Wat doet een CRO-specialist?
Waarom haken mensen op jouw website eigenlijk af? En hoeveel procent van je websitebezoekers wordt ook echt klant? Onze conversie optimalisatie specialisten kijken met andere ogen naar je website. Dit doen ze:
- Knelpunten-analyse uitvoeren op basis van data. Waar liggen de knelpunten en waar valt de meeste winst te behalen?
- De actiepunten prioriteren. Wat zijn de eerste quick wins?
- Quick wins doorvoeren en experimenten uitvoeren, zoals a/b tests. Zo ontstaat een optimaal resultaat
- Blijven optimaliseren. Je bent nooit klaar met verbeteren. Door kwalitatief onderzoek, on-site surveys, heatmaps en user-recording ontdekken we nieuwe knelpunten

Op zoek naar een specifieke specialist?

Mark Joon
Conversie specialist, Growth marketeerMark is een sterke speler in strategie. Als growth marketeer creรซert hij een perfect samenspel tussen verschillende specialisten, wat leidt tot maximaal resultaat.
Lees meer over MarkJouw gezicht & naam hier?
Zie jij jezelf wel als onderdeel van Whello? Schrooooom dan niet, en solliciteer direct!
Onze vacatures