hele case
Full service marketing
whello contact serge de sousa
Serge de Sousa

Klaar om te groeien


    Meer leadsMeer webshop salesMeer merkbekendheidSterke contentNieuwe brandingNieuwe website


    In de ochtendBegin van de middagEind van de middag

    Onze klanten beoordelen Whello met een:

    4.8 / 5

    Mooie merken aan het woord

    Wij hebben een hele fijne samenwerking met Whello. De lijntjes zijn kort, waardoor je soepel en snel kan handelen. En niet geheel onbelangrijk, de resultaten zijn ook goed 😉

    Kitty - Scienta

    Overperformen, dat is wat Whello het liefst doet...Whello heeft een website gebouwd voor 50|50 Amsterdam, onderdeel van het Leger des Heils. Tijdens onze eerste afspraak was al snel duidelijk dat Whello een partij is die zijn zaakjes op orde heeft. De communicatie is snel, duidelijk en professioneel. Thanks voor de fijne samenwerking!

    Marijn - Leger des Heils

    Positief: Kwaliteit, Professionaliteit, Responsiviteit Geweldige en goed meedenkende marketing partij die voorziet in alle facetten van de online marketing. Absolute aanrader.

    Sander Kok - Vicky

    Positief: Professionaliteit, Responsiviteit Het was een absoluut genoegen om met het Whello-team te werken! Ze hebben de verschillende fasen doorlopen, van branding en conceptontwerp tot de lancering van een geweldige nieuwe website! Het was leuk om met zulke professionals te werken. De Whello's zijn stuk voor stuk professionals binnen hun eigen vakgebied, vriendelijk en flexibel en er wordt kwalitatief hoogstaand werk verricht binnen het afgesproken tijdsbestek.

    Daniel - Keesing Technologies

    Whello is een prettig bedrijf om mee samen te werken. Bij Arend Auto ben ik verantwoordelijk voor de marketing en besteed veel online marketing uit bij Whello. Serge en Nasser zijn vakbekwaam en recht door zee. Ze voeren niet alleen uit maar komen ook zelf met adviezen en ideeën om meer resultaat te halen uit onze online campagnes.

    Ruud Weekers - Arend Auto

    Het fijne van Whello t.o.v. veel andere partijen is dat ze met je meedenken en zelf met goede suggesties komen. Ze zijn persoonlijk en hebben alle verschillende expertises in huis zodat iedereen doet waar hij/zij goed in is. Houd deadlines goed in de gaten maar twijfel niet om met ze in zee te gaan, het resultaat is top!

    Robin - Antenna Groep

    Sinds wij samenwerken met Whello, hebben wij een enorme groei doorgemaakt. De medewerkers van Whello weten als geen ander marketingbureau hoe je 'de expat' moet benaderen. Ze werken persoonlijk, enthousiast en effectief. Ik beveel ze van harte aan!

    Koen Gijzel - Koentact

    Whello staat altijd open voor nieuwe inzichten en ze denken graag mee over hoe we samen tot het juiste resultaat kunnen komen.

    Rosa - OCEANDIVA Unique Event Locations

    Bedankt voor de fijne samenwerking Whello! Door het betrokken team zijn we nóg enthousiaster over onze dienst dan dat we al waren, dat wil wat zeggen!

    Hakima El Allaoui - Staxi Taxi

    Wij werken nu al zeker 2 jaar met Whello samen op het gebied van onze online marketing. De samenwerking is zo fijn omdat we snel kunnen schakelen met elkaar en er echt wordt meegedacht in het verbeteren van onze zichtbaarheid en het verhogen van het aantal leads. Experts die de juiste snaar weten te raken, keer op keer.

    Mirco Pruyser - BP College

    Experienced people who are able to deliver great quality. Very pleased to be working with whello.

    Maaike - Tandarts Jordaan

    Working together with Whello to achieve our digital and automation goals is a great thing - dedicated, knowledgable, professional and up-to-date to the digital best practices.

    Daniela Fantaziu - Top Employers Institute