Google Ads uitbesteden aan Whello?
Alles onder één dak
Creativiteit speelt een cruciale rol in succesvolle Google Ads campagnes. Daarom werken we met verschillende specialisten aan een Google Ads campagne.
Onze merkstrateeg, creatieve copywriter en designer werken eerst samen aan mooie content. Vervolgens test onze datagedreven Google Ads specialist al dat moois in de campagne. Welke content slaat aan bij welke doelgroep-targeting?
Niks motiverender dan opdrachtgevers laten groeien door creativiteit en data.
Meer halen uit Google Ads?
Inzetten op een funnel-strategie
De tijden dat je succes kon boeken met simpelweg alleen Google Search Ads zijn voorbij. Tegenwoordig gaat een klant gemiddeld pas na 7 touchpoints over tot actie. Daarom is het belangrijk dat je rekening houdt met de verschillende fasen van het beslissingsproces van de klant.
Met een funnel-strategie, ook wel bekend als een trechterstrategie, bereiken we je klant op de verschillende momenten. Van oriëntatie tot overweging en uiteindelijk aankoop. Daarbij maken we gebruik van alle platformen binnen Google Ads, zoals Youtube Ads, Discovery Ads en remarkting ads.
Samenwerken met Whello
Als full service marketing bureau werken verschillende specialisten samen voor meer rendement uit je Google Ads campagnes. Strategen, creatieven en data-gedreven performance marketeers werken samen aan een beter resultaat. We zetten de marketeers in die je op dat moment nodig hebt.
Google Ads uitbesteden aan Whello
- Je krijgt je eigen marketingstrateeg
- Samen bepalen jullie welke specialisten je nodig hebt
- Met een flexibel team spelen we sneller in op Google Ads kansen
Wanneeer je besluit om je Google Ads campagnes uit te besteden, zorg er dan altijd voor dat tenminste iemand binnen de organisatie beschikbaar blijft, feedback geeft en evalueert. Enkele argumenten om je campagnes uit te besteden:
- Je haalt bewezen kennis en ervaring in huis.
- Je bespaart kostbare uren die je kan inzetten in andere onderdelen van je organisatie.
- Je kan je toeleggen op een sturende rol i.p.v. een uitvoerende rol.
Een succesvolle Google Ads campagne is altijd een combinatie van creativiteit en data. Aantrekkelijke spot-on advertentieteksten, banners en video’s maken het verschil in een campagne. Dit koppelen we aan een data-gedreven mindset. We maken elke actie meetbaar, sturen op data en evalueren dit continu.
- We voeren doorlopend A/B-tests uit.
- Welke advertentie levert de meeste conversies op?
- Welke landingspagina converteert het beste?
- Welke zoekwoorden genereren relevante bezoekers?
Whello biedt bedrijven de voordelen van alle online marketingdiensten onder één dak. We geloven namelijk in de synergie van alle specialismen.
Onze Google Ads specialist komt bijvoorbeeld tot een beter presterende campagne door de samenwerking met onze copywriter en designer. En we halen meer uit landingspagina’s omdat ook onze CRO specialist en webbouwer betrokken zijn.
Bekijk hier welke specialisten we allemaal in huis hebben.
We werken op uurbasis aan de Google Ads campagnes van onze opdrachtgevers. Onze specialisten werken gemiddeld 8 tot 16 uur per maand aan een Google Ads account.
Het aantal uren hangt af van de grootte en moeilijkheidsgraad van je account. Meertalige campagnes bijvoorbeeld, vereisen logischerwijs meer optimalisatie uren.
Daarnaast creëren we binnen een bepaald aantal uren aantrekkelijke content. Deze uren worden verdeeld onder onze creatieven. Samen werken zij aan het succes van je campagnes.
Je verwacht initiatief en regie van je marketingpartner. Dat begrijpen wij als geen ander. Werken in vaste routines is dan ook de basis van onze werkwijze.
Reken op wekelijkse updates, maandelijkse rapportagemeetings en elk kwartaal een evaluatie in de vorm van een strategiesessie. Hierdoor blijft iedereen up-to-date en wordt er op tijd bijgestuurd.
Google Ads & SEO strategie
Daily Style
Daily Style is een keten van 5 winkels en een webshop met feestartikelen. Samen met Daily Style zorgden we voor een enorme omzetstijging en is de ROAS omhoog geschoten naar meer dan 600%.
Bekijk de hele case