Visueel sterk en goed vindbaar in Google
Jouw merk heeft een uniek karakter. Wij helpen die te vinden en uit te dragen. Van een sterk merkverhaal naar een overtuigende website. Niks motiverender dan opdrachtgevers laten groeien door creativiteit.
Onze webdesigners, copywriters en SEO specialisten werken samen aan een unieke website die van het scherm afspat. Visueel sterk, met overtuigende teksten en goed vindbaar in Google.
Alles onder één dak
Je wilt een website die er niet alleen mooi uitziet, maar ook goed presteert. Bij Whello ontwerpen en bouwen we daarom websites met een team van verschillende specialisten.
- UX designer – Werkt aan een naadloze gebruikerservaring
- Copywriter – Schrijft aantrekkelijke storytelling teksten
- Conversie specialist – Zorgt ervoor dat bezoekers geactiveerd worden op de website
- SEO specialist – Werkt samen met de webbouwers zodat je website goed gevonden wordt in Google
Onze expertises
Bij Whello werken we voor een breed scala aan opdrachtgevers. Inmiddels beheren we 350 websites waarvan we rond de 75% zelf gebouwd hebben. Dit heeft ons veel ervaring opgeleverd in diverse branches en met verschillende soorten websites. Profiteer ook van onze expertise.
B2B Website
Kwalitatief betere leads, een sterker imago als autoriteit in je branche en meer gemak voor je salesteam. Met een B2B-website die past bij je ambities ga je voor succes.
Ecommerce Website
Een goed functionerende webshop is misschien wel de belangrijkste succesfactor voor e-commerce bedrijven. Weet jij al welk CMS het beste past bij jouw organisatie?
Leadgeneratie Website
De bezoekers van je leadgeneratie-website hebben een zachte landing nodig. Met de juiste technieken bewegen ze zo naar het leadformulier. Benieuwd hoe we dat voor elkaar krijgen?
Werken-bij Website
Wat alle aantrekkelijke werkgevers gemeen hebben? Ze vallen online op met een werken-bij-site die hun cultuur & waarden onderstreept. Zo gaat werven bijna vanzelf. Dit is hoe we te werk gaan.
NGO Website
Een goede doelen- of non-profit (NGO) website moet een verhaal vertellen. Alleen zo komt je missie overtuigend over en creëer je een community die je steunt. Hoe wij dat doen?
Zorg Website
Je website laat zien hoe jouw zorg georganiseerd is. Menselijk en helder of afstandelijk en vol onduidelijkheid? Een vernieuwde zorg website informeert, converteert en maakt je goed vindbaar.
Team vormen met Whello
Als full service webdesign bureau in Amsterdam bouwen we jouw ideale team om je heen. We zetten een team van webdesigners, copywriters en marketeers in om een succesvolle website te bouwen.
Hoe we een succesvolle website bouwen
- Je krijgt je eigen website projectmanager
- Samen bepalen jullie welke specialisten je nodig hebt
- Met een flexibel team zetten we een toonaangevende website neer
Voorafgaand aan het designtraject organiseren we een conceptsessie. We sturen je van tevoren een vragenlijst. Daarmee geef je ons al inzicht in jouw merk en concurrenten.
We gaan dan met jou om tafel en bespreken de doelstellingen en look & feel van de nieuwe website.
Dat is afhankelijk van het soort website en het aantal pagina’s. Meestal duurt een designtraject zo’n 2 tot 6 weken. Reken er vervolgens nog eens 4 tot 8 weken bij voor het developen van de site.
Dit is uiteraard afhankelijk van het aantal unieke templates en de functionaliteiten van de website. Wij designen websites voor bedrijven die bereid zijn te investeren in een goede website. Wij zijn niet de partij die binnen een week een kant-en-klare website voor je neerzetten.
Voordat we een offerte sturen gaan we daarom altijd eerst in gesprek en komen we met een eerste concept. Hierin denken we altijd met je mee en zoeken we samen naar de beste oplossing binnen jouw budget.
Whello biedt bedrijven de voordelen van alle online marketingdiensten onder één dak. Naast webdesigners hebben wij bijvoorbeeld ook developers, copywriters en videoproducers in-house om jouw website volledig aan te pakken.
Design & webdevelopment
Orthocenter
De uitdaging was om een website te ontwikkelen waar alle locaties van Orthocenter hun eigen plek hebben, maar uiteindelijk de patiënt centraal staat.